بیوگرافی عباس رثایی بازیگر عصر جدید +اینستاگرام

بیوگرافی عباس رثایی بازیگر عصر جدید +اینستاگرام و عکس

بیوگرافی عباس رثایی بازیگر عصر جدید +اینستاگرام او را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید

بیوگرافی عباس رثایی بازیگر عصر جدید

او یکی از هنرمندان کشورمان بوده که در زمینه بازیگردانی کودکان فعالیت دارد

ایشان متولد 3 خرداد 1358 در شهر مشهد بوده و در حال حاضر ۴۰ ساله است

بیوگرافی عباس رثایی بازیگر عصر جدید +اینستاگرام

ایشان در بازیگری و شعر حرفه ای داشته و تا به حال موفق شده چهار کتاب شعر هم به چاپ برساند و چند کتاب دیگر نیز در آینده به چاپ خواهد رسید

همچنین ببینید:

بیوگرافی اسرا جلیلیانبیوگرافی و فیلم اجرای اسرا جلیلیان دختر گل فروش در عصر جدید +اینستاگرام

درخشش در عصر جدید

این هنرمند زمانی مورد توجه مردم قرار گرفت که در برنامه عصر جدید حضور پیدا کرد و موفق شد با یک اجرای بی نظیر و نمایشی جذاب درباره شهدای غواص چهار چراغ سفید را از آن خود کند و به فینال راه پیدا نماید

بیوگرافی عباس رثایی بازیگر عصر جدید +اینستاگرام

عباس رثایی در نهایت در فینال نیز به مرحله بعد از عصر جدید راه یافت

ایشان زمانی که نمایش خود را درباره شهدای غواص اجرا کرد با سه چراغ سفید رویا نونهالی و آریا عظیمی نژاد و امین حیایی مواجه شد اما آقای سید بشیر حسینی به او چراغ قرمز داد

بیوگرافی عباس رثایی بازیگر عصر جدید +اینستاگرام

احسان علیخانی به دلیل نا موجه بودن دلیل سید بشیر حسینی مبنی بر چراغ قرمز او تصمیم گرفت که از تماشاگران رای گیری کند و رای همه تماشاگران به نمایش این آقای هنرمند مثبت بود و به همین دلیل بشیر حسینی رای خود را برگرداند.

پیج اینستاگرام عباس رثایی

پیج های (فیک) زیادی در اینستاگرام با نام ایشان وجود دارد. اما قدیمی ترین پیجی از این هنرمند وجود دارد و به نظر میرسد متعلق به عباس رثایی است abbas.rasaei19097 میباشد.

اگر این پیج اصلی ایشان نیست حتما در قسمت دیدگاه همین صفحه به ما اطلاع دهید تا اصلاح شود.

بیوگرافی عباس رثایی بازیگر عصر جدید +اینستاگرام

از لحظه‌ای که پایش را توی تحریریه شهرآرا گذاشت مدام تلفنش زنگ می‌خورد. افراد گوناگون با او تماس می‌گرفتند یا پیام می‌دادند. حتی می‌گفت از خانه که راه افتاده تا رسیده است به روزنامه کلی آدم جورواجور، توی این وضعیت کرونایی او را به آغوش کشیده‌اند و بوسیده‌اند و با او عکس یادگاری گرفته‌اند و از اجرایش در «عصر جدید» تعریف کرده‌اند. اتفاقاتی که در این بیست‌و‌چند ساعت بعد از پخش برنامه عصر جدید برای عباس رثایی افتاده است، شاید در تمام بیست و‌چند سالی که از فعالیت هنری‌اش گذشته رخ نداده باشد.

بیوگرافی عباس رثایی بازیگر عصر جدید +اینستاگرام

این بازیگر با سابقه تئاتر مشهد، که تنها حضورش در جشنواره‌های فرهنگی و هنری به ۱۵ سال پیش بر می‌گردد و خیلی اهل جشنواره نیست غافل‌گیرانه در قاب تلویزیون و روی صحنه برنامه پرمخاطبی همچون «عصر جدید» پدیدار می‌شود و پنجمین اجرا از هفدهمین قسمت این برنامه را به خود اختصاص می‌دهد.
او در برنامه‌ای که شنبه شب از شبکه سه پخش شد پای برهنه و با دوتا چهارپایه چوبی یک دستگاه ضبط قدیمی چند دقیقه از نمایش یک‌ساعته را اجرا کرد که متنش را جمشید خانیان، نمایشنامه‌نویس نامدار آبادانی، نوشته بود.
او در این اجرا علاوه بر روایت قصه شهدای غواص، توانایی، تبحر و تجربه خود را در عرصه بازیگری به نمایش گذاشت.

بیوگرافی عباس رثایی بازیگر عصر جدید +اینستاگرام

تخصص رثایی در هنر‌های نمایشی، اجرای مونولوگ و خیابانی است. او تا اکنون نزدیک به ۳۰ اجرای صحنه‌ای داشته که ۱۱ اجرا مونولوگ بوده است؛ صد‌ها اجرای خیابانی داشته و در ۱۲ سال اخیر تجربه‌های ارزشمندی در زمینه سیاه‌بازی داشته است و شاید بی دلیل نباشد که همواره از علی آزادنیا، خسرو نائبی‌فرد و اصغر لشکری به عنوان استادان بازیگری خود به نیکی و بزرگی یاد می‌کند.

بیوگرافی عباس رثایی بازیگر عصر جدید +اینستاگرام

چطور شد که پایتان به عصر جدید باز شد؟
روزی نزد دوستم، هوشنگ جاوید (پژوهشگر موسیقی) بودم. از من خواست تا برایش قدری نقش بازی کنم تا با تلفن همراهش فیلم بگیرد. من هم کمی سیاه‌بازی کردم. چندی بعد خانمی به من زنگ زد و گفت که آن ویدئو را دیده و از من خواست که در «عصر جدید» شرکت کنم. اول فکر کردم شوخی است. بعد از اینکه مطمئن شدم تماس گیرنده از عوامل «عصر جدید» است تصمیم گرفتم در برنامه شرکت کنم.
یعنی خودتان اقدام نکردید؟
خیر. من اصلا تلویزیون نگاه نمی‌کنم
بعدش چه شد؟
آذر ۹۸ یک مرحله برای تست رفتم. آن تصاویر مصاحبه که در برنامه از من پخش شد مربوط به آن زمان است. برخورد‌ها خیلی گرم و صمیمی بود. برخلاف آنچه که در مشهد وجود دارد، فضای مهربانانه و حرفه‌ای در جریان بود. در تست قبول شدم. به من زنگ زدند و گفتند که برای مرحله راستی‌آزمایی به تهران بروم. قبول نکردم و گفتم من در این مرحله شرکت نمی‌کنم. گفتند چرا نمی‌آیی؟ پاسخ دادم خجالت می‌کشم. درواقع اگر در این مرحله شرکت می‌کردم احساس یک بچه دبستانی را داشتم. آن‌ها پذیرفتند. بعدا پیغام دادند و گفتند آقای علیخانی فیلمم را دیده و گفته اشکالی ندارد، چون من راهم دور است بدون حضور در مرحله راستی‌آزمایی می‌توانم به مرحله مقدماتی بروم. منظورم این است حتی ایراد من را به رویم نیاورد. اجرای من قرار بود ضبط شود کرونا به اوج رسید و کلا برنامه متوقف شد. تا بعد از عید نوروز که برای ضبط به تهران رفتم.

بیوگرافی عباس رثایی بازیگر عصر جدید +اینستاگرام

 

منبع (Source) :

instagram.com/abbas.rasaei19097

shahraranews.ir

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. پیج اصلی و رسمی عباس رثایی
    @abbas.resaee

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *