بیوگرافی جانباز شهید سرتیپ پاسدار محسن صفری +عکس

بیوگرافی جانباز شهید سرتیپ پاسدار محسن صفری +عکس

بیوگرافی جانباز شهید سرتیپ پاسدار محسن صفری حفاظت بیت امام تا دفاع مقدس را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی جانباز شهید سرتیپ پاسدار محسن صفری +عکس

بیوگرافی جانباز شهید سرتیپ پاسدار محسن صفری

سردار محسن صفری از سرداران نیروی انتظامی و جانبازان کمیته انقلاب اسلامی و فراجا بودند که سال‌های متوالی در جبه های کردستان و در جنگ تحمیلی حضور داشتند .

سرتیپ پاسدار محسن صفری از تکاوران کمیته انقلاب اسلامی بود که همزمان با تشکیل کمیته وارد کمیته شد و در ماه های اولیه انقلاب یکی از محافظان بیت امام خمینی بود و سپس به عضویت گروه فداییان اسلام در آمد همزمان با شروع درگیری ها در غرب به کردستان عازم شد و از تکاوران جبه های غرب کشور به شمار می آید .

بیوگرافی جانباز شهید سرتیپ پاسدار محسن صفری +عکس

دفاع مقدس

وی در ماه های ابتدایی جنگ تحمیلی به جبه های جنوب اعزام و در جنگ حق علیه باطل شرکت می‌کند که در عملیات حصر آبادان در تاریخ آذرماه ۱۳۵۹ با اصالت گلوله مستقیم تانک به درجه جانبازی نائل گشت و دچار ضایعه نخاعی گردید.

بیوگرافی جانباز شهید سرتیپ پاسدار محسن صفری +عکس

وی علی رغم جراحات و جانبازی های شدید در سال ۱۳۶۹ وارد حوزه علمیه قم شد و به تحصیل دروس حوزوی مشغول گردید
سردار صفری همچنین به مدت ۵ سال در ستاد فرماندهی فراجا مشغول به خدمت بود .

✅ همچنین ببینید بیوگرافی شهید حسن صیاد خدایی

فرازی از وصیت نامه شهید ما در مقابل این انقلاب مسئولیم و اگر لحظه ای از مسئولیت خود غافل شویم مدیون میلیون ها نفر خواهیم بود.

سر انجام این شهید والامقام پس از ۳۷ سال تحمل سختی ناشی از عارضه های مجروحیت در دی ماه ۱۳۹۶ به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

بیوگرافی جانباز شهید سرتیپ پاسدار محسن صفری +عکسبیوگرافی جانباز شهید سرتیپ پاسدار محسن صفری +عکس بیوگرافی جانباز شهید سرتیپ پاسدار محسن صفری +عکس بیوگرافی جانباز شهید سرتیپ پاسدار محسن صفری +عکس بیوگرافی جانباز شهید سرتیپ پاسدار محسن صفری +عکس بیوگرافی جانباز شهید سرتیپ پاسدار محسن صفری +عکس

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *