بیوگرافی حسن استکی مربی ذوب آهن و همسر و فرزندان +عکس و فوت

بیوگرافی حسن استکی مربی ذوب آهن و همسر و فرزندان +عکس و فوت

بیوگرافی حسن استکی

حسن استکی متولد  ۱۳۴۲ در تهران بوده و سالهابه عنوان بازیکن و مربی در تیم ذوب آهنگ فعالیت داشت او در 11 اسفند 1402 بر اثر سکته مغزی درگذشت. او در دوران فوتبالی اش به عنوان هافبک وسط بازی میکرد.

مراسم تشییع پیکر «حسن استکی» پیشکسوت و مربی فوتبال اصفهانی روز شنبه از محل ورزشگاه تختی این شهر برگزار شد.

جمعی از پیشکسوتان، مدیران، مربیان و بازیکنان و ورزشدوستان به ویژه در رشته فوتبال در این مراسم حضور داشتند.

بیوگرافی حسن استکی مربی ذوب آهن و همسر و فرزندان +عکس و فوت

استکی به مدت ۷ سال به عنوان کاپیتان تیم ذوب آهن فعالیت داشت و بازوبند کاپیتانی تیم ذوب آهن را به بازو میبست او در بین هواداران ذوب آهن به عنوان یک بازیکن با تعصب شناخته میشد که بعد از بازنشستگی همچنان در این باشگاه ماند و به فعالیت خود ادامه داد.

پدرش رضا استکی یکی از قهرمانان وزنه برداری ایران به شما می آمد

بیوگرافی حسن استکی مربی ذوب آهن و همسر و فرزندان +عکس و فوت

تجربه مربیگری

حسن استکی بعد از بازنشتگی به عنوان مربی تیم های پایه ذوب اهن مشغول به کار شد و کمک به عنوان مربی تیم جوانان این باشگاه برگزیده شد او به دلیل عملکرد موفق مدتی به عنوان سرمربی تیم ذوب آهن انتخاب شد و این فصل در تیم امید ذوب آهن کار خود را ادامه می‌داد.

علت درگذشت و فوت

حسن استکی پیشکسوت فوتبال و سرمربی فعلی تیم امید ذوب آهن به شکلی ناگهانی و تلخ، دار فانی را وداع گفت. وی مدت‌ها به عنوان مربی در تیم فوتبال بزرگسالان ذوب آهن فعالیت داشت و این فصل در تیم امید ذوب آهن کار خود را ادامه می‌دهد.

بیوگرافی حسن استکی مربی ذوب آهن و همسر و فرزندان +عکس و فوت

محمدحسین اسلامی که تجربه کار با زنده‌یاد حسن استکی را در رده‌های پایه و بزرگسالان ذوب‌آهن داشته، اولین بازیکن از این باشگاه بود که نسبت به درگذشت مربی خود واکنش نشان داد. این در حالی است که زنده یاد استکی روز گذشته در تمرین ذوب آهن حضور داشت و شب گذشته به دلیل سکته مغزی جان خود را از دست داد. باشگاه ذوب آهن هنوز واکنشی به این اتفاق نداشته است.

سوابق

تیم ملی امید ایران: استکی در سال ۱۳۸۷ هدایت تیم ملی امید ایران را بر عهده گرفت و در سال ۱۳۸۸ این تیم را به المپیک پکن هدایت کرد.

تیم ملی جوانان ایران: استکی در سال ۱۳۹۲ هدایت تیم ملی جوانان ایران را بر عهده گرفت و در سال ۱۳۹۳ این تیم را به مقام قهرمانی در جام ملت‌های آسیا رساند.

ذوب‌آهن: استکی در سال ۱۳۹۴ هدایت تیم ذوب‌آهن را بر عهده گرفت و در سال ۱۳۹۵ این تیم را به مقام قهرمانی در جام حذفی رساند.

افتخارات

به عنوان بازیکن

دو بار قهرمانی در لیگ ایران (با استقلال)

یک بار قهرمانی در جام حذفی (با استقلال)

یک بار قهرمانی در لیگ آزادگان (با پرسپولیس)

یک بار قهرمانی در جام حذفی (با سپاهان)

به عنوان مربی

مقام قهرمانی در جام ملت‌های آسیا با تیم ملی جوانان ایران (۱۳۹۳)

مقام قهرمانی در جام حذفی ایران (با ذوب‌آهن)

بیوگرافی حسن استکی مربی ذوب آهن و همسر و فرزندان +عکس و فوت

پیکر «حسن استکی» پیشکسوت فوتبال اصفهان تشییع شد

مراسم تشییع پیکر «حسن استکی» پیشکسوت و مربی فوتبال اصفهانی امروز _شنبه دوازدهم اسفند_ از محل ورزشگاه تختی این شهر برگزار شد؛ جمعی از پیشکسوتان، مدیران، مربیان، بازیکنان و ورزش‌دوستان به‌ویژه در رشته فوتبال در این مراسم حضور داشتند.

پیکر این مربی فقید در قطعه نام‌آوران آرامستان باغ رضوان اصفهان به خاک سپرده شد و مراسم ترحیم و بزرگداشت وی دوشنبه هفته جاری، چهاردهم اسفند، ساعت ۱۴ تا ۱۶ در مسجدالمهدی محله مرداویج اصفهان برگزار می‌شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. حمیدرضا نیکنام

    اطلاعت که ثبت شده در این سایت در مورد سن حسن استکی اشتباه است ایشان هنگام فوت 51سال داشتند که در بالا سال تولد مرحوم 1342 قید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *