بازیگر شقایق در به رنگ خاک | دنیا نادرخانی بازیگر نقش شقایق در سریال به رنگ خاک

بیوگرافی دنیا نادرخانی بازیگر نقش شقایق در سریال به رنگ خاک

بازیگر شقایق در به رنگ خاک | دنیا نادرخانی بازیگر نقش شقایق در سریال به رنگ خاک را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بازیگر شقایق در به رنگ خاک | دنیا نادرخانی بازیگر نقش شقایق در سریال به رنگ خاک

سریال به رنگ خاک این شب ها در حال پخش از شبکه اول سیما بوده که مورد استقبال مخاطبان تلویزیونی قرار گرفته است

دنیا نادرخانی بازیگر شقایق در به رنگ خاک

حضور بسیاری از بازیگران مطرح سینما در این مجموعه باعث شده که به جذابیت داستان آن افزوده شود . چهره های محبوبی همچون برزو ارجمند و پوریا پور سرخ و بیتا سحرخیز و محمود پاکنیت بازی میکنند.

این مجموعه جذاب که درباره مرزبانان کشورمان در جنوب ایران است بدون شک هدف بسیار مهمی را داشته و پیام بسیار ارزشمندی را به مخاطبانش ارسال خواهد کرد.

دنیا نادرخانی | بیوگرافی دنيا نادرخاني بازیگر نقش شقایق در سریال به رنگ خاک

بازیگر شقایق در به رنگ خاک کیست؟

یکی از این بازیگران سریال به رنگ خاک خانم دنیا نادرخانی بوده که در نقش شقایق به ایفای نقش پرداخته است

بازیگری توانمند و با تجربه که تا به حال بازیهای بسیار مهمی را انجام داده و از شهرت بسیار زیادی برخوردار میباشد.

دنیا نادرخانی مجری و گوینده و بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی بوده که در رشته های دوبلوری، نریشن خوانی و نمایشنامه خوانی تخصص دارد و در این زمینه ها موفقیت های زیادی را کسب کرده است

بازیگر شقایق در به رنگ خاک | دنیا نادرخانی بازیگر نقش شقایق در سریال به رنگ خاک

این خانم هنرمند در رشته رسانه تحصیل کرده است و لیسانس این رشته را دریافت نموده است که از دانشگاه خبر توانسته مدرک خود را اخذ نماید.

سوابق و فعالیت ها

او سالها در صدا و سیما فعالیت داشته است از گویندگی گرفته تا مجری گری و بازیگری از جمله فعالیت های ایشان در تلویزیون بوده است

دنیا نادرخانی | بیوگرافی دنيا نادرخاني بازیگر نقش شقایق در سریال به رنگ خاک

ایشان علاوه بر اجرا و صداپیشگی در رشته های نریشن خوانی و نمایشنامه خوانی هم متخصص است و آثار زیادی را از خود برجا گذاشته است.

بدون شک با صدای خانم نادرخانی آشنا هستید و  ممکن است که در کتاب های صوتی صدایش به گوشتان خورده باشد

این خانم صداییبا صدای خاص و فن بیان قوی یکی از گویندگان کتاب های صوتی هستند.

دنیا نادرخانی و همسرش | بیوگرافی و عکس های دنیا نادرخانی بازیگر شقایق در به رنگ خاک

ایشان در توضیح حضور در سریال دردانه های خلیج فارس با نام فعلی و جدید به رنگ خاک نوشتند: بعد از سالها فعالیت در زمینه گویندگی و استیج و اجرا و تئاتر دنیای بازیگری و فعالیت در عرصه سینما میتونه حال دل رو بهتر کنه و یک تنوع کاری به حساب آید هر چند گویندگی و اجرا ارتباط خیلی نزدیک و تناتنگی دارد با دنیای بازیگری …
این گوینده صداو سیما علاوه بر فعالیت های ذکر شده به عنوان منشی صحنه و دستیار برنامه ریز نیز کار کرده است‌

بازیگر شقایق در به رنگ خاک | دنیا نادرخانی بازیگر نقش شقایق در سریال به رنگ خاک

به رنگ خاک، از نظر سوژه، داستان، پرداخت هنری و گزینش مناسب لوکیشن ها و بازیگرانش و کارگردانی جمع وجور و صحنه و فضاسازی های منطبق با مضامین داستان، فراتر از سریال‌های متوسط تلویزیون قراردارد. به رنگ خاک، افزون بر کسب رضایت مخاطب، یکی از بهترین و بکرترین لوکیشن های داستان پردازی در آثار سینمایی و تلویزیونی را که تاکنون مغفول واقع شده بود، معرفی می کند.

گرچه برجسته تر نمایاندن نیروهای خیروشر و تقابل آن ها در قالب دشمنان و مدافعان کشور با محوریت مسایل خلیج فارس، دراین سریال جای کار داشت و می توانست کاراکترها و مخاطب را بیشتر و عمیق تر و متعهدانه تر با سریال همسوکند، لیکن روند صادق، سلامت و صمیمی روایت واقع نمای به رنگ خاک، درکنار استفاده درست ازگونه های اجتماعی خانوادگی و معمایی به جذابیت‌های بصری و نمایشی آن کمک کرده و تصویرسازی مناسب، روشنگری و دفاع از موجودیت و جایگاه ایرانی خلیج فارس و جزایراستوار ایرانی آن، فارغ ازهرگونه سطحی نگری و شعار، به رنگ خاک را یک اثرخوب و به یادماندنی بومی،ملی و ایرانی ساخته است.»

عکس های شخصی دنیا نادرخانی بازیگر شقایق در به رنگ خاک

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

2 نظر

  1. محسن ادیب کارگر

    ممنون میشم عکس ورزمه اقای مسیح خانزاده وفیروز حیدرزاده ومهدی مخبری هم درج کنید مخصوصا نقش حبیب که بسیارشیرین وجذاب بازی کردند.🙏

  2. نیازحسینی

    سلام خانم نادرخانی اصلا باعوامل وهمکاران حرفه ای برخوردنمیکنندمیتوانید ازعوامل پرس وجوکنیدبه هیچ وج خوش اخلاق نیستند وبسیار فقرمیفروشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *