بیوگرافی سلیمه قطبی همسر هومن حاجی عبداللهی +عکس سوابق

بیوگرافی سلیمه قطبی همسر هومن حاجی عبداللهی +عکس سوابق

سلیمه قطبی همسر هومن حاجی عبداللهی کیست

سلیمه قطبی دوبلور و صداپیشه میباشد و به عنوان گوینده در رادیو نیز فعالیت داشته است او در رادیو با هومن حاج عبداللهی آشنا شده و در نهایت تصمیم گرفتند که با هم ازدواج کنند.

این زوج در سال ۱۳۸۱ عقد کرده و سال ۸۲ زندگی مشترک خود را آغاز کردند. علارغم چهره مردمی و فعال هومن حاجی عبداللهی در ارتباط با مردم و فضای مجازی اما در خصوص بیوگرافی همسرش اطلاعاتی مشخصی در دسترس نیست و تنها اطلاعاتی در خصوص نحوه ی آشنایی و ازدواج سلیمه قطبی با هومن حاجی عبداللهی وجود دارد که حاجی عبداللهی در مصاحبه ها و حضورش در برنامه دروهمی شبکه نسیم اعلام کرده است.

بیوگرافی سلیمه قطبی همسر هومن حاجی عبداللهی +عکس سوابق

بیوگرافی سلیمه قطبی همسر هومن حاجی عبداللهی

سلیمه قطبی گوینده و دوبلور ایرانی متولد دهه شصت و همسر هومن حاجی عبداللهی از گویندگان و بازیگران صدا و سیما می باشد.

بیوگرافی سلیمه قطبی همسر هومن حاجی عبداللهی + تصاویر شخصی

فعالیت گویندگی و دوبله

خانم قطبی فعالیتش را با گویندگی و دوبله شروع کرده و کارش صداپیشه گی کارتون و فیلم انیمیشن می باشد.
وی مدیر دوبلاژ بوده و با استودیو گلوبال همکاری کرده و از یکی از آثارش میتوان به انیشمین در جستجوی دری می توان اشاره کرد‌.

 

بیوگرافی سلیمه قطبی

عکس سلیمه قطبی صداپیشه و دوبلور

همچنین مدیر دوبلاژ باد افزار نیز می باشد.

ازدواج با هومن حاجی عبداللهی

سلیمه قطبی در سال 81 با هومن حاجی عبدالهی گوینده و مجری و بازیگر ایرانی ازدواج کرده و یک فرزند پسر به نام جانا دارد.

بیوگرافی سلیمه قطبی

نحوه آشنایی با هومن حاجی عبداللهی

صداپیشه ایرانی در یک برنامه رادیویی همکار بودند و این همکاری در برنامه رادیویی باعث شد تا بیشتر با اخلاق و رفتار هم آشنا شده و این آشنایی بعدها به ازدواج منجر شد.

جانان پسر سلیمه قطبی و هومن حاجی عبدالهی

علاقه ای که در مدت رفت و آمد و همکاری مابین دو هنرمند شکل گرفت زمینه ساز ازدواجشان شد.
آنها در سال 81 با هم ازدواج کردند و طی مراسم خصوصی و خانوادگی و بدون تشریفات مجلسی و آنچنانی و لوکس ،زندگی مشترکشان را شروع کردند.

بیوگرافی سلیمه قطبی

سلیمه قطبی و هومن حاجی عبدالهی

کل مهمانان جشن ازدواجشان 15 نفر بوده که شامل پدر و مادر و خواهر و برادر و پدربزرگ و مادربزرگ بوده است و تا الان بعد از گذشت چند سال زندگی خوبی داشته و هرگز پشیمان نشدند که مراسم بزرگ و گران قیمت نداشتند.

بیوگرافی هومن حاجی عبداللهی

هومن حاجی عبداللهی گوینده و مجری و بازیگر ایرانی متولد می باشد.

اینستاگرام سلیمه قطبی

وی بیشتر در رادیو کار اجرا و گویندگی انجام می دهد و برنامه های رادیویی را گویندگی و نمایش های شبانه رادیو را بازی می کند.

سلیمه قطبی و همسرش و جواد رضویان

بیوگرافی سلیمه قطبی همسر بیوگرافی سلیمه قطبی همسر هومن حاجی عبداللهی
او بعد از بازی در سریال پایتخت در نقش رحمت بسیار مشهور شد و آخرین نقشش پایتخت پنج است که در ایام نوروز ۹۷ روی آنتن شبکه یک به نمایش درآمد.

عکس سلیمه قطبی و همسرش و امید حاجیلی

بیوگرافی سلیمه قطبی همسر هومن حاجی عبداللهی + تصاویر شخصی

بیوگرافی سلیمه قطبی همسر هومن حاجی عبداللهی + تصاویر شخصی

صحبت های هومن حاجی عبداللهی درباره کار دوبله

* اجرا و صداپیشگی و دوبله را در یک مقطع یا چند مقطع جلو بردید. دوبله شخصیت های شاخص و محبوبی مثل شرک، باب اسفنجی، عصر یخبندان و .‌.. ، وقتی می خواهید صدای شخصیتی را بگویید اصولا اولین گزینه ای که برایتان اولویت دارد کدام است؟

– در ابتدا مدیر دوبلاژ تشخیص می دهد که کدام شخصیت به صدای من می خورد و یا اگر انیمیشن باشد، این را تشخیص می دهد که کدام شخصیت به کدام تیپ صدایی من می خورد و او انتخاب می کند. در ادامه وقتی برای کار رفتم خودم ویژگی های ریز شخصیت را درمی‌آورم و اینکه چه اتفاقی باید بیفتد که وقتی دارم آن شخصیت را به زبان فارسی در می آورم،  آن شخصیت باور پذیر را باورپذیرتر کنم از مهمترین‌ها است.

بیوگرافی سلیمه قطبی همسر هومن حاجی عبداللهی +عکس سوابق

** فکر می‌کنید دلیل محبوبیت این کاراکترهای شاخصی که از آنها نام برده شد، به دلیل نوع شخصیت پردازی شما است یا اینکه از همان ابتدا همین قدر جذاب ساخته شده بود؟

– این انیمیشن ها از همان ابتدا جذاب ساخته شدند به هر حال کمپانی های بزرگ دنیا شخصیت هایی را در انیمیشن هایی طراحی می کنند و قطعا برای هر کدامشان مدت زمان زیادی فکر کردند و سالها روی شخصیت ها فکر می کنند تا خلقش کنند. اما اینکه ما هم با تیپ و صدای خاص و گویش های متفاوت و لحن کلام مختلف و تکه کلام های مختلفی که در کار اضافه می کنیم آنها را بامزه تر و باورپذیرتر برای مخاطب ایرانی می کنیم نیز بی تاثیر نیست.

بیوگرافی سلیمه قطبی همسر هومن حاجی عبداللهی + تصاویر شخصی

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *