بیوگرافی و عکس های روژان آریامنش بازیگر و همسرش + ازدواج

بیوگرافی و عکس های روژان آریامنش

بیوگرافی و عکس های روژان آریامنش بازیگر و همسرش + ازدواج را به همراه تصاویر شخصی و سوابق هنری به مناسبت پخش دوباره سریال دردسروالدین در ادامه در این صفحه از مجله شبونه بخوانید.

بیوگرافی روژان آریامنش

خانم روژان آریامنش بازیگر عرصه فیلم و سینما و تاتر ایرانی در 29 اردیبهشت ماه سال 1375در شهر تهران متولد شده است

بیوگرافی روژان آریامنش بازیگر و همسرش + ازدواج عکس بی حجاب روژان آریامنش

مادر ایشان خانه دار و پدرش مدرس گیتار می باشد به همین دلیل وی علاوه بر حرفه بازیگری در عرصه موسیقی فعالیت دارد.

ایشان دارای مدرک فارغ التحصیلی در رشته داروسازی از دانشگاه قبرس می باشد.

آغاز فعالیت هنری

خانم آریامنش از زمان کودکی به طور رسمی وارد حرفه بازیگری شده است  و نخستین بار برای تست بازیگری در سریال دردسر والدین انتخاب شد و توانست اولین تجربه بازیگری خود را در سریال درد سر والدین در کنار مهران مدیری ، فامه گودرزی ، زنده یاد حمیده خیر آبادی و علی صادقی کسب کند ، به دلیل سن کم خود و سواد نداشتن  دیالوگ های را حفظ میکرد .

بیوگرافی روژان آریامنش بازیگر سریال دردسر والدین و خوش رکاب + ازدواج و عکس های روژان آریامنش

وی خیلی زود توانست با بازی خوب خود در سریال دردسروالدین به اوج شهرت برسد  و بعد از آن برای سریالهای معصومیت از دست رفته و خوش رکاب نیزبرای بازی انتخاب شود .

همچنین ببینید:

بیوگرافی مریم بلالی مقدم بازیگر نقش مینا در سریال دردسر والدین +اینستاگرامبیوگرافی مریم بلالی مقدم

بدون شک میتوان اوج فعالیت وی را در عرصه بازیگری به دهه 80 ربط داد و بعد از آن به دلیل مهاجرت و ادامه تحصیل  به قبرس فعالیتش در عرصه بازیگری کم رنگ شد .

بیوگرافی و عکس های روژان آریامنش بازیگر و همسرش + ازدواج

از حرفه بازیگری تا موسیقی

ناگفته نماند که روژان علاوه بر حرفه بازیگری در رشته موسیقی نیز فعالیت دارد ودر سن 10 سالگی با کمپ پدرش تمبک زذن را یاد گرفت و ی این ساز را زی نطر استاد حکیمه الهی تعایم دید و به علت ماهجرت به خارج از کشور فعالیت موسیقی خوذ را در خارج از کشور زیر نظر خانم داودی استاد آواز سنتی یادگرفت.

بیوگرافی و عکس های روژان آریامنش بازیگر و مادرش

وضعیت تاهل روژان آریامنش

این خانم هنرمند در حال حاضر مجرد میباشد.

مجموعه آثار هنری

از مجموغه فعالیت های ایشان در عرصه بازیگری میتوان به مختارنامه ، شکر تلخ ، رانت خوار کوچک ، او مثبت ، خوش رکاب ، معصومیت ازدست رفته ، دردسروالدین را نام برد همچنین چندین اثر در قاب سیما ایران حضور داشته است که میتوان به نصف مال من ، نصف مال تو، عاشق ، غوغا ف چشمان سیاه را اشاره کرد.

بیوگرافی و عکس های روژان آریامنش بازیگر و همسرش + ازدواج بیوگرافی و عکس های روژان آریامنش بازیگر و همسرش + ازدواج بیوگرافی و عکس های بی حجاب روژان آریامنش بازیگر بیوگرافی و عکس های جدید روژان آریامنش بازیگر بیوگرافی و عکس های جدید بی حجاب روژان آریامنش بازیگر بیوگرافی و عکس های جدید روژان آریامنش بازیگر و همسرش + ازدواج

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *