بیوگرافی زهرا عرب اسدی گمشیده سمنانی کیست آیا در جنگل میامی کالپوش پیاد شد؟ +اینستاگرام و عکس زهرا عرب اسدی

بیوگرافی زهرا عرب اسدی گمشده کیست (خبر جدید) +اینستاگرام و عکس

بیوگرافی زهرا عرب اسدی گمشده دختر 7 ساله سمنانی کیست آیا در جنگل میامی کالپوش پیدا شد؟ +اینستاگرام و عکس زهرا عرب اسدی همراه با جزئیات کامل را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی زهرا عرب اسدی گمشده سمنانی کیست آیا در جنگل میامی کالپوش پیاد شد؟ +اینستاگرام و عکس زهرا عرب اسدی

بیوگرافی زهرا عرب اسدی گمشده سمنانی

زهرا عرب اسدی دختر ۷ ساله سمنانی که در جنگل میامی مفقود شده است چند روزی توسط نیروهای امدادی مورد جستجو قرار گرفت اما متاسفانه هیچ وقت از یافت نشد و مفقود الاثری او به پلیس آگاهی اعلام شد.

این دختر ۷ ساله به همراه خانواده اش به جنگل رفته بود و گمشده هنوز ردی از او پیدا نشده است.

عملیات جستجوی این دختر بچه در جنگل های کالپوش آغاز شد اما هیچ خبری از او نشد و در نهایت مفقودالثری او به پلیس آگاهی سمنان اعلام شد.

بیوگرافی زهرا عرب اسدی گمشیده سمنانی کیست آیا در جنگل میامی کالپوش پیاد شد؟ +اینستاگرام و عکس زهرا عرب اسدی

از تاریخ پایان عملیات جستجو مسئولیت پیدا کردن او بر عهده پلیس آگاهی قرار گرفت مدیرعامل هلال احمر سمنان می گوید در صورتی که نیروی انتظامی و دادستانی از ما بخواهند که در نقطه‌ای عملیات جستجو را مجددا آغاز کنیم وارد عمل خواهیم شد در روزهای اخیر عملیات پیمایشی و پیاده و گروهی و پهپادی درون و برون استانی برای پیدا کردن دختر ۷ ساله صورت گرفت اما او را نیافتیم این دختر ماه گذشته در جنگل های منطقه دشت شاد حسین آباد کالپوش گم شد و عملیات جستجو برای پیدا کردن و همچنان ادامه دارد.

✅ همچنین ببینید عکس جنازه سها رضانژاد طبیعت گرد

در این تلاش‌ها، هیچ اثر و نشانی از زهرا عرب‌اسدی مشاهده نشد و ۱۷۰ ساعت عملیات جست‌وجو در جنگل‌های دشت شاد به همت نیروهای جمعیت هلال‌احمر و گروه‌های مردمی به کار خود پایان داد.

پایان عملیات جست‌وجو و نجات این دختربچه اعلام شده و از این پس، پلیس آگاهی پرونده را در دست پیگیری خواهد داشت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *