بیوگرافی حجت الاسلام شهید محمدصادق دارایی و همسر و فرزندان +عکس

بیوگرافی حجت الاسلام شهید محمدصادق دارایی و همسر و فرزندان +عکس

تاریخ انتشار 18 فروردین 1401 * بیوگرافی حجت الاسلام شهید محمدصادق دارایی و همسر و فرزندان +عکس و سوابق و ماجرای شهادت او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی حجت الاسلام شهید محمدصادق دارایی

شهید محمدصادق دارایی یکی از تلاش‌های جهادی کشورمان بود که متولد دهه ۶۰ در مشهد بوده که متاسفانه در ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ در حرم امام رضا توسط یک پسر ۲۱ ساله ازبکستانی که به صورت غیر قانونی وارد ایران شده بود مورد ضرب و جرح با چاقو قرار گرفت و راهی بیمارستان شد و بعد از گذشت دو روز در ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ بر اثر خونریزی شدید به شهادت رسید.

بیوگرافی حجت الاسلام شهید محمدصادق دارایی و همسر و فرزندان +عکس

در این حادثه دو تن از طلبه‌های دیگر به نام حجت الاسلام دارایی و حجت‌الاسلام اسلامی نیز به شهادت رسیدند

در روز ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ یک پسر جوان ۲۱ ساله در مقابل صحنه پیامبر اعظم به سه روحانی حمله کرده که حجت الاسلام دارایی نیز یکی از آنها بوده که متاسفانه بر اثر جراحت بسیار شدید به شهادت رسید.

بیوگرافی حجت الاسلام شهید محمدصادق دارایی و همسر و فرزندان +عکس

همسر و فرزندان

حجت‌الاسلام دارایی متاهل بوده و دارای دو فرزند بودند

قرار است که فردا جمعه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۱ مراسم تشریح ایشان برگزار شود گفته می‌شود که قرار است مقبره ایشان در حرم حضرت رضا قرار بگیرد.

به گزارش تسنیم، همزمان با سومین روز ماه مبارک رمضان، سه طلبه حاضر در صحن پیامبر اعظم(ص) از سوی فردی با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفتند که با تلاش عوامل انتظامات و یگان حفاظت حرم مطهر ضارب بلافاصله بازداشت و تحویل مقامات انتظامی شد و مصدومان به سرعت به بیمارستان منتقل شدند.

این 3 طلبه از طلاب جهادی و مخلصی بودند که سالها برای محرومیت زدایی حاشیه شهر مشهد خدمت می کردند و امروز در راه جلسه گروه‌های جهادی حاشیه شهر مشهد برای هماهنگی فعالیتهای ماه رمضان بودند.

همسر شهید دارایی در جریان تشییع پیکر مطهر این شهید به خبرنگاران گفت: شهید دارایی همیشه آرزوی شهادت در راه انقلاب اسلامی را داشت و خوشا به سعادتش که به آرزوی خود رسید.

بیوگرافی حجت الاسلام شهید محمدصادق دارایی و همسر و فرزندان +عکس

وی گفت: چشم دشمنانش کور باشد، شهید دارایی فرزند پسری دارد و قول می دهم این فرزند را به گونه ای تربیت کنم تا راه پدرش را ادامه دهد.

مادر شهید دارایی نیز در جریان تشییع پیکر مطهر فرزندش گفت: محمدصادق، فرزند شایسته و نیکویی بود و افتخار می کنم از اینکه فرزندم در مسیر اسلام و معارف اهل بیت(ع) قدم برداشته است.

یک تروریست تکفیری روز سه شنبه ۱۶ فروردین ماه در صحن پیامبر اعظم حرم امام رضا(ع) با چاقو به سه روحانی حمله کرده و آنان را به شدت مجروح کرد.

هر سه روحانی که در این حادثه مورد سوء قصد قرار گرفته بودند از فعالان جهادی و فرهنگی در مناطق حاشیه ای شهر مشهد در منطقه شهرک شهید رجایی (قلعه ساختمان) بودند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

4 نظر

  1. امیدوارم ی عده دیگه بفهمن، توهم توطئه نیست بلکه خود توطئه است، امیدوارم ی عده دیگه باور کنن که اسلام آمریکائی نمی خواد حتی یک ایرانی شیعه باقی بماند، امیدواره ی عده از خواب بیدار بشن و اینقد سنگ آمریکای صهیونیست را به سینه نزنن.

  2. سلام
    حجت الاسلام اصلانی رو به اشتباه اسلامی نوشتند .

  3. شهید متولد دهه ۷۰ هستند اشتباها دهه ۶۰ نوشته شده. ضارب افغان بوده ازبک نوشته شده. و شهید دیگر شهید اصلانی بودند نه شهید اسلامی

  4. متولد هفتادوشش هستن یعنی دهه هفتاد نه دهه شصت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *