بیوگرافی زهرا علیپور مجری برنامه هتریک ایران اینترنشنال

بیوگرافی زهرا علیپور مجری برنامه هتریک ایران اینترنشنال همکار مزدک میرزایی را در ادامه این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی زهرا علیپور

او یکی از پرسنل شبکه ماهواره ای به نام ایران اینترنشنال بوده که نسبت فامیلی با یکی از تهیه کنندگان این شبکه دارد و اصالتا تهرانی بوده که چند سالی به اسپانیا مهاجرت کرده است و در شهر بارسلون زندگی میکند.

زهرا علیپور | بیوگرافی زهرا علیپور مجری برنامه هتریک ایران اینترنشنال

زهرا علیپور در سال 2007 از دانشگاه آزاد اسلامی فارغ التحصیل گردیده است.

بعد از اینکه یکی از اقوامش به او پیشنهاد همکاری در شبکه ایران اینترنشنال را داد به این شبکه آمد و در حال حاضر به عنوان همکار مزدک میرزایی در برنامه هتریک فعالیت میکند.

مجری برنامه هتریک

بعد از اینکه مزدک میرزایی به لندن مهاجرت کرد به شبکه ماهواره ای ایران اینترنشنال پیوست و اجرای یک برنامه ورزشی به نام هتریک را بر عهده گرفت که خانم زهرا علیپور به عنوان همکار در کنار او فعالیت میکند.

برنامه هتریک یکشنبه ها ساعت 22 پخش میشود و محمد تقوی نیز به عنوان کارشناس در کنار آنها کار کارشناسی مسابقات را بر عهده دارد.

زهرا علیپور | بیوگرافی زهرا علیپور مجری برنامه هتریک ایران اینترنشنال

زهرا علیپور مجری شبکه ایران اینترنشنال

ایران اینترنشنال روز پنج‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، از ساعت ۷ شب (به وقت تهران)، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در ایران، پخش برنامه‌های خود را به صورت زنده آغاز کرد.

این شبکه توسط رژیم آل سعود پشتیبانی شده و حمایت مالی میشود و هر ساله بودجه کلانی از طرف اسرائیل و عربستان به این شبکه اختصاص داده میشود.

هدف اصلی این کانال ماهواره ای انعکاس اخبار کذب سیاسی بوده و برای جذب مخاطب سعی میکند برنامه های متنوعی را هم در لابه لای اخبار خود پخش کند.

زهرا علیپور | بیوگرافی زهرا عليپور مجری برنامه هتریک ایران اینترنشنال

امتیاز شبکه متعلق به یک شرکت فراساحلی به نام Global Media Circulating است که عادل العبدالکریم اهل عربستانپ مالک آن است.

سرمایه‌گذاران این شبکه تبعهٔ عربستان سعودی هستند. عادل العبدالکریم سابقهٔ همکاری طولانی با غول‌های رسانه‌ای عربستان چون عبدالرحمن راشد، عضو هیئت مدیرهٔ گروه سعودی پژوهش و بازاریابی و مدیر پیشین شبکهٔ العربیه و سردبیر سابق روزنامهٔ الشرق الاوسط، را دارد

 

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

‫3 دیدگاه ها

  1. آخه این بیوگرافی بود؟ خداییش بیوگرافی بود؟ حتی تاریخ تولدش رو هم ننوشتیدو ننوشتید که همسرش تو برنامه هت تریکه و …

  2. قرار بود بیوگرافی زهرا علیپور رو بگید ما که ندیدیم حتی ننوشتید اهل کجاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا