بیوگرافی رضا فیضش آزاد کیست و ماجرای فوت و مرگ در آسانسور اسنپ

بیوگرافی رضا فیض آزاد کیست و ماجرای فوت و مرگ در آسانسور اسنپ

بیوگرافی رضا فیض آزاد کیست و ماجرای درگذشت در آسانسور ساختمان اسنپ که بسیار دردناک بود.

بیوگرافی رضا فیض آزاد کیست و ماجرای فوت و مرگ در آسانسور اسنپ

بیوگرافی رضا فیض آزاد

رضا فیض آزاد یکی از اعضای گروه اسنپ به علت نقص فنی آسانسور در ساختمان این شرکت فوت کرد.

آقای رضا فیضی آزاد ۳۰ سال سن داشت و متولد ۱۳۷۰ بود و عضو تاکسی اینترنتی اسنپ بوده که روز گذشته هنگام ورود به آسانسور دچار نقص فنی شده و سقوط می کند.

ماجرای مرگ

ساختمان اسنپ واقع در یکی از خیابان های جردن تهران است آقای فیض آزاد نزدیک به سه سال است که در اسنپ فعالیت می کند.

نکته عجیب اینکه آسانسور ساختمان اسنپ چند سالی است که خراب بوده اما این شرکت اقدام به تعمیر آن نکرده است و در نهایت باعث شد که جان یکی از اعضای هیئت مدیره این شرکت گرفته شود.

ساختمان اسنپ از بیرون بسیار شکیل و زیباست اما مسئولان این شرکت اقدام به تعمیر آسانسور نکرده و این حادثه ناگوار رخ داده است.

به گزارش دیجیاتو ظهر ۲۲ آبان ساعت ۱۴ این حادثه رخ داده است سه نفر به همراه رضا سوار آسانسور می شوند ولی کابین آسانسور بین طبقات دوم و سوم گیر میکند افراد داخل آسانسور تلاش زیادی می‌کنند تا بتوانند کابین را باز کنند شاید وارد یکی از طبقات شوند علت این کار وضعیت روحی رضا بود که نمی توانست در فضای بسته بماند.

آن کونه که پرسنل اسنپ می گویند کابین آسانسور بارها در بین طبقات مختلف این ساختمان گیر میکرده و بیش از ۵ سال است که این آسانسور دچار نقص فنی است اما مسئولان شرکت اسنپ آن را رفع نمی کردند در نهایت رضا تلاش می‌کند که خود را به طبقات دیگر برساند که متاسفانه سقوط می کند.

بعد از سقوط رضا فیض آزاد زنده بوده

بعد از حضور ماموران آتش نشانی رضا از ساختمان خارج می شود این در حالی است که او کاملا هوشیار بوده و شماره همسرش را به همکارانش داده تا با اون تماس بگیرند و از ماموران اورژانس سوال میکند قطع نخاع شدهیا خیر چرا که هیچ گونه احساسی در پاهایش نمی کرده در نهایت او به بیمارستان منتقل می شود و بعد از ساعتی فوت می کند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

2 نظر

  1. با امام حسین محشور بشن ،ایکاش جوردیگری میشد، باعرض تسلیت به خانواده خودشون وخانواده بزرگ اسنپ ،لیکاش این اتفاق برلی هیشکی نیافته، روحشون شاد

  2. روحشون شاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *