بیوگرافی حامد تبریزی زنگ آخر (حامد تبریزی کیست؟)

بیوگرافی حامد تبریزی سازنده زنگ آخر +کلیپ ها و سوابق و عکس

حامد تبریزی واینر معروف اهل تبریز که در تمامی شبکه های اجتماعی زبان زد عام و خاص می باشد. حامد در سال ۳۰/۰۴/۱۳۶۳ در تبریز متولد شد و چند سال بعد به دلیل موقعیت شغلی پدرش از تبریز به کرج مهاجرت کرد. حامد کلیپ های متعدد خنده دار را کارگردانی کرده و خودش نیز در تمامی کلیپ هایش حضور داشته و با موفقیت بسیار خوبی روبرو بوده است. حامد از ابتدای شروع کارش مورد توجه دوست دارانش بود و هر روز بیشتر از قبل محبوبیت به دست می آورد.

حامد در سال ۱۳۹۵ پیج اینستاگرامی خود را باز کرد. در چندین سال فعالیت حامد تبریزی در اینستاگرام همیشه از محبوبیت بالایی برخوردار بود اما همیشه دشمنانی نیز داشته است که تلاش کرده اند تا پیج های او را از دسترس خارج کنند بعضی اوقات نیز موفق به این کار خفیف نیز شده اند، اما حامد با داشتن دوستان فراوان توانسته پیج های اینستاگرام خود را برگداند با قدرت بیشتری به کار خود ادامه داده است. وی با شعار “بچه پایین باخت نمیده” در اینستاگرام شهرت یافت.

بیوگرافی حامد تبریزی زنگ آخر (حامد تبریزی کیست؟) جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی حامد تبریزی

وی یکی از چهره های با استعداد در زمینه بازیگری و کارگردانی بوده که در فضای مجازی موفق شده به شهرت برسد و با ساخت کلیپ های طنز حسابی محبوبیت زیادی به دست اورده است.

مهدی تبریزی بیوگرافی و عکس واقعی حامد تبریزی و عکس حامد تبریزی و همسرش و قد حامد تبریزی چقدر است و حامد تبریزی ویکی پدیا حامد تبریزی مدرسه

او متولد ۳۰ تیر ماه ۱۳۷۲ در تبریز در حال حاضر ساکن شهر کرج میباشد

در زمینه بازیگری و اجرای کمدی استعداد فوق‌العاده‌ای دارد   است و با گسترش اینستاگرام در بین کاربران ایرانی موفق شده که از این بستر نهایت استفاده را کرده و بتواند با ساخت کلیپ های طنز فالوئر به دست اورد.

در سالهای اخیر با گسترش گوشی های هوشمند و دسترسی اسان مردمم به اینترنت بسیاری از افراد توانسته اند استعدادهای خود را به معرض نمایش بگذارند و بدون اینکه نیازی به پارتی بازی و یا واسطه داشته باشند تنها با تکیه بر استعداد خود آن را به اشتراک میگذارند.

بیوگرافی حامد تبریزی زنگ آخر (حامد تبریزی کیست؟)

حامد تبریزی نیز از جمله این افراد بوده که تنها با تکیه بر استعداد خود موفق شده ویدئوهای کوتاه طنز بسازد و آن را در اینستاگرامش به اشتراک بگذارد.

حالا او از این راه توانسته به کسب درامد نیز بپردازد و تبلیغات در کلیپ هایش منبع درامد خوبی به دست اورد.

حامد تبریزی مدتی است که در صفحه اینستاگرام خود با ساخت کلیپ های طنز به شهرت رسیده است او در این کلیپ ها و به عنوان بازیگر و کارگردان فعالیت می کند و برادر او نیز مهدی تبریزی در ساخت کلیپ ها به او کمک می کند مهدی تبریزی متولد سال ۱۳۶۹ می باشد و فارغ التحصیل رشته مهندسی سیالات است این دو برادر ب ساخت مجموعه زنگ آخر و انتشار این کلیپ ها در فضای اینستاگرام توانستند بازدیدهای چند هزار نفری را از این فضا داشته باشند و از این محیط برای رسیدن به شهرت و کسب درآمد استفاده بهینه کنند

همچنین ببینید:

بیوگرافی محمدامین کریم پور و همسرشبیوگرافی محمدامین کریم پور

کلیپ های زنگ آخر

کلیپ های او با نام زنگ اخر شناخته میشود که هر سری از آن ساخته میشود در گوگل به ترند تبدیل میشود که نشان دهنده علاقه زیادی کاربران فضای مجازی به کلیپ های او است.

بیوگرافی حامد تبریزی زنگ آخر (حامد تبریزی کیست؟)

از بیوگرافی و زندگی شخصی این پسر با استعداد در فضای مجازی اطلاعاتی وجود ندارد اگر شما از او اطلاعت بیشتری دارد در قسمت دیدگاه پایین همین صفحه برای ما ارسال کند تا به بیوگرافی او در این صفحه کمک کرده باشید.

بیوگرافی حامد تبریزی زنگ آخر (حامد تبریزی کیست؟) بیوگرافی حامد تبریزی زنگ آخر (حامد تبریزی کیست؟)

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

13 نظر

  1. محمد جواد پروینی

    سلام من یکی از همسایگانش هستم ساکن حیدر آباد کرج خیابام عدل کوچه قرنی اون ها یه مغازه سر عدل و یه مغازه تو کوچه ما یعنی قرنی دارن و هر دو کیف و کفش فروشی هست …

  2. والا بلا منم نمیدونم اما یه کلیپی تو پیج داداشش دیدم که خاطراتشو تعریف میکرد مطمعن نیستم راس میگه یا نه اما امید وارم راس بگه🤣😂

  3. داداش تو نمیدونی ما بدونیم😐😂😂🤦🏻‍♂️

  4. سلام من خیلی دوست دارم حامد رو از نزدیک ببینم،من حتا تمام کلیپ های حامد دیدم
    راستی من خودمم متولد تبریز ولی چه خوش گفت حامد خوش سخن درمیان این شیر یلان چک بزن…..دستی بزن🤣👏 ولی جدا بچه پایین باخ نمیده درضمت پویان تو همون پویان مرررغی هستی؟

  5. واقعا کلیپاش خوبه

  6. من خودم اهل تبریزم ی بار تو ائل گلی دیدم تبریزی رو ولی خانوادم نذاشتن برم عکس بندازم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *