کلیپ اصلی چیپس میقولی چی میخوری؟ خوبی مامانم

کلیپ اصلی چیپس میقولی چی میخوری؟ خوبی مامانم چیبس میخوری؟

کلیپ اصلی چیپس میقولی چی میخوری؟ خوبی مامانم

کلیپی در فضای مجازی وایرال شده که یک مادر با فرزندش صحبت می کند و به نوعی ابراز احساسات میکنداین کلیپ در فضای مجازی واکنش‌های مختلفی را داشته است و آن را دستمایه طنز قرار دادند.

کلیپ این صفحه دابسمش میباشد و کلیپ اصلی نیست

دابسمش از زمان گسترش اینستاگرام در بین مردم حسابی طرفدار پیدا کرده هر کلیپی که محبوب می شد برخی از کاربران با آن دابسمش درست میکردند و حسابی وایرال میشد هر چند که در برخی مواقع شوخی ها با چهره ها و اشخاص به حاشیه کشیده می‌شد و حتی باعث تمسخر و توهین می گردید.

حالا صحبت های یک مادر خوش ذوق با فرزندش که در حال خوردن چیپس است در شبکه های اجتماعی حسابی مورد توجه قرار گرفته است و با آن شوخی های زیادی می کنند.

ماجرای طلاق چیبس میخوری

صاحب صدای کلیپ خوبی مامانم چی میخوری چیپس میخوری در شرف طلاق از شوهرش است و حواشی انتشار کلیپ خوبی مامانم!!! چی میخوررری!!! چیپس میخوری!!! برایش دردسرساز شده است. این خبر را یک کاربر در توییتر رسانه ای کرده و مدعی شده که صاحب صدای ویدئوی پربازدید در شبکه‌های ‌اجتماعی که می‌گفت: «خوبی مامانا؟ چیپس می‌خوری؟» در آستانه طلاق است. اما ماجرا چیست؟

در همین رابطه، دکتر راد در توییتر مدعی شده «اون صاحب صدای خوبی مامانا چیپس میخوری داره طلاق میگیره سر همین مسخره بازی های ملت. گویا شوهره گفته من خجالت میکشم همه جا تیکه بارونم میکنن و دعواشون شده اولشم جاریه کلیپ پخش کرده. انقد ک ملت دنبال تقلیدن تو این چیزا اگه یه حرکت درست رو تقلید و نشر می کردن الان وضعمون این نبود.»

حالا تنها چند روز پس از گذشت کلیپ چی میخوری چیس میخوری دکتر راد در توئیتر ادعا کرده که آن خانمی که ویدئوی گفت‌وگو با فرزندش در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده بود، در آستانه طلاق قرار دارد. او در این توئیت نوشته: «اون صاحب صدای «خوبی مامانا؟ چیپس می‌خوری»؟ داره طلاق می‌گیره سر همین مسخره بازی‌های ملت. گویا شوهره گفته من خجالت می‌کشم همه جا تیکه بارونم می کنن و دعواشون شده.

هرچند امیدواریم این ادعا اشتباه باشد و زندگی یک خانواده سر این موضوع متلاشی نشود؛ اما فارغ از این، چرا انتشار این ویدئوی ۲۰ ثانیه‌ای اشتباه بود و بی‌توجهی به حریم‌ خصوصی خانواده چه عواقبی دارد؟

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. خوبی مامانم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *