بیوگرافی حامد بدخشان اهل افغانستان کیست +فیلم لحظه هلاکت

بیوگرافی حامد بدخشان اهل افغانستان کیست فیلم لحظه کشته شدن و چرا به حرم شاهچراغ حمله کرد؟ جزئیات کامل را در این صفحه ببینید.

بیوگرافی حامد بدخشان اهل افغانستان کیست +فیلم لحظه کشته شدن

بیوگرافی حامد بدخشان

تروریستی که به حرم شاهچراغ حمله کرده بود و باعث شهادت ۱۵ نفر از هموطنانمان شد حامد بدخشان نام دارد که اهل افغانستان بوده و با یک اسلحه کلاشینکف و دو قبضه خشاب به حرم شاهچراغ حمله کرده و هر کسی که در مقابل خود می‌دید به رگبار می بست.

در این حادثه ۱۵ نفر به شهادت رسیدند و ۲۱ نفر مجروح شدند .

بیوگرافی حامد بدخشان اهل افغانستان کیست +فیلم لحظه کشته شدن

ابتدا گفته شد که تعداد حمله کننده ها به حرم شاهچراغ سه نفر بودند اما در نهایت با بررسی دوربین های مداربسته مشخص شد که فقط یک نفر با اسلحه وارد حرم شده و زائران را به گلوله بست.

با گذشت چند روز هویت این تروریست مشخص شد و اعلام گردید که نام او حامد بدخشان بوده و اهل افغانستان است لازم به ذکر است که بعد از این حمله تروریستی داعش در حساب توییتری خود این حمله را بر عهده گرفت.

هلاکت بعد از دو روز

اسماعیل محبی پور گفت: باوجود تلاش پزشکان و انجام اقدامات پزشکی، تروریست حمله به حرم حضرت شاهچراغ به هلاکت رسید.

بیوگرافی حامد بدخشان اهل افغانستان کیست +فیلم لحظه کشته شدن

در حمله این تروریستی، ضارب پس از ورود به حرم حضرت احمد ابن موسی الکاظم با اسلحه کلاشینکف ضمن به رگبار بستن خادمان و زائران حرم ، ۱۳ نفر را شهید و بیش ۲۰ نفر را مجروح کرد.

فیلم لحظه هلاکت

این فرد تروریست که هنگام دستگیری توسط عوامل امنیتی و انتظامی مجروح شده بود ، جهت مداوا به بیمارستان اعزام شد که به هلاکت رسید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

11 نظر

  1. حالا یه عده عنتر دوباره میگن کار خودشونه، واقعا چی تو کله ی پوکشونه

    • توکله یک عده شون پشکل تعدادی پوک اکثرشون هم که گوسفند مغز هستن که چوپان هر طرف این گله رو هی کنه اینا به همون سمت میرن وچیزی جز نشخوارکردن وریختن خوراک توسط چوپان براشون مهم نیست.دیگه چه انتظاری میشه از این جماعت دیوانه و بی عقلی که خودشو عاقل ودیگران رو نادان میدونه داشت.
      خدا خودش رحم کنه…

  2. شما اجازه ندارید بدون ذکر منبع معتبر هویت تروریست را به کشور افغانستان نسبت بدهید هر چند که هیچ منبعی را ذکر نکرده اید چه رسد به معتبر بودنش !!
    به قوانین خبرگزاری و خبرنگاری احترام گذاشته و مقید باشید

    • واقعا آخر حماقت ونفهمی در کلامت موج میزنه.اگر افغانی نیست پس کجا یه.توی دنیای امروز احراز هویت یک شخص راحت ترین کاره ممکنه.مگراینکه داداش شما باشه وشمابهتراز هویتش خبر داشته باشی.
      کاری هم به اینکه کدوم ملت خوبه یابدندارم چون توی همین اغتشاشات مشخص شد چقدر انسان بی گناه توسط داغ شب مسلکهای وطنی شهیدشدند.روی هرچی وحشی بی اصل نصب رو سفیدکردن

  3. از کجا فهمیدی افغانه

    • فامیلش بدخشان دیگه از این تابلوتر که این حرومی افغانیه؟ چقدرم بهتون برمیخوره خوبه تو کشورتون مثل اینا فله ای ریختن. نصفتون داعشی یا طالبین، درضمن کاری نداره کشف هویت یک نفر نکنه فکر کردی تو قرن بوقیم

  4. واقعا آخر حماقت ونفهمی در کلامت موج میزنه.اگر افغانی نیست پس کجا یه.توی دنیای امروز احراز هویت یک شخص راحت ترین کاره ممکنه.مگراینکه داداش شما باشه وشمابهتراز هویتش خبر داشته باشی.
    کاری هم به اینکه کدوم ملت خوبه یابدندارم چون توی همین اغتشاشات مشخص شد چقدر انسان بی گناه توسط داعشی مسلکهای وطنی شهیدشدند.روی هرچی وحشی بی اصل نصب رو سفیدکردن

  5. رضا رضایی

    من نمیدانم چرا ۵ میلیون افغانی که با مجوز و ۱۵ میلیون قاچاقیداخل ایران هستن و بیشتر انها عمده وارد کننده تریاک هستن به خصو ازبکهای افغانی و بیترون ادمکش هستن چرا دولت ایران نسبت به بیرون کردن افغانیها کاری نمیکند

  6. رضارضایی

    سلام چرا با افانیها که ۵ میلیون قانونی و ۱۵ میلیون قاچاقی هستن و بیشتر انها وارد کننده تریاک و ادمکش هستن برخورد نمیشود

    • خجالت بکشین همین ایرانی های خودمون با قمه به جون هم وطنشون میفتن کلی بسیجیو پلیش شهید کردن انسانیت ربطی به قومیت نداره حیوون صفت همه جا هست چرا به همه ی افغان ها توهین میکنین 💔🥲

  7. این فرد ک اینجا سالم هست و مشکلی نداره چطور بعد ۲ روز گفتند مرده🧐🧐🧐🧐

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *