بیوگرافی عرفان طهماسبی خواننده از عصر جدید تا شغل دوم +عکس

بیوگرافی عرفان طهماسبی خواننده از عصر جدید تا شغل دوم +عکس

بیوگرافی عرفان طهماسبی خواننده

عرفان طهماسبی خواننده جوان و خوش صدای پاپ متولد ۲۵ شهریور ۱۳۷۷ در شوشتر استان خوزستان میباشد لیسانس ابزار دقیق داشته و با برنامه عصر جدید شبکه سه مطرح شد.

او در سال 1400 با برنامه عصر جدید معرفی شد و توانست در هر مرحله با 4 چراغ سفید داوران به مرحله بعد برود و در نهایت در فینال با اکثریت رای مردمی اول شد .

بیوگرافی عرفان طهماسبی خواننده از عصر جدید تا شغل دوم +عکس

عرفان طهماسبی کیست و اهل کجاست

عرفان طهماسبی اخیرا در برنامه عصر جدید شرکت کرده و با اجرای ترانه بختیاری بسیار زیبا و پر احساس گلم گلم بسیار خوش درخشید. او در بخش اول اجرای خود آهنگ کوگ نازنینم از آ مسعود بختیاری را اجرا کرد که این اجرا مورد توجه بسیاری از هنرمندان در داخل و خارج از کشور قرار گرفته است

بیوگرافی عرفان طهماسبی خواننده بختیاری در عصر جدید +اینستاگرام

شروع فعالیت هنری

عرفان طهماسبی سالها تئاتر کار کرده است و در اولین تئاتری که بازی کرده نقش آواز خوان را داشته است.

کارش را با بازی در تئاتر شروع کرده و سپس وارد عرصه موسیقی شده است.
تا کنون دو نمایش را روی صحنه بازی کرده که در یکی از آنها شاهنامه خوانی اجرا کرده است. صدا و صوت خاص و از عمق جان خواندنش، و سبک آهنگ های بختیاری با آن سوز و گداز، باعث میشود تا ترانه ها و آهنگ های عرفان به دلها بنشیند و با دل و جان گوش دهند و لذت ببرند.

عرفان طهماسبی میگوید از ۱۶، ۱۵سالگی در این مسیر قرار گرفتم. به تئاتر رفتم و کارم را با شاهنامه‌خوانی شروع کردم.

مربی او استاد بهدار بوده که از صدای او خوشش امده و به عرفان گفته که بیا در کارهای من شاهنامه بخوان.

عرفان 6 سال در کبابی آواز میخوانده و سختی ها زیادی را کشیده اما هیچگاه از علاقه اش به خوانندگی کم نشده است

بیوگرافی عرفان طهماسبی در عصر جدید +اینستاگرام

به موسیقی علاقه داشتم اما در خوزستان موسیقی نبود

عرفان طهماسبی میگوید رشته‌ام فنی است؛ کارشناسی ابزار دقیق می‌خوانم. دلیلش هم این است که ما در خوزستان حتی یک هنرستان موسیقی هم نداریم. با اینکه از کودکی به‌شدت به موسیقی علاقه‌مند بودم، اما چون می‌دانستم رشته موسیقی در خوزستان وجود ندارد، به هنرستان رفتم که دست‌کم در اسمش واژه هنر به‌کار رفته است! رفتم هنرستان و برق ثبت‌نام کردم. واقعا ما در بحث امکانات تحصیلی و آکادمیک موسیقی در خوزستان بسیار فقیر هستیم. درحالی‌که اگر یک هنرستان موسیقی داشته باشیم، استادانی برای تدریس می‌آیند و ناخواسته آگاهی آکادمیک موسیقایی‌مان بالاتر می‌رود. ضمن اینکه تحت‌تأثیر این آموزش‌ها، استادانی در این حوزه رشد خواهند کرد که قطعا باعث پیشرفت هر چه بیشتر موسیقی کشورمان خواهد شد.

عصر جدید سکوی پرتاب من بود

عرفان طهماسبی  میگوید عصر جدید از خیلی جهات به من کمک کرد. اما جالب‌ترینش این بود که سبک کارم را به کلی تغییر داد. من اصلا آهنگساز راک بودم. حتی یک آلبوم کامل آماده با ۸قطعه دارم که ملودی فارسی دارد و کاملا راک است! اما در عصر جدید به‌صورت اتفاقی یکی از آهنگ‌های مورد علاقه‌ام را که کمی لهجه شیرازی داشت انتخاب کردم که خیلی مورد‌استقبال قرار‌گرفت. برای مرحله دوم آهنگ دیگری انتخاب کردم که کاملا فولک (موسیقی بومی یا محلی) بود. از آنجا که این آهنگ در لهجه و نوع موسیقی غلظت بسیاری داشت، مردم نتوانستند ارتباط خوبی با آن برقرار کنند.

بیوگرافی عرفان طهماسبی خواننده از عصر جدید تا شغل دوم +عکس

به همین دلیل نشستم و بررسی کردم که چرا آهنگ اول با استقبال روبه‌رو شد و کار دوم آنچنان به دل مردم ننشست. درواقع این سبکی که امروز من را با آن می‌شناسند، سبکی است که با توجه به برنامه عصر جدید مهندسی شده است! من دیدم در سبک‌های دیگر، طعم‌های بسیار قوی‌ای داریم و اگر می‌خواهم حرفی برای گفتن داشته باشم، باید یک راه برای خودم بسازم. همین شد که قدم در این راه گذاشتم و نتیجه این کار ملودی‌های فولکی شد که طعمی از گویش‌هایش شیرازی، جنوبی، بختیاری، لری و… دارند.

بیوگرافی و آهنگ بختیاری عرفان طهماسبی در عصر جدید +اینستاگرام

یادم هست وقتی برای مرحله اول عصر جدید پذیرفته شدیم، یک مصاحبه‌ای با ما کردند و گفتند برای چه آمده‌ای؟ به‌دنبال جایزه هستی؟ می‌خواهی معروف شوی؟ یا هدف دیگری داری؟ من گفتم آمده‌ام تا تنظیم‌کننده‌های بزرگ ملودی‌های من را بشنوند. البته آن زمان منظورم ملودی‌های راکم بود! جالب اینکه بعد از پخش اجراهایم، تقریبا تمام افرادی که دوست داشتم کارهایم را ببینند و مدنظرم بودند، به سراغم آمدند و این بسیار فوق‌العاده بود. ضمن اینکه همانطور که گفتم این برنامه راه موسیقایی‌ام را هم تغییر داد. من در عصر جدید ۴کار اجرا کردم که اولی «گلم گلم» و دومی «دی بلال» بود. بعد از این دو کار تصمیم گرفتم خودم کارهایم را بسازم و چون سبک نویی بود و طعم جدیدی داشت، خیلی پرریسک بود اما وقتی بعد از اجرای «ماه مو» کلیپ این کار یک‌و‌نیم‌میلیون بازدید داشت، یا وقتی «تردید» را ۲میلیون‌و۵۰۰هزار نفر دیدند، به این باور رسیدم که در این راه می‌شود ریسک کرد و نتیجه گرفت.

در بیوگرافی عرفان طهماسبی آمده است او اصالتا بختیاری است . پدر و مادر او بختیاری هستند و از بختیاری های استان خوزستان محسوب می شوند . عرفان از سنین نوجوانی مشغول به کار شده و توانسته استقلال مالی کسب کند

عرفان طهماسبی در ابتدای شروع کار هنری خود در زمینه تئاتر مشغول به بازیگری بوده است و توانست در این مدت دو نمایش را روی صحنه بازی کند که در یکی از این دو تئاتر به شاهنامه خوانی پرداخته است .

همچنین ببینید: بیوگرافی عباس رثایی

او که زیر نظر استاد بهدار به فعالیت تئاتری پرداخته است بنا بر درخواست این استاد در تئاتر به شاهنامه خوانی می پرداخته است

بیوگرافی عرفان طهماسبی خواننده و آهنگ عرفان طهماسبی عصر جدید +اینستاگرام

صدای دلنشین و پر جاذبه عرفان از همان زمان به طور چشمگیری به دل اهالی هنر می نشیند و او پس از اجرای این دو تئاتر وارد عرصه خوانندگی می شود .

منبع (Source) : erfuntah

پدر و مادر عرفان طهماسبی

عرفان طهماسبی اصالتا بختیاری است . پدر و مادر او بختیاری هستند و از بختیاری های استان خوزستان محسوب می شوند . عرفان از سنین نوجوانی مشغول به کار شده و توانسته استقلال مالی کسب کند

در ابتدای شروع کار هنری خود در زمینه تئاتر مشغول به بازیگری بوده است و توانست در این مدت دو نمایش را روی صحنه بازی کند که در یکی از این دو تئاتر به شاهنامه خوانی پرداخته است .

او که زیر نظر استاد بهدار به فعالیت تئاتری پرداخته است بنا بر درخواست این استاد در تئاتر به شاهنامه خوانی می پرداخته است

بیوگرافی عرفان طهماسبی خواننده از عصر جدید تا شغل دوم +عکس

صدای دلنشین و پر جاذبه عرفان از همان زمان به طور چشمگیری به دل اهالی هنر می نشیند و او پس از اجرای این دو تئاتر وارد عرصه خوانندگی می شود .

تیتراژ سریال نجلا

شهرت و موفقیت عرفان طهماسبی باعث شد که اجرای تیتراژ سریال نجلا بر عهده او واگذار شود.

فصل اول و دوم سریال «نجلا» ه کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی از شبکه سه پخش شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

4 نظر

  1. ادرس اینستای عرفان طهماسبی پیج
    Erfantahmasbiofficial

  2. دوستان پیچ اصلی عرفان طهماسبی فقط و فقط Erfuntah این اسم می باشد باقی همه فیک هستن لطفا اطلاع رسانی کنید

  3. درود بر شما جناب احسان علیخانی و استاد آریا عظیمی نژاد

  4. نام ناشناخته

    عامو عرفانومه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *