بیوگرافی حسن رحیم پور ازغدی و همسرش و فرزندان +عکس و تحصیلات

بیوگرافی حسن رحیم پور ازغدی سخنران + تحصیلات و زندگی شخصی و جنجالها و حواشی و ماجرای ازدواج کودکان دبستانی و سن و مدرک تحصیلی و فرزندان و همسر و خانواده و سخنرانی ها و اینستاگرام را در مجله شبونه مشاهده کنید.
.

بیوگرافی حسن رحیم‌ پور ازغدی

سخنران و نظریه پرداز و عضو شورای عالی انقلای فرهنگی و دانش آموخته حوزه علمیه و اندیشمند ایرانی در سال ۱۳۴۳ در شهرستان مشهد به دنیا آمده و دارای مدرک تحصیلی دیپلم بوده و دانشگاه نرفته است، اما درجه اجتهاد حوزه علمیه را دارد.

تحصیلات و زندگی شخصی و جنجالها

پدرش حیدر رحیم پور نویسنده و اهل قلم و از همراهان شریعتی پدر و پسر یعنی علی شریعتی بوده
دو برادرش شهید شدند و خودش نیز در جبهه جنگ جانباز شده است.

بیوگرافی حسن رحیم پور ازغدی سخنران + تحصیلات و زندگی شخصی

زندگی و عکس شخصی استاد رحیم پور ازغدی

به گفته خودش عضو هیچ گروه حزبی و سیاسی نیست و هر گونه گرایش حزبی را رد کرده است.
وی مدیر مسئول و سردبیر نشریه کتاب نقد و فرزند حیدر رحیم پور ازغدی و همچنین از سال ۱۳۸۱ عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی می باشد .

بیوگرافی حسن رحیم پور ازغدی و همسرش و فرزندان +عکس و تحصیلات

اینستاگرام و سخنرانی های استاد حسن رحیم پور ازغدی

از طریق سخنرانی های جنجالی و جدلی و حضور در صدا و سیما به شهرت رسیده و بیشتر جلسات سخنرانی های او در دانشگاه و تریبونش با دانشجویان برگزار می شود و در سبک سخنانش مانند دکتر شریعتی و مطهری بهره می گیرد.
با اینکه دورس حوزوی خوانده اما عمامه ندارد و معمم نشده است.

بیوگرافی حسن رحیم پور ازغدی سخنران + تحصیلات و زندگی شخصی

موضوع سخنرانی‌ ها و نظریه ها

در بیوگرافی حسن رحیم پور ازغدی می خوانیم که موضوعات سخنرانی و جلسات وی مباحث دینی و ایدئولوژی انقلاب اسلامی بوده و کتب زیادی نیز در این بار به چاپ رسانده که از جمله
حسین (ع) عقل سرخ و علی (ع) و شهر بی آرمان
مهدی (ع)، ده انقلاب در یک انقلاب، محمد (ص)، پیامبری برای همیشه و …می باشد.

بیوگرافی حسن رحیم پور ازغدی سخنران + تحصیلات و زندگی شخصی

برنامه ترور و دستگیری تیم ترور

در بیوگرافی حسن رحیم پور ازغدی آمده که تاکنون چند بار قصد ترور وی را داشتند و در سال ۱۳۹۱ یک تیم تروریستی با هدف ترور حسن رحیم پور توسط مأمورین وزارت اطلاعات دستگیر شدند.
ادبیات و نوع انتقادات او باعث گاهی جنجال و جدل شده و بحث برانگیز می شود و واکنش های منفی را دریافت کند ، هر چند اگر حرف درست و به حقی را بزند.

بیوگرافی حسن رحیم پور ازغدی سخنران + تحصیلات و زندگی شخصی

عکس حسن رحیم پور ازغدی سخنران

ایشان در زمان احمدی نژاد در سمت خود استعفا داد، اما با تشخیص رهبری دوباره به کار برگشت‌.

نظر جنجالی درباره خانم ها

بیوگرافی حسن رحیم پور ازغدی ،نوع ادبیات خاص او بسیار تنش زا و جنجالی بوده و حتی از سوی برخی از روحانیون نیز مورد انتقاد قرار گرفته‌
او درباره خانم هایی که به علت خراب شدن هیکلشان باردار نمی شوند گفت: برخی خانم‌ها می‌گویند بچه دار نمی‌شویم برای اینکه هیکلمون به هم می خوره. ای مرده شور ببره هیکلت رو. مگه هیکلت رو می خوای ببری آخرت؟ تو این هیکل رو می خوای چه کار؟ غیر از اینه که می خوای ببری تو قبر یا اینکه می خوای هیکلت رو ببری تو خیابون نشون بدی. استفاده هیکلت برای شوهرته و البته شوهرت برای توئه و برای بچه آوردن

بیوگرافی حسن رحیم پور ازغدی سخنران + تحصیلات و زندگی شخصی

نظر جنجالی درباره ازدواج کودکان

به تازگی گفته است که اسلام برای ازدواج سن تعیین نکرده و هر زمان ک در هر سنی که بلوغ جنسی بیدار شد باید ازدواج کرد حتی بچه های ابتدایی نیز می توانند ازدواج کنند.بیوگرافی حسن رحیم پور ازغدی

بیوگرافی حسن رحیم پور ازغدی سخنران + تحصیلات و زندگی شخصی

همسر و فرزندان

در بیوگرافی حسن رحیم پور ازغدی می خوانیم که وی متاهل بوده و ازدواج کرده اما عکسی از همسر و تعداد فرزندانش منتشر نشده است.

بیوگرافی حسن رحیم پور ازغدی سخنران + تحصیلات و زندگی شخصی و جنجالها

از شب گذشته اخباری مبنی بر درگذشت حسن رحیم پور ازغدی در فضای مجازی منتشر شده است. اما ، یکی از بستگان نزدیک دکتر حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و استاد دانشگاه، درباره وضعیت سلامتی او اظهار کرد: «ایشان کمی مشکل تنفسی در اثر عوارض شیمیایی دارند، ولی حالشان رو به بهبود است.» همچنین حبیب ازغدی برادر دکتر رحیم پور ازغدی، در توئیتی نوشت:

روند بهبودی ایشان در حال تداوم است

درگذشت پدر حسن رحیم پور ازغدی

حیدر رحیم‌پور ازغدی از فعالین سیاسی انقلاب اسلامی در سن ۸۹ سالگی دار فانی را وداع گفت.

حبیب رحیم پور ازغدی دقایقی پیش در صفحه توئیتر خود نوشت: یا حضرت ابوتراب (ع) پدرم را سپردم به شما.

حیدر رحیم پور ازغدی زاده سال ۱۳۱۱ در مشهد بود و امروز، جمعه ۱۹ شهریور ماه، چشم از جهان فروبست. وی پدر حسن رحیم پور ازغدی و حبیب رحیم‌پور ازغدی است.

مرحوم ازغدی از مبارزان سیاسی در جریان نهضت ملی شدن صنعت نفت، انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ و قیام امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۲ تا پیروزی انقلاب بوده‌است.

او در سال‌های اخیر در فعالیت‌های سیاسی به همراه تشکل‌های دانشجویی و طلاب مشهد حضور داشته‌است.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

‫5 دیدگاه ها

  1. خداوندسبحان ایشان وهمه خدمتگذاران به اسلام ومسلمین راحفظ بفرمایدان شاءالله

  2. برای تخریب شخصیت آقای رحیم پور ازغدی از میان فیلم های سخنرانی ایشون و تقطیع آنها، کلیپ‌هایی تولید میکنند که سخنان ایشون را تحریف میکنند و در رسانه های خودشون پخش میکنند و همچنین نظریات اسلام را با تحریفات خودشون به سخره می‌گیرند.

  3. خدا ان مرد رو حفظ کنه. کار عمیق و موثر یعنی این. جز اینکه منش و چهره دوست داشتنی هم داره.

  4. درود بی‌پایان بربزرگ مردانی چون استادحسن رحیم پور ازغدی که دردوران دفاع مقدس درمیان رزمندگان اسلام بادشمنان انقلاب اسلامی درجبهه نبرد حضور به افتخار جانبازی نائل گشته واینک به جهاداکبر می‌پردازند روشنگری می‌نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا