بیوگرافی حمیدرضا حافظ شجری بازیگر الان کجاست +عکس جدید
حمیدرضا حافظ شجری در ۱۷ دی ماه ۱۳۸۱ در شهر مشهد به دنیا آمده است این بازیگر نوجوان به بیماری رماتیسم مبتلا است و سالهای زیادیست که با این بیماری دست و پنجه نرم میکند.

بیوگرافی حمیدرضا حافظ شجری بازیگر الان کجاست +عکس جدید

بیوگرافی حمیدرضا حافظ شجری

حمیدرضا حافظ شجری در ۱۷ دی ماه ۱۳۸۱ در شهر مشهد به دنیا آمده است در رشته تحصیلی او در هنرستان سینما بوده است و خیلی زود توانست وارد عرصه تئاتر بشود . یک خواهر بزرگتر دارد شغل پدرش از نیروهای خدماتی هلال احمر می باشد حمیدرضا حافظ شجری فعالیت خود را از کودکی آغاز کرده است و در نمایش های مختلفی ایفای نقش کرده و تجربه‌های خوبی در این زمینه بدست آورده است اولین تجربه حرفه ای او در تلویزیون حضور در سریال «نوروز رنگی» بود که در ایام نوروز سال ۱۴۰۰ از شبکه پنج به نمایش گذاشته شد

این بازیگر نوجوان به بیماری رماتیسم مبتلا است و سالهای زیادیست که با این بیماری دست و پنجه نرم میکند اما با این وجود حمیدرضا به کار بازیگری خود که عاشق آن است ادامه میدهد.

بیوگرافی حمیدرضا حافظ شجری بازیگر + اینستاگرام و سوابق

حمیدرضا حافظ شجری کیست و اهل کجاست

حمیدرضا حافظ شجری اهل مشهد است که در سالهای اخیر توانسته فیلم ها و سریالهای پر بیننده ای را بازی کند. این هنرمند کار خود را با تئاتر آغاز کرد و موفق شد نشان بدهد که استعداد زیادی در عرصه بازیگری دارد او درباره نحوه بازیگر شدنش میگوید که شماره علی مسعودی کارگردان را پیدا کرده و مدام برایش عکس و فیلم از بازی های خود ارسال میکرده تا در نهایت موفق شده توجه آقای مسعودی را به خود جلب کند و این کارگردان به او پیشهاد بازی دهد.

حمیدرضا استعداد زیادی در بازیگری دارد و مدتها در تئاتر فعالیت داشته است و خیلی منتظر بوده تا بتواند در یک تریبون استعداد خود را در بازیگری به نمایش بگذارد.

خانواده

آقای حافظ شجری یک خواهر از خودش بزرگتر دارد و شغل پدرش کارمند هلال احمر می باشد و در آنجا فعالیت دارد.
آنها در شهر مشهد مستأجر هستند وی با ایفای نقش بسیار زیبای خود در سریال نوروز رنگی به کارگردانی آقای علی مسعودی موفق شد که به شهرت زیادی برسد.

بیوگرافی حمیدرضا حافظ شجری بازیگر + اینستاگرام و سوابق

بیماری

حمیدرضا حافظ شجری در ۵ سالگی اش دچار تب بالایی شد که این باعث شد مبتلا به نوعی بیماری روماتیسم مفصلی بشود و با درد بسیار و صبور بودن در کار خود به موقعیت برسد

حمیدرضا به گفته پزشک معالج خود شروع به مصرف داروهای درمانی کرد ولی بعد از مدتی قلب او به اصطلاح آب آورد ولی این مشکل با مصرف داروها کنترل شد.

بیوگرافی حمیدرضا حافظ شجری بازیگر + اینستاگرام و سوابق

از آن زمان تا کنون، حمیدرضا از دردهای شدیدی رنج می‌برد و قادر نیست دست، زانو، مچ و انگشتان خود را به خوبی خم و راست کند و جلوی رشد طبیعی جسم او گرفته شده است.

به گفته پزشک معالج او از شروع به مصرف داروهای درمانی کرده ولی بعد از مدتی قلب وی به اصطلاح آب آورده بود.
ولی با مصرف دارو توانست آن را کنترل کند و دردهای شدیدی را تحمل می‌کند.
این بیماری باعث شده جلوی رشد طبیعیش را بگیرد .

بیوگرافی حمیدرضا حافظ شجری بازیگر + اینستاگرام و سوابق

با دیدن این نوجوان ۱۳ ساله هنرمند و بازیگر پرکار بار دیگر یاد گرفتیم که چگونه با صبر و بردباری و شریف زیستن یک فرد موفق در جامعه باشیم.

بازیگر نقش جعفر در سریال نوروز

بازیگر نقش جعفر در سریال نوروز رنگی جناب آقای حمیدرضا حافظ شجری می باشد.
وی نقش جعفر را در این مجموعه بر عهده داشته است .
سریال نوروز رنگی که به کارگردانی آقای علی مسعودی در نوروز ۱۴۰۰ پخش شده است , لحظات شادی را برای مردم ایجاد کرده در این سریال بازیگران جوان حضور داشتند.
که در این قسمت از مجموعه به شهرت بسیاری رسیدند .

بیوگرافی حمیدرضا حافظ شجری بازیگر + اینستاگرام و سوابق

جناب آقای محمدرضا حافظ شجری اهل مشهد می باشد
فعالیت او در تئاتر و سینما و تلویزیون بسیار پر بازدید بوده است.

گفتگو با

بازی در سریال «نوروز رنگی» ممکن است باعث شود در مسیر بازیگری برچسب «بازیگرمشهدی» به شما زده شود و پیشنهادات‌ بازیگری محدود به ایفای نقش‌هایی باشد که نیاز به لهجه مشهدی داشته باشد. این موضوع برای شما یک ظرفیت خواهد بود یا یک جور محدودیت؟

نه قصد ندارم با چنین برچسبی در مسیر بازیگری قدم بردارم. یک بازیگر اصلا نباید لهجه داشته باشد بلکه باید بتواند برخی لهجه‌ها را ادا کند. ترجیح می‌دهم بازیگری باشم که بتوانم همه نقش‌ها را بازی کنم چون بازیگری فراتر از این است که محدود به یک لهجه باشم.

همچنین ببینید بیوگرافی سینا رزاقی بازیگر و همسرش 

این شرایط جسمی یعنی توقف رشد بدنتان و فیزیک متفاوتی که برای شما ایجاد کرده است، مانعی در راه بازی‌گری‌تان نیست؟

فکر نمی‌کنم. الان فهمیدم شرایط جسمی چندان مهم نیست. کسانی که مرا به خاطر شرایط جسمی‌ام مسخره می‌کردند الان از شدت خجالت نزدیکم نمی‌شوند. من فکر می‌کنم در بازیگری می‌توانم رشد کنم و نظرهای منفی درباره ظاهرم را تغییر دهم.

بیوگرافی حمیدرضا حافظ شجری بازیگر + اینستاگرام و سوابق

حمیدرضا حافظ شجری پیش از پخش سریال «نوروز رنگی» با پست‌های اینستاگرامی جواد خواجوی تا حدی شناخته شد. شاید الان فرصت مغتنمی برای شما باشد تا با اشتراک گذاشتن صحنه‌های بازی‌تان در فضای مجازی به یکی از چهره‌های اینستاگرامی تبدیل شوید. فرصتی که بیشتر از تلوزیون می‌تواند به دیده‌شدن شما کمک کند. چقدر از این ظرفیت استفاده خواهید کرد؟

نه من چهره اینستاگرامی نمی‌شوم. با این داستان مشکل دارم. تا الان چهره نبودم و حالا هم نمی‌خواهم در اینستاگرام شناخته شوم. برای همین هم هیچ وقت در پیج اینستاگرام خودم کلیپ یا دوبله یا … نگذاشتم. هدف من چیز دیگری است. من بازیگری را دوست دارم و اهل فضای مجازی نیستم. اصلا فکر می‌کنم در فضای مجازی مرا با چشم دیگری می‌بینند. به چشم بازیگر دیده نمی‌شوم. خیلی جدی گرفته نمی‌شوم. فکر می‌کنم فضای مجازی مرا درگیر کارهای سطحی و از فضای بازیگری دورم خواهد کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *