بیوگرافی زهرا جوان دبیر سیاسی تشکل دانشجویی +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی زهرا جوان دبیر سیاسی تشکل دانشجویی +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی زهرا جوان دبیر سیاسی تشکل دانشجویی +عکس و اینستاگرام او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی زهرا جوان دبیر سیاسی تشکل دانشجویی +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی زهرا جوان

زهرا جوان دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت و همچنین دبیر سیاسی تشکل دانشجویی دانشگاه الزهرا تهران می باشد.

او فعالیت های سیاسی زیادی داشته و مسائل مربوط به بانوان بسیجی و دانشجویان کشور را حل و فصل می‌کند.

نام زهرا جوان زمانی نامش بر سر زبان ها افتاد که در نماز جمعه تهران که روز جمعه ۱۲ آذر برگزار شد سخنرانی تند و تیزی علیه نمایندگان مجلس انجام داد.

طرح صیانت از فضای مجازی وقتی به گوش مردم می رسد هراسان می‌شوند و این چه صیانتی است که مردم از آن می‌ترسند و این نشان‌دهنده بی اعتمادی مردم به مسئولان است.

زهرا جوان اولین زنی بوده که به عنوان سخنران در خطبه نماز جمعه تهران سخنرانی کرده است

دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت با تاکید بر اینکه نماز جمعه میتواند زمینه‌ای برای شکل دادن به مشارکت سیاسی و نظارت اجتماعی باشد بستری به عنوان یک قالب مسئله اعتراضات را پیگیری کرد.

دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت با بیان اینکه خطبای جمعه باید با عبارات فصیح و روشن جهت تنویر افکار عمومی مسائل را بیان و در اظهار حق و رد باطل، طبق شرایط و مقتضیات، صراحت داشته باشد، افزود: نماز جمعه عبادت است اما عبادتى که مدغم در سیاست است از این رو عملکرد ائمه جمعه باید به گونه باشد که مردم، ائمهء جمعه را بازوى فکرى و سیاسى نظام اسلامى بدانند.

جوان با اشاره به اینکه علاوه بر پرداخت به مسائل سیاسی و عقیدتی، بیان رویکرد های کلان اقتصادی و تبیین و روشنگری پیرامون تصمیمات اقتصادی از دیگر خلا های موجود در محتوای خطبه های نماز جمعه است، ادامه داد: مردم امام جمعه ای را می خواهند که نماینده آنان و  انعکاس دهنده مطالبات و مشکلات شان باشد نه امام جمعه که به عنوان نماینده حاکمیت در نماز جمعه به بیان احکام و اشاره ای کوتاه به برخی مسائل روز بپردازد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *