بیوگرافی حمید هیراد خواننده از بیماری سرطان تا درگذشت عشق اش +عکس

حمید هیراد کیست و اهل کجاست

حمید هیراد با نام اصلی حمید حسین‌زاده خواننده پاپ ، آهنگساز و ترانه سرا متولد ۱ بهمن ۱۳۷۰ در رودسر گیلان است او مبتلا به سرطان خون است و از سال 1395 وارد دنیای موسیقی شد و با آهنگ شوخیه مگه به شهرت رسید حمید هیراد در ۱۵ اسفند همکاری ۱۳۹۵ با گروه پازل بند اولین گام خود را در موسیقی برداشت و سپس به صورت جداگانه به فعالیت خود ادامه داد.

در ویدیو زیر حضور حمید هیراد در برنامه خندوانه را مشاهده میکنید

بیوگرافی حمید هیراد

حمید حسین زاده با نام هنری حمید هیراد در تاریخ ۱ بهمن ماه سال ۱۳۷۰ در یک روستا به نام ملک میان رودسر در استان گیلان دیده به جهان گشوده است.

ایشان یکی خوانندگان محبوب کشورمان می‌باشد، که در زمینه سنتی و پاپ مشغول به فعالیت است.

در بیوگرافی حمید هیراد آمده است هیراد اسمی پسرانه با ریشه فارسی و به معنای خنده روی و خوش اخلاق و همچنین فردی شاد وخوشحال است.

بیوگرافی حمید هیراد خواننده از بیماری سرطان تا درگذشت عشق اش +عکس پدر و مادرش

خصوصیات حمید هیراد

ایشان بسیار انسان آرامی می باشد و تاکنون هیچ وقت مصاحبه مستقلی نداشته و به آن صورتی که بیان شده علاقه ندارد پا به حاشیه بگذارد و در کل حاضر شدن آقای هیراد در برنامه دورهمی در تاریخ ۲۳ آذرماه سال ۹۶ نخستین مصاحبه ایشان به شمار می آید.

آقای هیراد بلعکس دور بودن از حاشیه و آرام بودنش، در فعالیت های هنری اش بسیار پر انرژی و با هیجان می‌باشد.

آغاز کار هنری حمید هیراد

وی زمانی که شش سال بیشتر نداشت علاقه بسیار به خوانندگی پیدا نمود و در سنین نوجوانی زمانیکه ۱۵ ساله بود بعد از به پایان رسیدن تحصیلاتش در هنرستان با ترانه و ترانه سرایی آشنایی پیدا کرد و بعد از آن سبک موسیقی سنتی را منصوب نمود و علاوه بر آن هم به ترانه سرایی نیز مشغول شد و پس از آن با چند فعالیت نیمه حرفه ای با گروهی موسوم به داروگ کار هنری اش ادامه داد.

ایشان توسط آشنا های خود یکی از آثار سنتی اش را به شرکت «آوازی نو» ارسال کرد و بعد از قبول شدن بااین شرکت همکاری خود را شروع نمود.

بیوگرافی حمید هیراد خواننده +عکس کودکی

وی بعد یک سال در آخر سال ۹۵ فعالیت موسیقی را جدی شروع نمود.

نخستین موزیک ایشان با گروه پازل بند با همکاری مشترک علی رهبری و آرین بهاری در تاریخ ۱۵ اسفند ماه سال ۹۵ انتشار شد.

✅ همچنین ببینید بیوگرافی محسن یگانه خواننده و همسرش

در تاریخ اردیبهشت ماه سال ۹۶ ترانه مستقل ایشان با اسم مستم کن منتشر شد وهمچنین در تاریخ تیرماه سال ۹۶ ترانه دلارام را با همکاری مشترک گروه پازل بند انتشار نمود، که توجه بسیاری از مخاطبین را مجذوب خود نموده و هواداران بسیاری را به خود مختص داد.

بیوگرافی حمید هیراد خواننده و همسرش از بیماری سرطان تا درگذشت عشق اش +عکس

سبک موسیقی

شاخص ترین ویژگی موزیک های آقای هیراد را میتوان شعرهای آن خواند.
شعرهای مورد منصوب وی بیشتر فضای تغزلی می باشند. این در صورتی می باشد، که موسیقی «هاوس» ویا «ای دی ام» حال و هوایی پاپ عرضه دهنده این شعرهای تغزلی می باشند.
می‌توان گفت که نوع آواز آقای هیراد هم موسیقی تلفیقی این ایام را یادآور می باشد.
ساز تخصصی ایشان دف و تنبک می‌باشد و همچنین سه تار نیز می نوازد.

ماجرای عاشقی حمید هیراد

حمید هیراد درباره عاشقی اش میگوید تمامی قطعا این ماجرا برایشان در زندگی به وجود آمده است. بله، من عاشق شده ام، ولی به عنوان نخستین عشق تجارب خوبی برایم نبود و متاسفانه وی فوت نمودند.

حمید هیراد نام هنری من می باشد و نام اصلی من حمید حسین زاده می‌باشد و این نام را مردم منصوب نموده اند و اگر من الان اینجا حضور دارم تنها دلیلش مردم هستند.

هیراد به معنی خوش خنده و خوش رو بودن و از اسم های اساطیری می‌باشد.

وی بیان می‌کند: طبق موسیقی من که تا به حال فعالیت نموده‌ام ، موسیقی سنتی بوده‌است.
استادانم منش و احترام را به من آموزش دادن و تلاش نمودم همیشه آن را رعایت نمایم.

این چهره درباره کنسرت های خود افزود: به صورت مستقل کنسرت تاکنون نداشته ام، ولی با گروه پازل بند در یکی، دو مورد حاضر بوده‌ام.

✅ همچنین ببینید بیوگرافی ابوذر روحی خواننده سلام فرمانده

آقای مدیری از حمید هیراد در مورد اندازه محبوبیت خودش در شبکه‌های اجتماعی سوالاتی پرسید و آقای هیراد افزود :
۱۵۳ هزار نفر دنبال کننده نیز دارد که بیشترین آنها بعد از فعالیت «شوخیه مگه» من را فالو نموده اند.

ایشان در جواب به این سوال که آیا تا به حال عاشق شده اند، بیان نمود : تمامی قطعا این ماجرا برایشان در زندگی پیش آمده است. بله، من عاشق شده ام، ولی به عنوان نخستین عشق تجارب خوبی نبود و وی در گذشت.

بیوگرافی حمید هیراد خواننده و همسرش از بیماری سرطان تا درگذشت عشق اش +عکس

آقای هیراد با گفته اینکه مبنای شاخصی اشعار ایشان عشق به خدا می باشد، درباره ی شعرهایی که اجرا نموده گفت: آهنگ هایی که اجرا می نمایم از حضرت مولانا، سعدی و حافظ می باشد.
سازهای تخصصی من سازهای کوبه‌ای دف و تنبک نیز می‌باشد.

حمید هیراد یکی از خوانندگان مستعد اهل ایرانی می باشد، که در اوج شهرت حاشیه های بسیاری درباره یکی از کنسرت های این چهره در شیراز شد.

برای نخستین بار از درد سه ساله‌اش و این کنسرت پر سر و صدا حرف زد.

آقای هیراد هنرمندی که با موزیک دلارام جایش را در دل هوادارانش جا نمود و مشهور شد و اکنون پس از معلوم شدن این چهره به خاطر مبتلا شدن به سرطان سه سال درگیر این بیماری بوده است.

محمد علیزاده، هنرمند موسیقی پاپ با برنامه بهار جان که شب قبل در تاریخ دوشنبه ۲۶ اسفند ماه پخش زنده از شبکه پنج سیما حضور پیدا نمود برای نخستین بار حاضر شدن در زمینه مجری‌گری را تجارب نمود.

ایشان که آقای هیراد حاتمی را در اجرای این برنامه همراهی می‌نمود، حاضر شدن در برنامه بهار جان را یک وظیفه ملی در برابر مردم خواند تا بتواند در این بحران، خدمتی در حق مردم صورت دهد، برای اینکه این مردم می باشند که خوانندگان را بزرگ می نمایند و به آنان جایگاه می دهند.

علاقه حمید هیراد به خوانندگی با صدای شجریان

در اوایل برنامه، آقای علیزاده در جواب به این سوال که نخستین صدایی را که بسیار دوست داشته و خیلی از آن استقبال نموده چه هنگام و صدای چه فردی بود؟ افزود:

تقریبا نه سال سن داشتم و آن دوران در ماه رمضان تلویزیون یک آوازی را از آقای محمدرضا شجریان پخش می‌نمود، که آواز افشاری بود.

بیوگرافی حمید هیراد خواننده و همسرش از بیماری سرطان تا درگذشت عشق اش +عکس

آن دوران بسیار عاشق آن صدا شدم و متوجه شدم که چه اندازه به موسیقی علاقه مند هستم و عاشق آن می باشم.

ایشان در ادامه افزود: خیلی خوشحال هستم در دوره ای زندگی می نمایم که صدای آقای شجریان و صدای تار آقای محمدرضا لطفی را شنیده‌ام واین خیلی برایم با اهمیت و با ارزش می باشد و از همین جا برای آقای شجریان آرزوی سلامتی می نمایم.

✅ همچنین ببینید بیوگرافی مهدی احمدوند خواننده پاپ

مصاحبه با حمید هیراد در مورد بیماری ایشان مهمان ویژه نخستین برنامه بهار جان، آقای هیرادبود، هنرمندی که از روز قبل اعلام نمود که به بیماری سرطان خون مبتلا شده است و این خبر با بازتاب های گسترده‌ای همراه بوده است.

شهرت با آهنگ شوخیه مگه

ایشان بعد از منتشر شدن این خبر نخستین بار بود که در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا می نمود.
بعد از این که فیلمی از ساز زدن خود بر روی تخت بیمارستان دست به دست شد، افزود : دوسال ونیم قبل، در تاریخ شهریور ماه سال ۹۶ یک سری غدد لنفاوی در زیر گلوی من پدیدار شد.
تولید ترانه «شوخی مگه» نیز از روی تخت بیمارستان آغاز شد.

بیوگرافی حمید هیراد خواننده از بیماری سرطان تا درگذشت عشق اش +عکس

ایشان در ادامه، با بیان به واکنش‌ها به این قطعه افزود :آرزوی هر هنرمندی این می باشد که موزیکی که تولید می‌کند مخاطبینش آن را دوست داشته باشند این ماجرا برایم پیش افتاد و در آن لحظه که مشاهده میکردم دابسمش می‌سازند با این موزیک و به من محبت بسیار دارند، گریه میکردم.

بیوگرافی حمید هیراد خواننده از بیماری سرطان تا درگذشت عشق اش +عکس

بهم گفتند چند ماه بیشتر زنده نیستی

در آن واحد به من اعلام نمودند که حداقل یک ماه دیگر زنده نیستم.
هیچ وقت به این فکر نمیکردم که برای یک ماه دیگر زنده می باشم و اصلا هم پیش نیامد که فکر نمایم برای چه من؟ یک دانشمند بیان می نمود: زمانی که همه چی خوب می باشد برای چه نمی‌گوید چرا من؟ طبیعتا من باید یک سری چیزها را در ۱۰، ۱۲ سال می آموختم، اما این ماجرا سبب شد در ۵ ماه بفهمم که دنیا فانی و گذرا می باشد.

آقای هیراد در جواب به این سوال که برای چه همزمان خبر این بیماری را رسانه ای ننمودی وی افزود : ذاتم وهمچنین قلبم به صورتی می باشد که هیچ علاقه ای ندارم خبر بدی را به فردی بگویم و این را دوست نداشتم با این خبر فردی را ناراحت نمایم.

ایشان بعد از آن درباره ی فیلمی افزود: که در همان دوران منتشر شد، از پلی بک اجرا نمودن خود در یک کنسرت فیلمی که انتقادات بسیاری را برای این هنرمند پاپ نمود.
ایشان برای نخستین بار در مورد علت پلی بک اجرا نمودنش روی صحنه کنسرت شیراز اینچنین افزود: در آن شرایط آن ماجرا پیش افتاد، از هنگامی که این خبر را به من داده‌اند، من آغاز به شیمی درمانی نمودم.
دو، سه ساعت پیش از آن ماجرا، حالم بد شد.

بیوگرافی حمید هیراد خواننده از بیماری سرطان تا درگذشت عشق اش +عکس

هیچ فردی متوجه نشد من چه مشکلی دارم و هیچ وقت هم نمی خواستم بگویم به این بیماری مبتلا شده‌ام و نمی‌توانستم سه ساعت مانده به کنسرت را لغو نمایم.

پزشک به من افزود: شما نمی توانی قسمت بالایی صدای خود را اجرا نمایی، به مغزت فشار وارد می‌شود.
در یک بخش از این ترک، این ماجرا پیش افتاد و نخستین آخرین بار در کنسرت های من ایجاد شد.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا