بیوگرافی رضا قرایی (قهرمان مردان آهنین) +ماجرای قتل توسط رضا قرايي

بیوگرافی رضا قرایی (قهرمان مردان آهنین) +ماجرای قتل

بیوگرافی رضا قرایی قوی ترین مرد ایران (مردان آهنین) +ماجرای قتل و جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی رضا قرایی

وی یکی از ورزشکاران حرفه ای ایران در رشته پاورلیفتینگ میباشد که توانسته قهرمانی های زیادی را در رشته های بدنسازی داشته باشد.

بیوگرافی رضا قرایی (قهرمان مردان آهنین) +ماجرای قتل توسط رضا قرايي

او در مسابقات مردان اهنین تواست به شهرت برسد.

مردان آهنین یا قوی‌ترین مردان ایران یک مسابقه ورزشی برای انتخاب قوی‌ترین مرد ایران و اعزام آنها به مسابقات قوی‌ترین مردان جهان است که در سال‌های ۱۳۷۷ تا ۱۳۸۰ به کارگردانی و تهیه کنندگی محمودرضا رضایی و از ۱۳۸۳ تا ۱۳۹۱ و ۱۳۹۷ از شبکه ۳ سیما پخش میشد

رضا قرایی توانست چهار بار در ان مسابقات به مقام نخست دست پیدا کند

نایب قهرمان جهان

رضا قرایی در مسابقات جهانی حضور پیدا کرد و موفق شد در سال 2006 به مقام دوم و نایب قهرمان جهان دست پیدا کند مسابقاتی که در آن چهره های بزرگ زیادی حضور داشتند

برادرش حمید و امیر نیز از بدنسازهای حرفه ای ایران میباشند.

بیوگرافی رضا قرایی (قهرمان مردان آهنین) +ماجرای قتل توسط رضا قرايي

برادران قرایی

قرایی ها؛ امیر، حمید، رضا، علیرضا و صادق آن ها پنج برادر هستند. امیر قرایی به همراه برادرانش از موفق ترین قهرمانان مسابقات قوی ترین مردان طی هشت سال گذشته بوده است. امیر بزرگ‌ترین فرزند خانواده متولد سال ۱۳۵۷ است. پس از او رضا است که سال ۵۹ به دنیا آمده. علیرضا قرایی هم متولد سال ۱۳۶۲ است. حمید و صادق دیگر اعضای این خانواده مشهور هستند. اما رضا موفق ترین است. در مسابقه مردان آهنین سال ۸۳ که در شهرک سینمایی غزالی برگزار شد، رقابت اصلی بین او و مجتبی ملکی از ایلام بود اما رضا اول شد.

در سال ۸۴ رضا قرایی مجدداً به مقام اول دست پیدا کرد و پژو RD جایزه گرفت. او در مردان آهنین سال ۸۶ که در بم برگزار شد نیز به مقام اول دست پیدا کرد. رضا قرایی که در حین آماده سازی، ۱۶۰ کیلوگرم وزن دارد، در مردان آهنین سال ۸۷ که در چابهار برگزار شد نیز اول شد و دوازده میلیون و پانصد هزار تومان جایزه گرفت. قرایی ها سه باشگاه ورزشی در غرب تهران دارند و به همشهری جوان گفته بودند بیش از ۱۲۰۰ شاگرد در رشته های پاورلیفتینگ، پرورش اندام و قوی ترین مردان دارند. به انضمام یک مرکز مشاوره که بدنسازها مراجعه می کردند و از قرایی‌ها برنامه غذایی و تمرینی می‌گرفتند.

بیوگرافی رضا قرایی (قهرمان مردان آهنین) +ماجرای قتل توسط رضا قرايي

ماجرای قتل

به گزارش جوان، رسیدگی به این پرونده از ساعت‌۲۲:۳۰ شامگاه چهارشنبه هفتم‌اردیبهشت‌سال‌۹۰ همزمان با اعلام خبر درگیری خونینی در یکی از خیابان‌های غربی تهران در دستور کار مأموران پلیس پایتخت قرار گرفت. آن روز وقتی مأموران کلانتری‌۱۳۸ جنت‌آباد در محل حادثه که نزدیکی باشگاه بدنسازی حوالی یکی از خیابان‌های جنت آباد بود حاضر شدند و دریافتند لحظاتی قبل امیر قرایی و برادرش علیرضا با دو نفر از دوستان قدیمی‌شان به نام‌های علی و امیر درگیری خونینی را رقم زده که در جریان آن دو برادر، دو نفر مقابل را با شمشیر زخمی و راهی بیمارستان کرده‌اند.

مأموران در ادامه برای بررسی موضوع راهی بیمارستان شدند که مشخص شد در این حادثه علی به خاطر شدت جراحت‌های وارده به کام مرگ رفته و دوستش نیز در این حادثه از ناحیه چهار انگشت به شدت زخمی شده است.

بیوگرافی رضا قرایی (قهرمان مردان آهنین) +ماجرای قتل توسط رضا قرايي

بدین ترتیب با اعلام خبر قتل علی پرونده درگیری قوی‌ترین مردان ایران وارد مرحله تازه‌ای شد و تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی برای تحقیقات وارد عمل شدند.

بررسی‌های تیم جنایی حکایت از این داشت امیر قرایی و برادرش علیرضا با مقتول از قبل اختلاف مالی داشته‌اند و چند باری هم به خاطر همین موضوع با یکدیگر مشاجره لفظی داشتند.

ماجرای اعدام رضا قرایی

چند سال پیش در شبکه های اجتماعی فیلمی از اعدام یک شخص دست به دست شد که شایعه شده بود این فیلم متعلق به اعدام رضا قرایی است که صحت نداشت .

منبع جوان آنلاین

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *