بیوگرافی روژین رحیمی طهرانی و همسرش

خانم روژین رحیمی طهرانی بازیگر ایرانی به همراه تصاویر شخصی و سوابق هنری ماجرای جالب آشنایی و ازدواج با همسر و آیدی اینستاگرام وی را در این بخش از مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی روژین رحیمی طهرانی

خانم روژین رحیمی طهرانی بازیگر  عرصه فیلم و سریال ایرانی در چهارمین روز از مهرماه سال ۱۳۷۲ در شهر تهران دیده به جهان گشوده است.

فارغ التحصیل رشته  نمایش از هنرستان سوره می باشد ، و همچنین دلرای مدرک لیسانس تاتر و کارگردانی از دانشگاه تهران دارا می باشد.

بیوگرافی روژین رحیمی طهرانی بازیگر

آغاز فعالیت هنری

خانم رحیمی طهرانی از همان دوران کودکی علاقه بسیاری به حرفه بازیگری داشت تا اینکه به سبب علاقه خود سرانجام در سن ۱۵ سالگی فعالیت خود را با کار در تاتر آغاز کرد و توانست بسیار خوب کارش را آغاز کند.

و نخستین تجربه خود را در سال ۱۳۹۲ با تاتر ادیموس کسب کرد و بعد از آن در گل و قداره در سال ۹۴ ساخته بهزاد فراهانی ایفا نقش کرد وی همچنین در تاتر سقراط نیز بازی کرده است.

حضور در سینما

خانم رحیمی بعد از درخشش موفق در زمینه تاتر اولین کار سینمایی خود را به پیشنهاد منوچهر هادی در فیلمی به نام گارگر ساده نیازمندیم در نقس مونس بازی کرد و توانست در کنار بازیگران مطرحی همچون یکتا ناصر ، بهرام افشاری، سحر قریشی ، مهران احمدی حضور داشته باشد.

بیوگرافی روژین رحیمی طهرانی

وی بعد از بازی در فیلم سینمایی گارگر ساه در نقش مونس در سریال خانگی خانه امن در سال ۹۹ بازی کرد و ب اوج شهرت دست یافت.

ازدواج و همسر

روژین رحیمی طهرانی مجرد می باشد و هنوز وارد زندگی مشترک نشده است.

بیشتر ببینید: بیوگرافی پادینا کیانی بازیگر و همسرش

اینستاگرام

صفحه رسنی این بانو هنرمند به نشانی rozhin_ rahimi_tehrani  فعال می باشد ، علاقمندان میتوانند تصاویر بیشتر وی را در صفحه اینستاگرامش مشاهده کنند.

بیوگرافی روژین

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا