بیوگرافی زهرا جهرمی بازیگر + تصاویر

بیوگرافی زهرا جهرمی بازیگر و همسرش میثم آهنگری

بیوگرافی زهرا جهرمی مجری و بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون ایران را به همراه سوابق هنری تصاویر شخصی به مناسبت حضور در سریال موچین در این صفحه از مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی زهرا جهرمی

خانم زهرا جهرمی بازیگر نقش مینا در سریال موچین مجری بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون در ۱۱ شهریور ماه سال ۱۳۶۴ در شهر تهران دیده به جهان گشوده است. وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما می باشد.

بیوگرافی زهرا جهرمی بازیگر و همسرش میثم آهنگری +دخترش هلیا و عکس

آغاز فعالیت هنری

خانم جهرمی در سال ۸۵ به طور رسمی وارد صدا و سیما شد و به عنوان مسئول برنامه های سینمایی فعالیت خود را آغاز کرد ، وی در طی دوران دانشجویی خود توانست چندین  فیلم کوتاه را تهیه کند  و در طول تمام دوران دانشجویی خود در سمت‌های مختلف از جمله منشی صحنه و دستیار کارگردان و فعالیت گسترده داشته است و سرانجام در سال ۸۹ توانست بعد از گذراندن دوره های گویندگی رادیو به طور رسمی وارد حرفه‌ای گویندگی شود  و فعالیت خود را در شبکه رادیویی ایران به عنوان گوینده آغاز کند‌.

ایشان فعالیت رسمی خود را در قاب تلوزیون ایران  در سال ۹۵ با برنامه خونه خوبه به عنوان مجری آغاز کرد تسلط کامل و مهارت ایشان باعث شد برای سریال موچین در سال ۹۸ به عنوان یکی از نقش های اصلی انتخاب شود.

مجموعه فعالیت های هنری

بیوگرافی زهرا جهرمی بازیگر

از مجموعه فعالیت خانم جهرمی  در تلویزیون می توان به همسریابی در سال ۹۷ ،به نمایش خانگی موچین  در سال ۹۸ و فیلم سینمایی سلفی با رستم و سلام و علیکم حاج آقا اشاره کرد.

بازی در سریال خانگی موچین

وی در جدید ترین کار هنری خود در سریال موچین  ساخته میثم آهنگری به بازی پرداخته است ، جهرمی توانست در این سریال در کنار بازیگران مشهوری چون  مرجانه گلچین ، شهره لرستانی ، علی صادقی ، آشا محرابی ، امیر نوری ، رابعه اسکویی ،  تجربه بسیار خوبی را برای خود در حرفه بازیگری رقم بزند.

بیشتر ببینید: بیوگرافی مهدیس توکلی + آیدی اینستاگرام بازیگر نقش آتنا در سریال پدر پسری

موچین یک کمدی اجتماعی خانوادگی است که با به تصویر کشیدن معضلات اجتماعی و خانوادگی در حدود ۱۳ قسمت برای پخش در نمایش خانگی ساخته شده است  که از شبکه خانگی نمایش پخش میشود.

زهرا جهرمی بازیگر سریال موچین

ازدواج زهرا جهرمی

زهرا جهرمی سالها پیش با میثم آهنگری تهیه کننده و فیلمساز ازدواج کرده و یک دختر به نام هلیا دارد.

زهرا جهرمی بازیگر سریال موچین

وی در سال ۱۳۸۹ شمسی ، بعد از طی دورهای گویندگی رادیو در آموزشگاه ، وارد رادیو شد و در شبکه رادیویی ایران ، شروع به گویندگی کرد. بعد از حدود یک سال حضور در رادیو در برنامه های تولیدی و زندهو پس از طی یک دوره ی دو ماهه ، جذب باشگاه خبرنگاران جوان شد! تا جایی که جزو یکی از پرکارترین های این باشگاه قرار گرفت و به دلیل حضور در کشور چین موفق به تهیه ی چند گزارش مستند از این کشور نیز گردید.

بیوگرافی زهرا جهرمی بازیگر + تصاویر

زهرا جهرمی بازیگر نقش مینا در موچین است که علاوه بر بازبیگری تجربه مجریگری و اجرا را نیز در شبکه های مختلف تلویزیون و رادیو را دارد.

زهرا جهرمی که از دوران تحصیلات دبستان در زمینه تئاتر فعالیت داشت در سال 1377 و در سن ۱۳ سالگی در تئاتر مکبث برای اولین بار بازیگری را در مقابل دیدگان دکتر قطب الدین صادقی تجربه کرد. زهرا جهرمی در سال ۸۵ وارد صدا و سیما شد و مسئول پیاده سازی متون برنامه های سینمایی شد. در سال ۸۹ بعد از طی دورهای گویندگی رادیو در آموزشگاه ، وارد رادیو شد و در شبکه رادیویی ایران ، شروع به گویندگی کرد.

بیوگرافی زهرا جهرمی بازیگر و همسرش میثم آهنگری +دخترش هلیا و عکس

زهرا جهرمی در سال ۹۹ در سریال موچین به تهیه کنندگی همسرش میثم آهنگری در نقش مینا ظاهر شذه که در این سریال با دحترش هلیا همبازی است.

سریال موچین سریالی به کارگردانی و نویسندگی حسین تبریزی و تهیه کنندگی میثم آهنگری است که در ژانر خانوادگی و کمدی است و فصل اوب آن دارای ۱۸ قسمت ۴۵ دقیقه ای می باشد.

منبع (Source of text and images):

instagram.com/zahra.jahromi

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *