بیوگرافی سمیه دهقانیان و همسرش کیست + سوابق و تحصیلات

بیوگرافی سمیه دهقانیان و همسرش کیست + سوابق و تحصیلات

سمیه دهقانیان کیست

سمیه دهقانیان سرپرست دپارتمان جوانان فدراسیون فوتبال میباشد ایشان این سمت را از سوی دبیرکل فدراسیون دریافت کرد سمتی که تا پیش از او در اختیار غلامرضا جباری بود.

سمیه دهقانیان متولد دهه (؟) در تهران است که در حال حاضر به عنوان سرپرست دپارتمان جوانان فدراسیون فوتبال ایران مشغول به کار است. او پیش از این سرپرست تیم ملی فوتبال بانوان ایران بوده است و از بهمن ۱۴۰۱ با ابلاغ دبیرکل فدراسیون به عنوان سرپرست دپارتمان جوانان فدراسیون فوتبال منصوب شد.

سمیه دهقانیان قبلا مسئول استعدادیابی بانوان فدراسیون فوتبال در کشور بود که بازیکنان زیادی را به تیم ملی معرفی کرد او تلاش زیادی را انجام داد تا بتواند روی تیم های پایه سرمایه گذاری شود و فوتبال پایه بانوان نیز رشد داشته باشد با تواجه تلاش های چند سال گذشته ایشان در نهایت فدراسیون فوتبال سمت جدیدی را برای ایشان در نظر گرفتند.

بیوگرافی سمیه دهقانیان و همسرش کیست + سوابق و تحصیلات

سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با ابلاغ دبیرکل فدراسیون، سمیه دهقانیان به عنوان سرپرست دپارتمان جوانان فدراسیون فوتبال منصوب شد.

در بخشی از این ابلاغ آمده است:

« باتوجه به تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و با استناد به بند ۷ ماده ۶۷ اساسنامه فدراسیون به سمت سرپرست دپارتمان جوانان منصوب می‌شوید. امید است با تلاش مستمر جنابعالی و دیگر همکاران در راستای مسئولیت این دپارتمان، شاهد ارتقا بیش از پیش فدراسیون باشیم.»

سوابق

سمیه دهقانیان قبلا مسئول استعدادیابی بانوان فدراسیون فوتبال در کشور بود.

سمیه دهقانیان در حاشیه برپایی اردوی استعدادیابی فوتبال دختران زیر 16 سال منطقه هشت کشور به میزبانی کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به توجه جدی فدراسیون به استعدادیابی رده‌‌‌‌های سنی پایه، اظهارکرد: طی سال‌‌‌‌های گذشته استعدادیابی رده‌‌‌‌های سنی پایه حلقه مفقوده ای در فوتبال ما بود که در فدراسیون جدید روی آن تمرکز شده است.

بیوگرافی سمیه دهقانیان و همسرش کیست + سوابق و تحصیلات

وی ادامه داد: متاسفانه طی این سالها تنها روی رده‌‌‌‌های سنی زیر 12 سال استعدادیابی انجام می‌شد و برای دیگر رده‌‌‌‌های سنی برنامه خاصی در کشور نداشتیم که خوشبختانه امسال با یک رویکرد جدید به این موضوع توجه ویژه شده است.

مسئول کمیته استعدادیابی بانوان فدراسیون فوتبال با بیان اینکه این برنامه ابتدا در بخش پسران به شکل موفقیت آمیزی برگزار شد، گفت: طی دو ماه گذشته هم استارت این‌کار را در بخش دختران زده ایم تا بتوانیم استعدادها و نخبه‌‌‌‌های فوتبالی خوبی را در سطح کشور شناسایی کنیم.

وی برگزاری این برنامه را در 31 استان کشور و در قالب هشت منطقه اعلام کرد و افزود: پس از برگزاری مرحله استانی استعدادیابی، هم اکنون در حال برگزاری مرحله منطقه ای هستیم و امیدواریم بتوانیم بصورت فشرده تا دی ماه در هر هشت منطقه این برنامه را اجرا و استعداد‌‌‌‌های برتر را شناسایی کنیم.

دهقانیان با تاکید براینکه تمام استعداد‌‌‌‌های برتر در این برنامه شناسایی و به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند، گفت: هیچ محدودیتی برای انتخاب استعداد‌‌‌‌های برتر نداریم و پس از اینکه در مرحله کشوری نخبه‌‌‌‌های این رشته شناسایی شدند، در دی ماه اردوی تیم ملی برای حضور در رقابت‌‌‌‌های کافا تشکیل خواهد شد.

وی یادآورشد: در برنامه استعدادیابی فوتبال دختران زیر 16 سال که همه استان‌‌‌‌های کشور در آن حضور دارند، جمعا حدود 320 دختر مستعد و نخبه فوتبالی شناسایی شده اند که آنها را در مرحله منطقه ای ارزیابی خواهیم کرد.

به گفته این مسئول، حدود 60 تا 70 درصد این افراد به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد و در آنجا مجدد برای انتخاب اعضای تیم ملی ارزیابی خواهند شد.

مسئول کمیته استعدادیابی بانوان فدراسیون فوتبال در ادامه با بیان اینکه فوتبال بانوان در ایران طی یک سال اخیر رشد خوبی داشته، گفت: علیرغم اینکه در بسیاری از استان ها ورزشگاه اختصاصی برای فوتبال بانوان وجود ندارد، اما آنها توانسته اند در این رشته خوب رشد کنند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *