بیوگرافی جلال رهنما پدر بهاره رهنما + عکس و بیماری

بیوگرافی علیرضا رهنما پدر بهاره رهنما + عکس و بیماری و علت درگذشت

بیوگرافی علیرضا رهنما پدر بهاره رهنما + عکس و بیماری و جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی جلال رهنما پدر بهاره رهنما

ایشان در بازار آزاد فعالیت میکند و همسر پروین قائم‌مقامی بازیگر (مادر مسعودشصتچی در مردهزارچهره) و پدر بهاره رهنما بازیگر مطرح کشورمان میباشد.

بیوگرافی علیرضا رهنما پدر بهاره رهنما + عکس و بیماری

بر خلاف بهاره رهنما و مادرش ، اقای علیرضا رهنما در عرصه بازیگری فعالیت ندارد.

بیماری

علیرضا رهنما پدر بهاره رهنما این روزها در بستر بیماری به سر میبرد و به گفته بهاره رهنما شرایط وخیمی را تجربه میکند.

بهاره رهنما چندی پیش در اینستاگرامش از مردم درخواست کرده بود که باری آرامش پدرش دعا کنند تا راحت شود گویا وضعیت پدرش بسیار وخیم است که خانم رهنما چنین درخواستی را از مردم کرده است.

بیوگرافی علیرضا رهنما پدر بهاره رهنما + عکس و بیماری

همسر علیرضا رهنما خانم پروین قائم مقامی بوده که سوابق زیادی در بازیگری دارد و مردم او را با نقش مادر مسعود شصتچی در مرد هزار چهره میشناسند که مدام برای مسعود شصتچی (با بازی مهران مدیری) گریه میکرد و دلواپس پسرش بود.

بیوگرافی علیرضا رهنما پدر بهاره رهنما + عکس و بیماری

بهاره همسر سابق پیمان قاسم خانی از نویسندگان مشهور ایرانی بوده است. حاصل ازدواجش با پیمان قاسم خانی دختری به نام پریاست.

بیوگرافی جلال رهنما پدر بهاره رهنما + عکس و بیماری

به نظر می آید فقط یک خواهر دارد که آن هم در خارج از کشور زندگی می کند. شغل پدرش ( جلال رهنما ) نامشخص است و مادرش ( پروین قائم مقامی ) از بازیگران خوب کشورمان است. بهاره رهنما از فعال ترین بازیگران زن ایرانی است.

نکته جالب در بیوگرافی بهاره رهنما اینست که کافه ای به نام گوزن تاسیس کرده است که در زمان های بیکاری توسط خودش اداره می شود.

بیوگرافی علیرضا رهنما پدر بهاره رهنما + عکس و بیماری

درگذست پدر بهاره رهنما

پدر بهاره رهنما ، علیرضا رهنما درگذشت. بهاره رهنما هفته گذشته در اینستاگرام پستی قرار داد و از مردم درخواست کرد برای پدرش دعا کنند تا بیماری اش بهبود یابد اما متاسفانه امروز هجدهم تیرماه ایشان به دیار باقی پیوستند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *