بیوگرافی خشایار خاوری پسر محمودرضا خاوری +اینستاگرام

بیوگرافی خشایار خاوری پسر محمودرضا خاوری +شغل و اینستاگرام او را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

محمودرضا خاوری مدیرعامل سابق بانک ملی که اقدام به اختلاس سه هزار میلیارد کرد همیشه در ذهن مردم ایران به یادگار مانده است کسی که بعد از گذشت سالها با اینکه محل اقامت و کار و کاسبی اش مشخص است دستگیر نشده است و به صورت کامل آزادانه در حال تجارت است و دو پسر خود اردوان و خشایار را هم وارد این عرصه کرده و حسابی به درامدزایی پرداخته اند.

این روزها خبری از برج سازی خانواده خاوری به گوش میرسد که یکی از پسران او خشایار در شهرهای مختلف کانادا و دبی به برج سازی مشغول است در ادامه به بیوگرافی این شخص خواهیم پرداخت.

بیوگرافی خشایار خاوری

خشایار خاوری متولد 1363 در تهران میباشد او نام مستعار خود را خش گذاشته است و نام وبسایت شخصی اش نیز خش است.

بیوگرافی خشایار خاوری پسر محمودرضا خاوری +اینستاگرام

وی اصالتا خرم ابادی است و در رشته معماری تحصیل کرده است.

زمانی که پدرش به دلیل اختلاس از ایران فرار کرده و راهی کانادا شد و سپس به انگلستان رفتند او هم به مدرسه ای در شهر لندن رفت و سپس وارد دانشگاه تورنتو شد او فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته معماری است

تحصیلات

در حالی که در تحصیل میکرد به همراه پدرش محمودرضا در تجارت نیز به فعالیت میپرداخت و کم کم تصمیم گرفت درس خودرا رها کرده و به صورت تمام وقت به کار تجارت و ساختمان سازی بپردازد

خشایار خاوری بعد از اینکه دانشگاه را رها کرده بود برای پرستیژ کاری خود مجددا به دانشگاه رفت و توانست در رشته حسابدار فارغ التحصیل شود.

شغل او برج سازی است

او در حال حاضر صاحب چندین هتل و رستوران بزرگ در امارات و کانادا است و به دلیل سرمایه گذاری بسیار زیاد در این کشورها مورد حمایت دولت این دو کشور قرار گرفته است .

بیوگرافی خشایار خاوری پسر محمودرضا خاوری +اینستاگرام

خشایار خاوری در وب‌سایت شخصی‌اش درباره خودش نوشته: «کارآفرین باتجربه و تحصیل‌کرده‌ای که حوزه علاقه کاری‌اش طیف متنوعی است از سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات تا صنعت ساخت‌وساز و فناوری اطلاعات را شامل می‌شود.»

او همچنین در وب‌سایتش به دریافت یک مدال دانشگاهی اشاره کرده و این که تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشدش در دانشگاه تورنتو در رشته مهندسی بوده است. از جمله فعالیت‌های تجاری دیگر «خش» می‌توان به فعالیتش در بخش املاک و مستغلات در دو پروژه مشارکتی با ارزش مالی بین ٥٠ میلیون دلار تا یک بیلیون دلار اشاره کرد. در وب‌سایت او همچنین آمده: «خش از تجربه خود در زمینه سرمایه‌گذاری و ساخت‌وساز بهره خواهد برد تا در انتخاب و توسعه پروژه‌های جدید نقش مؤثری داشته باشد.
همچنین ببینید:

او با بهره از دانش مهندسی و معماری خود آماده همکاری با ذی‌نفعان و متخصصان است.» بنگاه هتلداری «خش» شامل سه رستوران لوکس، یک شرکت پذیرایی، دو پروژه جدید در خط لوله و یک شرکت مدیریت خدمات است.

بیوگرافی خشایار خاوری پسر محمودرضا خاوری +اینستاگرام خشايار خاوري

سه رستوران خش خاوری به نام‌های «کاوا»، «چابرول» و «اطلس» با استقبال زیاد مشتریان کانادایی مواجه شده است اما آخرین حوزه‌ای که خش در تجارت به آن وارد شده، شرکت تکنولوژی استارت‌آپی با محوریت‌ آی‌تی است. در کنار کارهای تجاری، امور خیریه و سرمایه‌گذاری در هنر نیز در همه کارهای خشایار خاوری در مرکز فعالیت‌های تجاری او قرار دارد.

آدرس پیج اینستاگرام خشایار خاوری

او در اینستاگرام عضویت ندارد و پیج اصلی او در تویتر را در تصویر زیر مشاهده میکنید.

اینستاگرام خشایار خاوری پسر محمودرضا خاوری +شغل و همسر

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

‫2 دیدگاه ها

  1. با پول ملت ایران به منم پول مفت بدید هتل سهله شهرک براتون بسازم بعد بفروشم بشم تیلیاردر اون پولی که پدر ایشون برد اگه الان میموند ارزشش۷۰ هزارمیلیارد بود

  2. چه جالب دولت کانادا با دزدان و تروریست های اقتصادی هیچ کاری نداره ….آدمهایی که تو رنج مردم ایران سهیم هستن …لعنت و نفرین بر خاوری و فرزندانش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا