بیوگرافی رویا شریف و همسرش کیست +اینستاگرام و سوابق

بیوگرافی رویا شریف و همسرش کیست و الان کجاست +عکس و و سوابق

رویا شریف تهیه کننده ،زاده ۱۶ فروردین ۱۳۵۸ در تهران, بازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون ایران است, او در فیلم ها و سریال های پر مخاطبی چون سریال بهشت گمشده و مجرد ۴۰ ساله و اکباتان بازی کرده است. خانم شریف از بازیگران با سابقه تئاتر و سینما و تلویزیون محسوب میشود که در آثاری چون سریال بهشت گمشده و فیلم مجرد ۴۰ ساله و فیلم اکباتان و عملیات مهد کودک و… ایفای نقش کرده است. اما بیشترین حضور او در عرصه هنر در زمینه تهیه کنندگی سینما است. او میگوید: فیلمهای شاد میسازم به نظر من تزریق شادی به جامعه هم سود مادی و هم سود معنوی دارد و اصلا به همین دلیل ما به سراغ ساخت فیلمهای شاد میرویم.

بیوگرافی رویا شریف بازیگر و تهیه کننده و همسرش کیست +اینستاگرام و سوابق هنری او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی رویا شریف

ایشان بازیگر و تهیه کننده است وی با بازی در مجموعه بهشت گمشده و فیلم تلویزیونی مجرد ۴۰ ساله، واکباتان ایفای نقش کرده است، حالا با هم درباره زندگینامه و بیوگرافی وی بیشتر آشنا می شویم.

بیوگرافی رویا شریف و همسرش کیست +اینستاگرام و سوابق

رویا شریف متولد فروردین ماه روز ۱۶ در سال ۱۳۵۸ چشم به جهان گشوده است، او اهل تهران است.

سوابق هنری رویا شریف

وی بازیگر و تهیه‌کننده در تلویزیون و سینمای ایران است. خانم شریف در سریال و فیلم تلویزیونی پربیننده، همچون مجموعه بهشت گمشده، مجرد ۴۰ ساله و اکباتان اجرای نقش کرده و از هنرمندان باسابقه تئاتر سینما و تلویزیون حساب می‌شود،که بازی‌هایش در بهشت گمشده و فیلم های تلویزیونی چون مجرده ۴۰ساله، اکباتان وعملیات مهدکودک و….. بوده است. ولی وی حضورش بیشتر در تهیه کنندگی است.

از زبان خودش می‌گوید که من بیشتر به فیلم های شاد علاقه دارم و از نظر من فیلم های شاد سود بیشتری دارد هم از لحاظ مادی و هم معنوی برای همین است که ما بیشتر فیلم های شاد می‌سازیم.

بیوگرافی رویا شریف و همسرش کیست +اینستاگرام و سوابق

درباره ازدواج و زندگی شخصی وی اطلاعاتی در دسترس ما نیست.

خانم شریف غیر از بازیگری بیشتر سال‌ها به تهیه کنندگی پرداخته است و مجموعه و فیلم های خیلی زیادی را تهیه کنندگی کرده است.

فیلمهای معروفی که خانم شریفی تهیه کنندگی کرده می توان به اکباتان ساخت در سال ۹۰، و مجرد چهل ساله ساخت درسال ۹۳ و… نیز اشاره کرد.

خانم شریف در سال ۱۴۰۰ در فروردین ماه به رامبدجوان اعتراض کرد به خاطر برنامه خندوانه که آقای رامبد جوان در فصل هفتم این برنامه با لباس سامورایی ژاپنی جلوی دوربین حاضر شد و این بود که خانم شریف به آقای رامبد جوان گفت برایتان متاسفم که شما به جایی رسیده‌اید که در برنامه فرهنگ و شرافت اصیل سامورایی را مسخره کرده اید و برای همین من از شما شکایت را به محاکم قضایی و هم به مدیر شبکه نسیم جناب آقای احسانی دارم و باید آقای احسانی جوابگوی این بی حرمتی به فرهنگ یک کشور باشد، حرف اصلی من انسانیت وشرافت است نباید به فرهنگ دیگر کشورها توهین شود، مثلاً اگر کسانی ایران و ایرانی را مسخره کندایا ما ناراحت نمی‌شویم؟

خانم رویا شریف گفته است که من منتظر هستم تا ایام تعطیلات تمام شود و حتماً پیگیر شکایتم هستم و اگر به این موضوع رسیدگی نشود در چند روز کپی از این برنامه را به سفارت ژاپن در ایران ارائه می دهیم و آنها هم جواب قطعی از تلویزیون می خواهند.

بیوگرافی رویا شریف و همسرش کیست +اینستاگرام و سوابق

آقای رامبد جوان در برنامه خندوانه قسمت های طنز آمیز سامورایی ژاپنی بازی کردومیثم درویشان پور کمدین خندوانه با

تعدادی افراد دیگر با لباس های سامورایی قسمت های طنز را بازی کرده‌اند.

اینستاگرام

در اینستاگرام پیجی به نام رویا شریف یافت نشد اگر شما ار پیج ایستاگرام این هنرمند اطلاعی دارید در قسمت دیدگاه پایین همین صفحه برای ما ارسال کنید تا مورد بررسی قرار بگیرد

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *