بیوگرافی رضا تبریزی نوری بدنساز اینستاگرام و رضا تبریزی کیست

بیوگرافی رضا تبریزی قهرمان بدنسازی اینستاگرام و رضا تبریزی کیست

بیوگرافی رضا تبریزی قهرمان بدنسازی اینستاگرام و رضا تبریزی کیست و علت توهین به اهل بیت را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی رضا تبریزی نوری

او متولد دهه 60 بوده و از ورزشکاران حرفه ای اهل مشهد میباشد که سالها در عرصه ورزشی فعالیت داشته است .

بیوگرافی رضا تبریزی قهرمان بدنسازی اینستاگرام و رضا تبریزی کیست

برادران او نیز در رشته بدنسازی فعالیت میکنند که یکی از آنها آقای علی تبریزی از دیگر برادران او سرشناس تر است و دارای افتخارات زیادی در عرصه جهانی میباشد .

رضا در مشهد دارای باشگاه بدنسازی است و سالها در کار باشگاه داری فعالیت میکند و سابقه حضور در مسابقات جهانی و آسیایی را در کارنامه خود دارد.

بیوگرافی رضا تبریزی قهرمان بدنسازی اینستاگرام و رضا تبریزی کیست

ماجرای بازداشت

او زمانی نامش در رسانه ها مطرح شد که 15 آبان ماه توسط پلیش به جر توهین به مقدسات دستگیر شد. وی در اینستاگرامش استوریهایی را منتشر کرده بود که باعث خشم برخی تندروها قرار گرفته و به باشگاه وی حمله شد و آن را تخریب کردند.

فیلم های تخریب باشگاه بدنسازی رضا تبریزی در فضای مجازی دست به دست شد و نام او رسانه ای گردید.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: درپی انتشار خبری مبنی بر توهین و اهانت یکی از ورزشکاران بدنسازی به مقدسات و ساحت ائمه اطهار (ع)، این ورزشکار بازداشت و در هیات بدنسازی استان نیز برخورد قانونی با او در حال انجام است.

بیوگرافی رضا تبریزی قهرمان بدنسازی اینستاگرام و رضا تبریزی کیست

سروش پورآزاد روز پنج شنبه افزود: صبح امروز کمیته انضباطی هیات، مامور شد بر حسب وظایف قانونی به موضوع استوری توهین آمیز یکی از باشگاه‌ داران و ورزشکاران مشهد به مقدسات ورود کند.

همچنین ببینید: فیلم تخریب باشگاه بدنسازی رضا تبریزی مشهد

وی ادامه داد: هیات بدنسازی و پرورش اندام بر حسب وظایف و مسوولیت‌ های قانونی و شرعی، برخورد با چنین حواشی را در سریعترین زمان انجام خواهد داد و از ابتدای انتشار این ‌موضوع همراه با حراست اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام موضوع درحال پیگیری بود و ورزشکار مورد نظر به کمیته انضباطی احضار شد.

همچنبن فرزاد فتاحی، مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی هم به خبرگزاری ایرنا گفت که مجوز باشگاه رضا تبریزی که در مشهد به امام هشتم شیعیان “توهین کرده باطل می‌ شود.”

بیوگرافی رضا تبریزی قهرمان بدنسازی اینستاگرام و رضا تبریزی کیست

آدرس پیج اینستاگرام

آیدی پیج اینستاگرام وی reza.tabrizi.nouri میباشد

درخواست حکم اعدام

برخی از بسیجی ها امروز با تجمع در حرم «امام رضا» با سر دادن شعارهایی چون «فحاش بر ائمه اعدام باید گردد»، «توهین‌گر فاطمه اعدام باید گردد»، «مرگ بر نوچه دست مکرون»، «مرگ بر بازیچه فرانسه» خواستار اقدام مسئولان قضایی شدند⁣

محمد رضا تبریزی نوری در مشهد متولد شده و دارای ۴ برادر و ۳ خواهر بوده و چند سال پیش نیز ازدواج کرده و متاهل است و مقیم مشهد نیز می باشد و اعضای خانواده وی در رشته بدنسازی فعالیت دارند و دو برادر دیگرش نیز از قهرمانان بدنسازی ایران هستند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *