بیوگرافی حمید ماهی صفت و همسرش و دختر و پسرش +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی حمید ماهی صفت و همسرش و دختر و پسرش +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی حمیدرضا ماهی صفت کمدین و همسرش و فرزندانش +عکس و پیج اینستاگرام و سوابق و زندگی شخصی او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دهه شصتی ها و هفتادی ها حمید ماهی صفت را به خوبی میشناسند کسی که در دهه 70 از بهترینهای کمدی بود و بسیاری از مردم برای حضورش در مراسم و مجالس سر و دست می شکستند بسیاری از شرکتهای خصوصی و دولتی از او دعوت میکردند تا برای سرگرمی به انجا بیاید و سی دی های اجرای او در بازار فروش بسیار زیادی داشت.

حالا با گسترش شبکه های اجتماعی حضور ماهی صف کم رنگ شده او را دهه هشتادی نمیشناسند و آنقد کمدی در اینستاگرام زیاد شده که ماهی صفت حضورش کم رنگ شده است.

بیوگرافی حمید ماهی صفت و همسرش و دختر و پسرش +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی حمید ماهی صفت

حمیدرضا ماهی صفت یکی از طنز پرداز ها و کمدین های قدیمی کشورمان بوده که در ۲۰ بهمن ۱۳۳۸ در شهر شیراز به دنیا آمده است او در حال حاضر ۶۱ سال سن دارد و به پدر استندآپ کمدین ایران معروف است او را همچنین به مستربین ایرانی می شناسند.

بیوگرافی حمید ماهی صفت و همسرش و دختر و پسرش +عکس و اینستاگرام

شروع فعالیت

در دوران نوجوانی در مدرسه اقدام به استنداپ می‌کرده و به شدت مورد تشویق قرار می گرفته است در ایام دهه فجر حمیدرضا ماهی صفت در مدرسه به عنوان یکی از کمدین های پایه ثابت بوده است در سال ۱۳۶۰ به صورت غیر رسمی در مراسم مختلف افتتاحیه فروشگاه ها و یا مراسم جشن های بی حضور پیدا می‌کرد اما فعالیت جدی او به سال ۱۳۷۶ بر می‌گردد.

بیوگرافی حمید ماهی صفت و همسرش و دختر و پسرش +عکس و اینستاگرام

همسر و فرزندان

پدر ماهی صفت شیرازی و مادرش اصفهانی است سالها پیش ازدواج کرده و صاحب دو فرزند است که نام آنها سارا و علی می باشد.

بیوگرافی حمید ماهی صفت و دخترش سارا ماهی صفت +عکس و پیج اینستاگرام

بعد از انقلاب اولین کمدینی بود که با شوخی های جنسی و لطیفه های قومیتی طرفداران زیادی به دست آورد و هیچ یک از اقوام ایرانی از دست او ناراحت نشدند.

بیوگرافی حمید ماهی صفت و پسرش علی ماهی صفت +عکس و اینستاگرام

حضور در جبهه

حمیدرضا ماهی صفت از سال‌ها در جبهه حضور داشته و جانبازان کشور محسوب می‌شود با اینکه گفته می‌شود او انگشتانش را در جبهه از دست داده است اما خودش می‌گوید که انگشتان دست چپ در سن ۸ سالگی به خاطر گیر کردن در زنجیر موتور سیکلت پدرم قطع شد اما همه مردم گمان می کردند که جبهه مجروح شده ام البته من سال های زیادی در جبهه حضور داشتم.

بیوگرافی حمید ماهی صفت و همسرش و مادرش +عکس

اجرهای طنز شبی که پدرش فوت کرد

یکی از خاطرات تلخ حمید ماهی‌صفت درگذشت پدرش بود که شب فوت پدرش اجرای استندآپ کمدی داشت او 4 برنامه مختلف را پشت سر هم اجرا کرد و هیچ کدامشان را لغو نکرد و می گوید بعد از هر اجرا به یک اتاق می رفتم و به شدت گریه میکردم

بیوگرافی حمید ماهی صفت و همسرش و دخترش سارا +عکس و پیج اینستاگرام

مجوز سه‌ماهه ارشاد

مجوز‌هایی که ارشاد به ما می‌دهد، سه‌ماهه است. مواردی پیش می‌آید -که البته برای شخص حمید ماهی‌صفت اتفاق نیفتاده- کسی بوده که رفته مجوز بگیرد، به او گفته‌اند فعلا نمی‌شود، چون نامه آمده شما کار‌های غیراخلاقی در برنامه‌های خود داشتید. طرف، چون در کیش برنامه دارد، فکر می‌کند،

چون اسم آنجا منطقه آزاد است، همه چیز آزاد است. آنجا منطقه آزاد اقتصادی است، منطقه آزاد فرهنگی و اخلاقی که نیست. مثلا یک ماه مجوز طرف را تمدید نکردند. البته آن چیزی که شما می‌خواهید بدانید، کمرنگ است. جواب من این است که آن نظارت کمرنگ است.

بیوگرافی حمید ماهی صفت و همسرش و دختر و پسرش +عکس و اینستاگرام

حلالیت از آیت الله رفسنجانی

بازخورد‌ها خوب بود. من سه ماه قبل از فوت آقای هاشمی خدمت ایشان رفتم و گفتم از عشاق ۴۰ ساله شما هستم و از بچگی شما را دوست داشتم، ولی چند سال پیش دو، سه جا ادای شما را درآوردم و خدمت رسیدم از شما حلالیت بطلبم. ایشان سرشان پایین بود، ولی همین که گفتم آمدم حلالیت بطلبم، سر خود را بالا کرد و خندید و گفت پس شما بودید و من خوشم آمد و قشنگ بود. عکس این دیدار در اینستاگرام هست و می‌توانید ملاحظه کنید.

بیوگرافی حمید ماهی صفت و همسرش و دختر و پسرش +عکس و اینستاگرام

فیلم اجرای حمید ماهی صفت

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *