بیوگرافی سجاد بهرامی قهرمان بدنسازی جهان + اینستاگرام و عکس

بیوگرافی سجاد بهرامی قهرمان بدنسازی جهان + اینستاگرام و عکس

بیوگرافی سجاد بهرامی قهرمان بدنسازی جهان + اینستاگرام و عکسو سوابق و ماجرای خواستگاری از شاگردش را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی سجاد بهرامی

در جهان هیچ شخصی با نام سجاد بهرامی که قهرمان بدنسازی جهان باشد وجود ندارد و کلیپی که از خواستگاری سجاد بهرامی از شاگردش در فضای مجازی دست به دست میشود جعلی است و انها مربوط به کشور دیگری هستند.

بیوگرافی سجاد بهرامی قهرمان بدنسازی جهان + اینستاگرام و عکس

گفتیست آهنگ ایرانی هم که در باشگاه شنیده میشود مربوط به باشگاه نبوده و یکی از تکنیک های میکس و مونوتاژ میباشد که خواننده مورد نظر برای جلب توجه این آهنگ را به صورت حرفه ای روی صدای کلیپ میکس کرده که شنونده گمان کند آهنگ در داخل باشگاه پخش میشود.

تکنیک تبلیغ آهنگ با ویدیوهای جعلی

این روزها روش جدید برای تبلیغ آهنگ توسط خواننده های رایج شده که کامل رایگان است و آن هم میکس اهنگ خود روی یک کلیپ و نسبت دادن کلیپ به یک قهرمان ایرانی که باعث میشود از این طریق آهنگ آنها در شبکه های اجتماعی دست به دست شده  شنیده شود و حتی کاربران با دیدن این ویدیوها به سراغ آهنگ این خواننده بروند و آن را دانلود نمایند.

رواج شایعه‌ها نشان‌دهندهٔ زودباوری مردم و ظرفیت آن‌ها برای تن دادن به تلقین و همچنین همراهی با جمع است.

بیوگرافی سجاد بهرامی قهرمان بدنسازی جهان + اینستاگرام و عکس

یکی از دلایل اهمیت بررسی شایعه‌ها این است که «چه کسی از رواج این شایعه سود می‌برد.» این امر برای درک منشأ این شایعه‌ها سودمند است. البته ممکن است یک شایعه، ناشی از شوخی سادهٔ فرد یا افرادی باشد که شایعه پراکنیِ آن‌ها به‌طور اتفاقی فراگیر می‌شود

همچنین ببینید بیوگرافی نازنین سلیمی و ماجرای خواستگاری پسر وزیر ژاپن از او

دیگر اهمیت شایعه‌ها در این است که، رواج یک شایعه می‌تواند اطلاعاتی از میزان زودباوری مردم آن جامعه نسبت به خبری که شک‌برانگیز و اثبات‌نشده‌است، در اختیار کارشناسان و همچنین دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی یک کشور گذاشته و در زمان بحران یا در چهارچوب جنگ‌های روانی و رسانه‌ای برایشان مفید باشد.

از روز گذشته ویدئویی با عنوان خواستگاری سجاد بهرامی قهرمان بدنسازی از دختر اسپانیایی به نام ماریا در باشگاه اش و فیلم خواستگاری سجاد بهرامی قهرمان بدنسازی جهان از شاگردش و … در پیج های زرد در شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال انتشار و دست به دست شدن است. اما ماجرا و واقعیت فیلم و کلیپ خواستگاری سجاد بهرامی از شاگردش در باشگاه چیست؟

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *