بیوگرافی حسین براتی بسیجی مشهد کیست فیلم لحظه شهادت +همسر و فرزندان

بیوگرافی حسین براتی بسیجی مشهد کیست و فیلم نحوه شهادت و لحظه شهادت همراه جزئیات را در ادامه ببینید.

بیوگرافی حسین براتی بسیجی مشهد کیست فیلم لحظه شهادت +همسر و فرزندان

بیوگرافی حسین براتی

حسین براتی یکی از بسیجیان مشهد بوده که در ناحیه مالک اشتر این شهر فعالیت می کرد هنگام اغتشاشات برای مقابله با اغتشاشگران به خیابان آمد و با شلیک گلوله به بیمارستان منتقل گردید در نهایت بعد از گذشت ۳۰ روز به دلیل جراحات شدید به شهادت رسید.

بیوگرافی حسین براتی بسیجی مشهد کیست فیلم لحظه شهات

ماجرای شهادت

۲۲ مهرماه بود که دو بسیجی حفاظت و امنیت به یک خودروی پراید مشکوک می‌شوند و برای بررسی این خودرو را متوقف می‌کنند اما به یکباره سرنشینان خودرو شروع به شلیک گلوله به سمت این بسیجی‌ها می‌کنند و سپس متواری می‌شوند حسین براتی یکی از بسیجیانی که در این حادثه هدف گلوله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد و در آنجا به شهادت رسید.

فیلم شهادت

تا به حال تعداد زیادی از بسیجیان به دلیل درگیری با اغتشاشگران مجروح و شهید شده اند در 2 ماه اخیر حوادث داخل کشورمان سبب شده بود که در خیابانها اغتشاشات به وجود بیاید.

همچنین ببینید:

بیوگرافی آرمان علی وردی (کیست) شهادت طلبه بسیجی با شکنجه
فیلم کامل لحظه دستگیری قاتلان شهید آرمان علی وردی
فیلم کامل شکنجه و شهادت شهید آرمان علی وردی طلبه بسیجی اکباتان

نیروهای امنیتی تلاش زیادی کردند تا بتوانند با اغتشاشگران مقابله کرده و امنیت را به خیابانها بازگرداند در این راه بسیاری از نیروهای امنیتی از جمله بسیجی ها و نیروهای انتظامی به شهادت رسیدند .

بیوگرافی حسین براتی بسیجی مشهد کیست فیلم لحظه شهات

رسانه‌های معاند تلاش زیادی کردند تا اغتشاشگران را مجاب کنند با نیروهای امنیتی درگیر شوند و آنها را با سلاح سرد و گرم به شهادت برسانند در اغتشاشات چند ساله این بار درگیری و خشونت بسیار زیاد بوده و تعداد زیادی از معترضان و نیروهای امنیتی جان خود را از دست دادند.

 

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا