بیوگرافی زهره کاظمی همسر مرتضی حیدری کیست + اینستاگرام

بیوگرافی زهره کاظمی همسر مرتضی حیدری کیست + اینستاگرام

بیوگرافی دکتر زهره کاظمی همسر مرتضی حیدری کیست + اینستاگرام و سوابق و تحصیل او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی زهره کاظمی

زهره کاظمی از فوق تخصص های انکولوژی زنان بوده که در کلینیک بیمارستان نیکان اقدسیه تهران طبابت میکند او دارای فوق لیسانس این رشته میباشد

بیوگرافی زهره کاظمی همسر مرتضی حیدری کیست + اینستاگرام

وی اهل استان سیستان و بلوچستان است و از خانواده های اصیل ایرانی میباشد

سوابق زهره کاظمی

فلوشیپ جراحی سرطانهای زنان

عضو انجمن زنان زایمان و مامایی ایران

عضو انجمن جراحی سرطانهای زنان ایران

عضو هیات علمی و استادیارسابق دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

بیوگرافی زهره کاظمی همسر مرتضی حیدری کیست + اینستاگرام

ماجرای ازدواج

ایشان همسر مرتضی حیدری مجری معروف صدا و سیما است که از طریق از یکی از دوستان مشترکشان به هم معرفی شده اند و به صورت کاملا سنتی ازدواج کرده اند.

خانم مظاهری که از آشنایان مشترک زهره کاظمی و مرتضی حیدری بوده است در دانشگاه های فرانسه با زهره کاظمی همکلاس بوده است و چون از آشناهای نزدیک اقای حیدری بود این خانم را به آقای حیدری معرفی کرد و بعد از دیدار با یکدیگر و گفتگو تصمیم گرفتند که با هم ازدواج کنند

خانم کاظمی میگوید خوشبختانه آقا مرتضی در کارهایم خیلی به من کمک می کند. چون درس های من در حال حاضر خیلی سنگین است و مسوولیت هایم بیشتر شده است.

بیوگرافی زهره کاظمی همسر مرتضی حیدری کیست + اینستاگرام

مادر مرتضی حیدری در درباره ازدواج فرزندش گفت: هر وقت به او گفتم که چرا ازدواج نمی کنی پاسخ داد من می خواهم تحصیلم را ادامه بدهم. شاید باورتان نشود؛ من به اندازه این اتاق گل و شیرینی در خانه مردم برده ام.

بیوگرافی مرتضی حیدری

مرتضی حیدری در ۲۷ خرداد ۱۳۴۷ متولد شد.

حیدری بیشتر بدلیل اجرای برنامه «گفتگوی ویژهٔ خبری» در شبکهٔ دوم سیما معروف است. فارغ التحصیل دکترای رشته مدیریت و فوق لیسانس فیزیوترابی از دانشگاه تهران است.

وی دانش‌آموخته مقطع کارشناسی در رشته فیزیوتراپی از دانشگاه تهران و مقطع DBAA در رشته مدیریت است.طی سال‌های اخیر شایعات زیادی در خصوص اختلاس و پناهندگی مطرح شد که وی در مصاحبه‌ای تمام این شایعات را منکر شد.

او مجری جنجالی مناظره و گفتگو‌ها شناخته می‌شود و در مناظره‌های دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز اجرای این برنامه را در شبکه یک سیما بر عهده داشت.

پیج اینستاگرام زهره کاظمی

در اینستاگرام میتوانید با آیدی drzohrehkazemi پیج این خانم دکتر را دنبال کنید

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *