بیوگرافی زینب موسوی امپراتور کوزکو کمدین و همسرش +اینستاگرام و عکس

بیوگرافی زینب موسوی امپراتور کوزکو کمدین و همسرش کیست + عکس

زینب موسوی کمدین میباشد که با لقب امپراتور کوزکو شناخته میشود متولد ۱۲ اسفند ۱۳۶۸ در شهر قم  بوده و با برنامه خندوانه به عنوان استنداپ کمدین به شهرت رسید. موسوی که در صفحات مجازی به «امپراتور کوزکو» شناخته می‌شود صبح روز ۲۰ مهر بازداشت شد. او پیش از این در اینستاگرامش خبر داده‌بود که ۲۵ روز در انفرادی بوده است. موسوی اواخر آبان با تودیع وثیقه آزاد شد. همچنین به گفته این کمدین دادگاه انقلاب قم او را به ۲ سال زندان محکوم کرده‌ است.

بیوگرافی زینب موسوی امپراتور کوزکو کمدین و همسرش +اینستاگرام و عکس

زینب موسوی در اواخر تیرماه 1402 ازدواج کرد همسرش نیز در تهیه و تدوین کلیپ ها او همکاری دارد گفته میشود که همسر زینب موسوی مقیم آلمان است و این دختر جوان نیز از ایران خواهد رفت و در آلمان زندگی خواهد کرد.

بیوگرافی سیده زینب موسوی امپراتور کوزکو و همسرش +اینستاگرام و عکس و فیلم های لو رفته او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی زینب موسوی امپراتور کوزکو کمدین و همسرش +اینستاگرام و عکس

بیوگرافی زینب موسوی

زینب موسوی از کمدین های فضای مجازی بوده که در شبکه‌های اجتماعی کلیپهایش به شدت مورد توجه قرار گرفته است

او متولد ۱۲ اسفند ۱۳۶۸ در شهر قم بوده و در شبکه های اجتماعی به ساخت کلیپ های طنز می پردازد و توانست خیلی زود مورد توجه قرار بگیرد و به برنامه خندوانه و مسابقه خنداننده شو راه پیدا کند.

بیوگرافی زینب موسوی امپراتور کوزکو کمدین +اینستاگرام و عکس

ویدیوهایی طنز با حجاب کامل چادر

ویدیو های زینب موسوی که با چادر و کاملا پوشیده دیده می شود به مسائل سیاسی و اجتماعی می پردازد او در سال ۱۳۹۷ به عنوان استند آپ کمدین به برنامه خندوانه آمد و در مسابقه خنداننده شو شرکت کرد که به شدت مورد توجه و استقبال مخاطبان برنامه خندوانه قرار گرفت.

معنای کوزو

اما شاید بخواهید بدانید که کوزو به چه معناست ! کوزو یکی از شهرهای تاریخی در جنوب شرق و پرو بوده و به دلیل وجود ماچوپیچو یکی از عجایب هفتگانه جدید دنیاست به شهرت رسیده است.

بیوگرافی زینب موسوی امپراتور کوزکو کمدین +اینستاگرام و عکس

تهدید به اسیدپاشی

جالب است بدانید که او با روزنامه گاردین نیز مصاحبه کرده و گفته که برنامه خنداننده شو برایش بسیار گران تمام شده چرا که پیام‌های تهدیدآمیز ای برای او ارسال شده و او را تهدید به اسیدپاشی و زیر گرفتن با ماشین کردند البته می‌گوید برای من مهم نیست و همچنان به کار خودم ادامه خواهم داد.

زینب موسوی را به امپراطور کوزو می‌شناسند کاراکتری پرطرفدار در شبکه‌های اجتماعی که بدون شک اگر نام او را در فضای مجازی جستجو کنید با انبوهی از ویدیو های او روبه رو خواهید شد

بیوگرافی زینب موسوی امپراتور کوزکو کمدین +اینستاگرام و عکس

لهجه قمی و موضوعات طنز سیاسی و اجتماعی از مهمترین نکاتی است که زینب موسوی در ویدیو هایش به آن می پردازد سعی می‌کند کاراکتر یک زن خانه دار قمی با حجاب کامل پوشیده با چادر را داشته باشد و درباره مسائل مختلف روز کشور اظهارنظر می‌کند که البته با موضوع طنز باعث می‌شود مورد توجه قرار بگیرد

ایده ساخت کلیپ های طنز

زینب موسوی درباره حضور در استندآپ کمدین می‌گوید که سالها پیش زمانی که در دانشگاه تحصیل می‌کردم کلیپ های طنز بدون هیچ گونه برنامه ریزی می ساختم و همین باعث می شد که دوستانم مرا تحسین کنند هرچند که این ویدیو ها در فضای مجازی منتشر نمی‌شد و صرفاً برای دوستان می فرستادم اما آنها من را تشویق کردند تا به این کار ادامه بدهم و بعد از روی کار آمدن اینستاگرام اقدام به ساخت پیج و تولید این ویدیو را کردند که به شدت مورد استقبال قرار گرفت

بیوگرافی زینب موسوی امپراتور کوزکو کمدین +اینستاگرام و عکس

جالب اینجاست که برخی ها فکر می کردند که این شخصیت یک مرد است که در زیر چادر مخفی شده است اما بعد از حضور در برنامه خندوانه مشخص شد که این دختر جوان بوده که نقش امپراطور کوزو را بر عهده داشته است

همچنین ببینید بیوگرافی علی غریب استندآپ کمدین 

زینب موسوی می‌گوید من هفت سال طراحی وب کار می‌کردم و درآمد بسیار خوبی داشتم اما از یک جایی به بعد استعفاده کردم و در خانه نشستم و دیگر فعالیت خود را کنار گذاشتم اما بی پولی و بی کاری آن قدر منو تحت فشار قرار داد و تصمیم گرفتم پیج اینستاگرام ایجاد کنم و به ساخت ویدیو های طنز پردازم

بیوگرافی زینب موسوی امپراتور کوزکو کمدین +اینستاگرام و عکس

زینب موسوی میگوید دو سال پیش یه زمستونی بود رفتیم یه کافه ای نزدیک خونه که اون موقع ها زیاد میرفتم.
یکی از دوستای دوستام منو به یه خبرنگار آلمانی معرفی کرده بود برای مصاحبه.
من یکی از هشت زنی بودم که در تهران تونسته بودند یه کار جالبی بکنند.
من از کمدی گفتم و از اجرای کافه ای و از تلویزیون. از ممنوع التصویر شدنم و از ناراحتی های اون زمانم.
یادمه اون زمان خیلی ناراحت بودم. هیچ چیز درست پیش نمیرفت. هر کاری میخواستم شروع کنم نمیشد. مالی و روانی و کاری و همه چی بد بود.

بیوگرافی زینب موسوی امپراتور کوزکو کمدین و همسرش +اینستاگرام و عکس

داشتم تو قالب این مصاحبه غر همه ناملایماتو میزدم. اینکه دختر بودن چقدر سخته اینجا. کمدین بودن چقدر سخت تره و کمدین دخت بودن چقدر سخت ترینه. حالم خوب نبود نمیخواسم با گفتن این حرفا برای خودم اعتبار بخرم. میخواستم فقط غر بزنم. خیلی وقت بود خسته بودم و باید بی خیال از همه چیز فقط غر میزدم.

بعد یادمه ازم پرسید چطوری تحمل میکنی؟ و اون جواب معروفی که بیشترتون میدونیدو گفتم: “پدرم مارو جوری تربیت کرد که تحمل کنیم و خسته نشیم. پدرم همیشه از ما خواسته که ضعیف نباشیم” حتی بعدش گریه هم کردم.
بعد اون شب میخواستم دیگه خسته نباشم. اتفاقات خوب هم بعدش زیاد افتاد.

بیوگرافی زینب موسوی امپراتور کوزکو کمدین +اینستاگرام و عکس

الان از زمستون 97 نزدیک دو سال میگذره و هفته پیش غرهای بیشمارم چاپ شده. تو یه مجله ای دست مردم فرانکفورت و اونورا. و من دارم فک میکنم الان کمتر از اون موقع خسته ام و تو این دوسال بی نهایت بیشتر از زمستون 97 اذیت شدم. اما کمتر خسته ام. شاید خیلی چیزا این وسط تغییر کرده حتما تغییر کرده اما اونچه که تغییر نکرده حرفهای سد ممده که همیشه بهم میگه تحمل کنم و خسته نشم.

دستگیری زینب موسوی

بیوگرافی زینب موسوی امپراتور کوزکو کمدین +اینستاگرام و عکس

بعد دو سال حالا یه سری کلمه به زبان المانی منتسب به من چاپ شده. اینا رو نمی نویسم که بگم دیدی چقدر خفنم چون واقعا یه نشریه محلی آلمانی خفنیت نداره مینویسم چون تو این یه هفته ای که گذشت من هی این دو سالو با خودم مرور کردم. هی گفتم پوووووووف! چقدر همه چیز عوض شده برای من. برای خیلیا. دلم میخواد برم تو خیابون و همه بغل کنم و بگم همه چیز خیلی عوض شده ولی تو تحمل کن و خسته نشو اقاجون همیشه اینو میگفت. دست از تلاش برندار و یک روزی نوبت تو هم میشه

بیوگرافی زینب موسوی امپراتور کوزکو کمدین و همسرش +پیج اینستاگرام و عکسبیوگرافی زینب موسوی امپراتور کوزکو کمدین +اینستاگرام و عکس

او با اجرای اسنتدآپ کمدی در خنداننده شو به مخاطبان معرفی شد. استنداپ‌های او از حاشیه سازترین اجرا‌های مسابقه خنداننده شو بود. او اشاره‌ای به ماجرای جنجالی شیث رضایی و محمد نصرتی داشت، با اسم سوشا مکانی به شوخی پرداخت و برجام را نیز دستمایه‌ی طنز خود قرار داد. فعالیت موسوی در قالب کمدین به پیش از حضورش در برنامه خندوانه بازمی گشت، اما مسابقه خنداننده شو به او شهرت بخشید.

اخیرا به دنبال انتشار مطالبی طنز با گزارش دسته جمعی حامیان ابراهیم رئیسی صفحه او مسدود شده است. بنابر تصاویری که او از پیام‌های دریافتی خود منتشر کرده به نظر می‌رسد گروهی شوخی‌های خاص خانم موسوی را به طور دسته‌جمعی گزارش کرده اند که منجر به مسدود شدن صفحه اینستاگرام امپراطور کوزکو شده است.
اما این اولین بار نیست که زینب موسوی حاشیه می‌سازد، در سال‌های گذشته او در یک مصاحبه ویدیویی با یک برنامه اینترنتی مردم ایران را «بی فرهنگ» خطاب کرده بود که باعث واکنش‌های منفی فراوانی شده بود. بسته شدن صفحه او با واکنش‌های بسیاری همراه شد.

کاربری در این باره نوشت: این زینب موسوی خیلی جا‌ها بانمکه و طنزش قویه، خیلی جا‌ها هم بی‌نمک و دوست نداشتنیه مثل باقی کمدین‌ها. ولی نکته‌ی بدش می‌دونین چیه؟ واقعا انتقاد تحت هیچ شرایطی تو کتش نمی‌ره و معتقده از همه جهان بامزه‌تره.

بیوگرافی زینب موسوی امپراتور کوزکو کمدین +اینستاگرام و عکس

دیگری نوشت: زینب موسوی مگه چند وقت پیش نگفت «من مثل شما سگ‌ها زندگی نمی‌کنم و اگه یه زنگ بزنم می‌تونم برم کشورای اروپایی»؟ پس چرا حالا که پیجش بسته شده منبع درآمد نداره و لینک گذاشته که ملت کمکش کنن؟ زن، تو با یه تماس مهاجرتت اوکی می‌شه بعد از ما سگ‌ها پول می‌خوای؟

کاربر دیگر اینطور نوشت: منم خیلی کلیپ هاشو دوست داشتم. نقد‌های اجتماعیش عالی بود. ولی از وقتی سیاسی کاری رو شروع کرد گند زد.

کاربر دیگر در این باره نوشت: من هر وقت تایم رو نگاه می‌کردم چند تا فحش بود که نصیب زینب موسوی می‌شد، الان یادتون رفته یا جوگیر شدید که اینقدر بهش توجه می‌کنید؟
دیگری نوشت: کسی ازش سوء استفاده نکرده ذات واقعیش نمایان شد. بچه که نیست بد و خوب رو تشخیص نده. نمی‌دونست استفاده از الفاظ رکیک زشته میگه هر کسی از طنز من خوشش نمیاد مشکل از نفهمی خودشه! به نظر شما چی باید به این گفت؟

 

زینب موسوی درباره‌ی چگونگی ورودش به دنیای طنز گفته: «اوایل سال ۹۶ از کارم در تهران استعفا دادم و به قم برگشتم، بعد از مدتی شروع کردم به رزومه فرستادن برای جا‌های مختلف و از بین فایل‌های قدیمی ام، یک کلیپ طنز که در دانشگاه ضبط کرده بودیم را پیدا کردم و حدود ۳۰ ثانیه از آن را در شبکه‌های اجتماعی گذاشتم که با استقبال فراوانی روبه رو شد؛ کلیپ را برای یک کانال پرطرفدار هم فرستادم که خیلی خوش شان آمد و پیشنهاد دادند کانال بزنم و کلیپ بسازم و قول حمایت هم دادند.»

وبسایت گاردین نیز در سال ۹۶ در گزارشی به زینب موسوی و فعالیتش به عنوان یک کمدین زن ایرانی پرداخت. او در این سال‌ها شوخی‌ها و اظهارنظر‌های تندی در قالب شخصیت امپراطور کوزکو داشته است. به گفته‌ی موسوی، منبع درآمد او تبلیغ کسب و کار‌ها در صفحه‌ی اینستاگرامش است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. واقعا برای زینب موسوی متاسفم که هنوز درکی راجب شهدا و جانبازان مدافع حرم نداره. بهتر است به دختران و زنان ایزدی عراق مراجعه کنه تا متوجه داعش بشه و از این به بعد امنیت خودش مدیون جانبازان و شهدای مدافع حرم بداند.

  2. ۱_ برای این دختره واقعا متاسفم ،که با بی شعوری ونفهمی به مدافعان حرم شهدا دفاع مقدس درجنگ ۸ ساله و جانبازان توهین میکنه ،این دختره زینب موسوی بدبخت چون عقده ای شده طبق گفته خودش ،حالا به این شکل عقده گشایی میکنه
    ۲_ این دختره بد بخت نمیدونه که سیده هم هست و با این احمق بازی ها وادا وارفارین در آوردن به ائمه اطهار ،هم توهین میکنه بایستی به شدت کنترل بشه ویه گوس مالی خیلی قوی بهش بدن تا بفهمه چکار باید بکنه و سر عقل بیاد
    ۳- واقعا این افراد با این افکار نفهمی و بذهکارانه وروانی بودن رو بایستی درمان کنند وتوی تيمارستان نگاه شون دارن تا وضعیت عقلی ا نها بهب د پیدا کنه

  3. دکتر قره ویسکی

    زینب موسوی کمدین هست . یک کمدین به وقایع و یا اخبار از دید کمدی و یا فان نگاه می کنه .
    کمدی باعث بی احترامی نمی شود .
    خانواده شهدا و مدافعان و…… اینقدر کوچک نیستند که با دوتا کلیپ دچار بی احترامی و یا کم احترامی شوند .
    از حاکم تا مشاغل تا اقوام مختلف و مسئولین کشور … هیچکدام نقد پذیر و طنز پذیر نیستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *