بیوگرافی دایانا حبیبی بازیگر سینما و همسرش کیست +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی دایانا حبیبی بازیگر سینما و همسرش کیست +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی دایانا حبیبی بازیگر گرجستانی و ایرانی سینما و همسرش کیست با عکس و اینستاگرام و سوابق و زندگی شخص و سن و قد او را در این صفحه ببینید.

بیوگرافی دایانا حبیبی بازیگر سینما و همسرش کیست +عکس و اینستاگرامبیوگرافی دایانا حبیبی بازیگر سینما و همسرش کیست +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی دایانا حبیبی

دنیا حبیبی بازیگر سینما بوده که به تازگی توانسته در عرصه بازیگری فعالیت حرفه ای داشته باشد او اصالتاً گرجستانی است و بازیگری را در کلاس های وحید جلیلوند آغاز کرد.

بیوگرافی دایانا حبیبی بازیگر سینما و همسرش کیست +عکس و اینستاگرام

شروع فعالیت هنری

اولین تجربه دایانا حبیبی فیلم شب داخلی دیوار به کارگردانی آقای وحید جلیلوند می باشد فیلمی که در سال ۱۳۹۹ تولید شد و بهترین تجربه برای خانم دایانا حبیبی با استعداد خود را در بازیگری نشان بدهد او در تئاتر نیز چند کار موفق را تجربه کرده است اما مهمترین فعالیت حرفه‌ای او بازی در فیلم سینمایی شب داخلی دیوار می باشد .

بیوگرافی دایانا حبیبی بازیگر سینما و همسرش کیست +عکس و اینستاگرام

درباره زندگینامه هنری دایانا حبیبی رزومه زیادی وجود ندارد

او در این فیلم در کنار هنرپیشه های شناخته شده همچون نوید محمد زاده و علیرضا کمالی و امیر آقایی بازی کرده است فیلم شب داخلی دیوار موفق شدن به عنوان نماینده ایران در جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز حضور پیدا کند و  حتی نامزد دریافت شیر طلایی شود .

همچنین ببینید:

بیوگرافی بهاران بنی احمدی بازیگر و همسرش

دایانا حبیبی در این فیلم نقش لیلا را برعهده دارد که از کاراکترهای اصلی فیلم به شمار می آید.

بیوگرافی دایانا حبیبی بازیگر سینما و همسرش کیست +عکس و اینستاگرام

فیلم سینمایی شب، داخلی، دیوار ، دومین همکاری نوید محمدزاده با وحید و علی جلیلوند پس از فیلم سینمایی ” بدون تاریخ، بدون امضا ” است. بازی در نقش یک نابینا، چالشی جدید برای نوید محمدزاده خواهد بود. البته به تازگی مطلع شدیم امیر آقایی نیز به جمع بازیگران فیلم سینمایی شب، داخلی، دیوار پیوست. سعید داخ ، علیرضا کمالی و دانیال خیری خواه دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند که تابه‌ حال معرفی شده ‌اند. همچنین نوید محمدزاده و دایانا حبیبی نقش های اول مرد و زن فیلم را ایفا می کنند.

بیوگرافی دایانا حبیبی بازیگر سینما و همسرش کیست +عکس و اینستاگرامبیوگرافی دایانا حبیبی بازیگر سینما و همسرش کیست +عکس و اینستاگرامبیوگرافی دایانا حبیبی بازیگر سینما و همسرش کیست +عکس و اینستاگرامبیوگرافی دایانا حبیبی بازیگر سینما و همسرش کیست +عکس و اینستاگرامبیوگرافی دایانا حبیبی بازیگر سینما و همسرش کیست +عکس و اینستاگرامبیوگرافی دایانا حبیبی بازیگر سینما و همسرش کیست +عکس و اینستاگرام

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *