بیوگرافی زانیار خسروی خواننده و همسرش + ازدواج و عکس همسرش

بیوگرافی زانیار خسروی خواننده و همسرش و فرزندان +عکس و خانواده

بیوگرافی زانیار خسروی و همسرش و ماجرای ازدواج و عاشقی و نحوه ورود به موسیقی و خوانندگی زانیار خسروی را در مجله شبونه بخوانید.

بیوگرافی زانیار خسروی خواننده و همسرش + ازدواج و عکس همسرش

بیوگرافی زانیار خسروی

بیوگرافی زانیار خسروی خواننده پاپ و آهنگساز ایرانی و مدل تنظیم کننده و ترانه سرا در ۲ اردیبهشت سال ۱۳۶۴
در تهران به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته حقوق می باشد.
سبک خوانندگی پاپ و رپ و تلفیقی از این دو بوده و گیتار و پیانو و نام هنریشxaniar
اصالتاً کرمانشاهی بوده و پدرش وکیل دادگستری می باشد.

زانیار خسروی خواننده پاپ

به دلیل فعالیت موسیقایی برادر بزرگتر ، زانیار به موسیقی و خوانندگی علاقه مند شده و از کودکی همراه برادرش به آموختن موسیقی و خوانندگی همت گماشت.
سانیار کارش را با ترانه سرایی برای برادرش سیروان خسروی شروع کرد اولین مجوز آلبوم در سال ۹۲ از وزارت ارشاد دریافت کرد.

عکس پدر و مادر زانیار خسروی و سیروان خسروی

عکس شخصی زانیار خسروی

اولین آهنگ هایی که منتشر کرد همینه که هست و طفزه نرو بدون مجوز در دهه هشتاد منتشر شد.
اوج شاهنشاه به خاطر آهنگ بدون تو در سال ۹۱ بود که یکی از پر دانلود ترین آهنگ های او و مورد استقبال نسل جوان و طرفدارانش قرار گرفت به طوری که پخش این آهنگ از یک میلیون بار نیز گذشت و به کورد دانلود بهترین آهنگ را شکست.

پیشنهاد ما :بیوگرافی فرزاد فرخ و علیرضا پویا و سعید حضرتی

اولین آلبوم مجوز داروی بعد از اخذ مجوز از وزارت ارشاد در سال ۹۲ با نام ۲۸ بود.

بیوگرافی و عکس زانیار خسروی و برادرش سیروان

عکس اینستاگرام زانیار خسروی

زانیار به‌عنوان تنظیم کننده نیز فعالیت دارد و با برخی از خوانندگان برای تنظیم آهنگ هایشان همکاری دارد.

تجربه بازیگری و مدلینگ

خسروی تجربه بازیگری نیز دادن و برای اولین بار در فیلم سینمایی برف روی کاج ها ساخته پیمان معادی جلوی دوربین رفت.
با این که نقش کوتاهی در این فیلم داشت اما ایفای نقش چشمگیری داشت و نشان دهنده این است که استعداد بازیگری نیز علاوه بر خوانندگی دارد بعد از آن در فیلم عشق تعطیل نیست نیز ایفای نقش کرد.به دلیل داشتن استایل خوب و چهره جذاب به عنوان مدلی نیز فعالیت دارد و با برندهای مشهور برای تبلیغ محصولاتشان همکاری می کند.

همچنین ببینید: بیوگرافی سیروان خسروی خواننده 

ازدواج و همسر زانیار خسروی

زانیار خسروی متعهد است وارد زندگی مشترک شده است وی با ارنیکا صادقی چند سالی است که ازدواج کرده است اما هنوز فرزندی ندارد .

بیوگرافی ارنیکا صادقی همسر زنیار خسروی

ارنیکا صادقی متولد دی ماه 1365 در یکی از شهرهای شمالی کشور می باشد که در دانشگاه با زانیار آشنا شده و با هم ازدواج می کنند.

بیوگرافی زانیار خسروی و همسرش عکس

عکس زانیار خسروی و همسرش

این خواننده پاپ در سال ۹۶ به همراه مازیار لشنی گروه موسیقی ایران را تشکیل داده و اولین قطعه ای که اجرا کردند به نام بغض و حال من بود که یکی از موفق ترین آهنگ های وی در سال ۹۶ با سبکی متفاوت و خاص تبدیل شد .
بیشتر آهنگ ها و ترانه های زانیار گروه سنی نوجوان و جوان را هدف قرار داده و بیشتر باب میل نسل جوان می باشد.
از تک آهنگ ها و آلبوم های می توان به موارد زیر اشاره کرد:
چشمانت ارزوست ؛نمیدونی،میدونستم ، بزن باران، نمیرم عقب، می‌دونستم میری،هی تو،
اما دلم واست تنگ میشه ،من میلیونر نیستم و….

همکاری با برادرش سیروان خسروی

برادران خسروی در آهنگ ها و کار های زیادی با هم همکاری داشته و یکی از موفق‌ترین برادران خواننده در دنیای موسیقی ایران می باشند.
اما این دو برادر هرگز تصمیم ندارند با هم روی استیج بروند.
زانیار مانند برادرش چند کنسرت برگزار کرده است.

وی درباره حمایت های خانواده اش گفت: از پدر، مادر و همسر عزیزم به خاطر حمایت‌ها ممنونم.

بیوگرافی زانیار خسروی خواننده و همسرش + ازدواج و عکس همسرش

زندگینامه زانیار خسروی

از برادر عزیزم «سیروان» خیلی ممنونم که همیشه، هم انگیزه‌ام بوده و هم پشتیبانم. هیچ‌وقت در این 6 سال نگذاشت که ناامید شوم. از همه طرفداران عزیزم که بسیار دوست‌شان دارم و در این سال‌ها در هر شرایطی پشت من بوده‌اند هم سپاسگزارم؛ بزرگ‌ترین انگیزه‌ام برای ادامه‌ کارم آنها بوده‌اند».

اینستاگرام زانیار خسروی

instagram / xaniarkhosravi
صفحه شخصی وی با آدرس درج فعال است.

برادرش سیروان خسروی

سیروان خسروی (زادهٔ ۴ مرداد ۱۳۶۱)، خواننده سبک پاپ، تنظیم کننده، آهنگساز ، صدابردار و ناظر ضبط ایرانی است. وی همچنین برادر بزرگتر زانیار خسروی، از خوانندگان سبک پاپ است. او در تابستان ۱۳۸۹ در فیلم سوت پایان نیکی کریمی در حضوری کوتاه در نقش خود ظاهر شد.

سیروان، مراحل ساخت دومین آلبوم خود با نام ساعت ۹ را از سال ۱۳۸۴ آغاز کرد و بعد از چهار سال آن را در اردیبهشت ماه ۱۳۸۸ منتشر کرد.

بیوگرافی و عکس کودکی زانیار خسروی و سیروان

در اسفند ماه ۱۳۸۸ سیروان خسروی برای اولین بار کنسرت خود را برگزار کرد که با استقبال فوق العاده طرفدارانش مواجه شد. در سال ۱۳۹۰ وی با خواندن و تنظیم و آهنگسازی تیتراژ و موسیقی متن سریال ساختمان پزشکان سروش در بین عامه مردم شناخته تر شد. او از سال ۸۸ تا کنون درگیر کارهای نهایی آلبوم جدیدش با نام جاده رویاها است و هوادارانش بی صبرانه منتظر آلبوم جدیدش هستند.

در سال ۱۳۸۹ خواننده و آهنگساز مطرح ایرانی سیاوش قمیشی از سیروان به عنوان بهترین موزیسین ایرانی نام برد

در حال حاضر درگیر تولید آلبوم و آهنگهایی برای هنرمندانی نظیر شهاب رمضان , احسان خواجه امیری , محمدرضا فروتن و … میباشد.

سه، چهار سال پیش او بودم و بعد از عید یک سال، دیگر نتوانستیم پیدایش کنیم. بعد از آن هم به صورت اتفاقی توانستم کاوه یغمایی را پیدا کنم. آلبوم «سیب نقره ای» کوروش یغمایی را شنیده بودم و دیده بودم که پشت آن نوشته کیبورد کاوه یغمایی. من گوش می کردم و می گفتم چقدر فرق می کند با چیزهایی که شنیده بودم. برایم خیلی عجیب و جذاب بود. بنابراین خیلی دوست داشتم کاوه یغمایی را ببینم و از او بپرسم جریان چیست. این هم اتفاقی بود که توانستم او را پیدا کنم.

بیوگرافی زانیار خسروی و همسرش

وقتی به کلاس می رفتم از پنج روز قبلش هیجان داشتم تا لحظه ای که به کلاس می رسیدم. کاوه یغمایی دست به ساز می زد من کیف می کردم چون چیزهایی می زد که دنیای جدیدی را برایم باز می کرد. این آهنگ ها را در موسیقی ها می شنیدم اما هیچ وقت فکر نمی کردم

یکی از بت هایم جلوی خودم نشسته باشد و همان چیزهایی که گوش داد را اجرا کند. مثل اینکه فوتبالیست باشی و مسی جلویت فوتبال بازی کند.سه سال پاره وقت پیش کاوه بودم. یعنی در طول این مدت فکر می کنم 11- 10 جلسه پیش او رفتم چون همیشه کلاس هایش کنسل می شد. سرش شلوغ بود.

در مدت سه سال، وقتی کاوه غیب می شد، من می گشتم و پیدایش می کردم و می دانم در زندگی اش هیچ شاگردی به سماجت من نداشت. من رفتم کلاسش و هیچ کس در استودیو نبود و من برمی گشتم خانه. او یادش رفته بود اما یک درصد هم دلسرد نمی شدم. اگر می گفتند الان فلان شهرستان است من حتما می رفتم. تنها نقش من همین بوده.

از دوران دبیرستان قطعات بدون کلام می ساختم و اینها در قالب همان درس ها بود. کاوه مثلا یک گام یا مد را درس می داد و می گفت روی این کار کن و من در همان قالب کار ضبط می کردم و می آوردم. یک چیزی در مایه های بداهه نوازی بود. این کارها را با نرم افزار ضبط می کردم.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *