بیوگرافی زهره فوده بازیگر

بیوگرافی زهره فوده بازیگر نقش نگین در سریال شمعدونی

بیوگرافی زهره  فوده بازیگر نقش نگین در سریال شمعدونی را به همراه با تصاویر شخصی و سوابق هنری پیج اینستاگرامش و ماجرای جالب آشنایی و  ازدواج با همسر را در این صفحه از مجله  شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی زهره فوده

خانم زهره فوده  بازیگر عرصه سینما و تلویزیون در دی ماه سال ۱۳۴۶ در شهر اصفهان دیده به جهان گشوده است.

بیوگرافی زهره فوده بازیگر

آغاز فعالیت هنری

خانم فود بر خلاف سایر سایر بازیگران که تحصیلات دانشگاه ی یا با کار در تاتر و کلاس های  آزاد بازیگری وارد عرصه بازیگری می‌شوند هیچ گونه تجربه ای نداشته است و به صورت کاملا اتفاقی به سبب آشنایی و دوستی با سروش صحت بازیگر و تهیه کننده خوب عرصه فیلم و سریال که همسایه نزدیک او بود  به طور کاملا اتفاقی در چندین سریال بازی میکند  که نخستین نقش وی به اصرار سروش صحت در نقش مرجان در ساختمان پزشکان رقم خورد و تاقبل از این اتفاق خانه دار بوده است  و حتی بلد نبود که یک دیالوگ را حفظ کند که خیلی زود ناامید شدم حتی به گریه افتاد و پیشنهاد سروش صحت را رد کرد اما صحت به او گفت من این نقش را برای تو انتخاب کرده ام یا میتونی یا کلا نقش را حذف کنم این حرف او به من قوت قلب داد و توانستم در چندین کار فعالیت داشته باشم.

و بعد ازساختمان پزشکان درسریال شمعدونی در نقش نگین بازی کرد.

بیوگرافی زهره فوده بازیگر نقش نگین در سریال شمعدونی

از جدیدترین کار هنری خانم زهره فوده  در عرصه بازیگری میتوان به نمایش گیج ویج اشاره کرد.

ازدواج زهره فوده

ایشان متاهل می باشد و همسرش پزشک می باشد که حاصل این زندگی مشترک یک دختر و یک پسر می باشد ، شایان توجه است که دختر خانم فوده بهناز وفا جویی از بازیگران جوان عرصه فیلم و سریال ایرانی همچنین به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز نیز فعالیت دارد.

تصاویر خانوادگی زهره فوده

 

اینستاگرام زهره فوده

صفحه رسمی ایشان به نشانی zohre_foudeh فعال می باشد ، علاقمندان مینوان تصاویر بیشتر این بانو هنرمند را درصفحه رسمی او به نشانی بالا مشاهده کنند.

بیشتر ببیند: بیوگرافی همه بازیگران سریال شمعدونی

سوابق هنری

ازمجموعه فعالیتهای ایشان میتوان به : سریال رفیق ، سریال شمعدونی ، ساختمان پزشکان را نام برد

بهناز دخنر زهره فوده

 

زهره فوده بازیگر

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *