بیوگرافی سرباز وظیفه مهدی رفیعی +عکس و پیج اینستاگرام

بیوگرافی سرباز وظیفه مهدی رفیعی سرباز نهاوندی +عکس و پیج اینستاگرام

بیوگرافی سرباز وظیفه مهدی رفیعی +عکس و پیج اینستاگرام او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی سرباز وظیفه مهدی رفیعی +عکس و پیج اینستاگرام

بیوگرافی سرباز وظیفه مهدی رفیعی

مهدی رفیعی سرباز وظیفه نهاوندی بوده که در نیروی انتظامی خدمت می‌کرد او در حین انجام وظیفه در درگیری با اشرار مورد اصابت گلوله قرار گرفت و متاسفانه بعد از منتقل شدن به بیمارستان بر اثر شدت جراحت و خونریزی به شهادت رسید.

فعالیت در کشتی فرنگی

او سال ها سابقه فعالیت در کشتی فرنگی را داشت و برای گذراندن خدمت سربازی به نیروی انتظامی منتقل شد .

او در یک ماموریت مبارزه و دستگیری اشرار که به درگیری مسلحانه انجامید مورد اصابت گلوله به سینه قرار گرفت و متاسفانه جان خود را از دست داد و به شهادت رسید گویا گلوله‌ای که به او شلیک شده از کلاشینکف بوده و دچار جراحت بسیار عمیقی گردیده است که کاری از دست پزشکان بیمارستان نیز برنیامده است.

بیوگرافی سرباز وظیفه مهدی رفیعی

بیوگرافی سرباز وظیفه مهدی رفیعی +عکس و پیج اینستاگرام

مراسم تشییع پیکر مهدی رفیعی روز شنبه ششم آذر ۱۴۰۰ در مقابل ستاد فرماندهی شهر نهاوند برگزار شد وبا حضور گسترده مردم را همراه بود.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با بیان اینکه علیرغم انتقال سریع به بیمارستان و انجام عمل جراحی، متاسفانه به علت شدت جراحات وارده تلاش پزشکان بی‌اثر مانده و وی شب گذشته آسمانی شد گفت: این شهید خدمت به خیل شهدای مبارزه با سوداگران مرگ پیوست.

وی افزود: پیکر پاک این شهید بعدازظهر امروز با حضور مردم قدرشناس نهاوند از روبروی ستاد انتظامی تشییع و در باغ بهشت نهاوند به خاک سپرده می‌شود.

پیج اینستاگرام

در اینستاگرام پیجی با نام این شهید یافت نشد

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *