بیوگرافی سید جلال حسینی و همسرش کیست فرزندان +عکس

بیوگرافی سید جلال حسینی و همسرش کیست فرزندان +عکس

بیوگرافی سید جلال حسینی 

سید جلال حسینی فوتبالیست بازنشسته متولد ۱۴ بهمن ۱۳۶۰ در بندر انزلی میباشد قد او ۱۸۴ سانتی متر قد در پست مدافع میانی بازی میکرد .

او 195 بار برای پرسپولیس بازی کرده است و 115 بازی ملی دارد او 8 گل ملی در کارنامه اش به ثبت رسانده است. در سال ۱۳۹۵ حسینی به عنوان یکی از ۳ مدافع برتر جهان در جریان بازی‌های مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ از نگاه مجله معتبر فرانس فوتبال انتخاب شد .

سید جلال حسینی  در ۴ تیر ۱۴۰۱ در سن ۴۰ سالگ از فوتبال خداحافظی کرد.

سید جلال حسینی در دی ماه سال ۱۳۸۸با لیلا ریاحی ازدواج کرد و دارای دو فرزند دختر به نامهای نورا متولد ۹۳ و نیلا متولد ۹۴ میباشد.

بیوگرافی سید جلال حسینی فرزندان و دختران +عکس

زندگی شخصی سید جلال حسینی

سید جلال حسینی فوتبالیست ایرانی در ۱۴ بهمن سال ۱۳۶۰ در بندر انزلی به دنیا آمده و دو برادر دارد که به گفته خودش با حمایت های آنها و پدرش دلگرم میشده.

او میگوید محله بچگی، زادگاه، خاطره و کوچه‌پس‌کوچه‌هایی که کودکی خودم را در آن گذراندم. هر وقت به انزلی می‌روم، در کوچه‌پس‌کوچه‌های محله غازیان می‌چرخم و یاد گذشته را زنده می‌کنم.

خیلی بچه و محصل بودم که معلم ورزش ما گفت برویم سر تمرین نونهالان ملوان و رفتن همان و… در تست قبول شدم و با افتخار پیراهن این تیم دوست‌داشتنی را پوشیدم.

الگوی من و همه انزلی‌چی‌ها و کسی که با بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی خواب همه فوتبالیست‌های شهرستانی را تعبیر کرد. خدا رحمتش کند و هنوز هم عکس‌هایش در انزلی روی در و دیوار خانه و مغازه‌هاست.

پدر سید جلال حسینی کیست

سید جلال حسینی میگوید پدرم آقاجواد کفاش بود و یک مرد شریف، سختکوش و زحمتکش که خیلی برای ما زحمت کشید. بزرگ کردن ۶ بچه کار راحتی نیست. پدرم آدم محکمی بود و از او آموختم در زندگی سختکوش باشم و هرگز ناامید نشوم.

برادران سید جلال حسینی

برادر بزرگم سیدرضا ناخدای کشتی است. سیدمرتضی رستوران دارد. سیدجمال و سیدمصطفی هم در یک شرکت کشتیرانی کار می‌کنند.

 

ازدواج فامیلی و عکس همسرش لیلا ریاحی

سید جلال حسینی چند پیش وارد زندگی مشترک شده است ، او با خانم لیلا ریاحی یکی از اقوامشان که به خوبی برای او شناخته شده بود ازدواج کرده و دو دختر به نام نورا و نیلا دارد.

عکس دختران سید جلال حسینی

بیوگرافی سید جلال حسینی و همسرش و فرزندان +عکس

شروع فعالیت در رشته ورزشی فوتبال

حسینی فوتبال را از دوران کودکی در کوچه پس کوچه‌های شهر اول شروع کرده و با تلاش و کوشش به باشگاه‌ها و تیم‌های بزرگ را پیدا کرده است.

 

بیوگرافی سید جلال حسینی فوتبالیست

عکس ورزشی سید جلال حسینی

وی در پست مدافع میانی توپ می‌زند و در حال حاضر در سال 97 کاپیتان تیم پرسپولیس و عضو تیم ملی ایران است.
سید جلال سابقه حضور در تیم های ملوان بندر انزلی، سایپا کرج، سپاهان اصفهان و نفت تهران و پرسپولیس تهران را در کارنامه خود دارد.
او همچنین سابقه حضور در تیم ملی امید و تیم ملی بزرگسالان ایران و باشگاه الاهلی را نیز در کارنامه حرفه ایش دارد.

جلال حسینی و مهدی رحمتی

بیوگرافی سید جلال حسینی فوتبالیست
این بازیکن در سال ۲۰۰۴ به تیم ملوان پیوست و با پنج گل زده به سایپا رفت.
حسینی در سال ۲۰۰۹ به سپاهان اصفهان و در نهایت در سال ۲۰۱۲ به پرسپولیس پیوست.

بیوگرافی سید جلال حسینی فرزندان و دختران +عکس

 

عکس شخصی سید جلال حسینی

وی بعد از الاهلی و نفت تهران در سال ۲۰۱۴ در نهایت در سال ۲۰۱۶ دوباره با امضای قراردادی به پرسپولیس برگشت.

بیوگرافی سید جلال حسینی فرزندان و دختران +عکس

تیم ملی امید و بزرگسالان

این بازیکن ابتدا در تیم ملی امید و سپس به دلیل درخشش و بازی خوب در سال ۲۰۰۷ پیراهن تیم ملی را به تن کرد و اولین تیمی که مقابلش بازی کرد بلاروس بود.

بیوگرافی سید جلال حسینی و همسرش +عکس

اختلاف با کرانچار

سال سوم حضورم در سپاهان بود که آقای کرانچار سرمربی این تیم شد. مدیرعامل تیم ما آقای علیرضا رحیمی بود که بستر مناسبی در سپاهان آماده کرده بود و با تلاش بچه‌ها توانستیم قهرمان شویم. آقای کرانچار به خاطر جدایی من از سپاهان و رفتن به پرسپولیس از دستم ناراحت شد و ناراحت هم ماند!

ابتدای حضورم در الاهلی قطر سرمربی ما میلان ماچالا بود که از اواسط فصل کرانچار به تیم آمد. نتایج نسبتاً خوبی هم گرفتیم، اما السد، لخویا (الدحیل فعلی) و چند تیم دیگر شرایط بهتری نسبت به ما داشتند. من با هیچ‌کسی مشکل ندارم، اما شاید آقای کرانچار نتوانست هرگز من را به خاطر رفتن به پرسپولیس ببخشد.

بیوگرافی سید جلال حسینی و همسرش +عکس

در مسابقات یک هستم نهایی جام قهرمانان آسیا سید جلال با زدن گل برتری تیمش را به مرحله بعدی راه داد و باعث شد تا با گل وی پرسپولیس در برابر الجزایر دو بر یک پیروز شود.

لقب سوپرمن

در بازی رفت با الجزیره من غایب بودم و باختیم. از سرمربی الجزیره در مورد من پرسیدند که گفت مگر سوپرمن است و… من سال‌ها و بارها در استادیوم آزادی بازی کردم، اما هنوز صدای تشویق تماشاگران پس از گلی که به الجزیره زدم، در گوشم است. یکی از بهترین روزهای زندگی‌ام بود.

ما بازی‌های سختی داشتیم و آن شوخی‌ها وحدت تیمی را به هم می‌ریخت. اصلاً شوخی جالبی نبود و هنوز هم معتقدم نباید در تلویزیون آن شوخی‌ها با اعضای تیم آن هم توسط چند نفر انجام می‌شد.

بیوگرافی سید جلال حسینی فوتبالیست

در تیم ملی فقط با پژمان منتظری و مسعود شجاعی شوخی داشتم. در پرسپولیس هم با همین حسین ماهینی (به ماهینی که آن طرف‌تر نشسته اشاره می‌کند) که با شجاع خلیل زاده خیلی اذیتش کردیم!

خط خوردن از لیست جام جهانی روسیه

بعد از بازی دوستانه با ازبکستان تمرینات تعطیل شد و همه به خانه بازگشتیم. آن روز قرار بود ساعت ۱۲ یا ۱۳ لیست نفرات اعزامی به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اعلام شود، اما ساعت ۹ صبح آقای مارکار آقاجانیان زنگ زد و گفت بیا کمپ آقای کی‌روش با تو کار دارد. با خوشحالی و بی‌خبر از همه‌جا رفتم که سرمربی تیم ملی به من گفت قرار نیست همراه ما به جام جهانی سفر کنی و اگر بخواهی می‌توانیم برایت کنفرانس و نشست خبری بگذاریم که شیک خداحافظی کنی! مات و مبهوت شده بودم. دنیا روی سرم خراب شد و…، اما قبول نکردم نشست خبری برگزار شود.

بیوگرافی سید جلال حسینی و همسرش +عکس

ریاست فدراسیون فوتبال

فدراسیون با ملی‌پوشان ایرانی باشگاه ۱۰۰ تایی‌ها شوخی کرده است! شوخی خوبی هم نبود و مطمئن هستم علی دایی، علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا، جواد نکونام، آندو، من و احسان (حاج‌صفی) هیچ کدام از این شوخی خوش‌مان نیامد. شما هم این شوخی را باور نکنید، چون هرگز اجازه نمی‌دهند بازیکنی با ۱۰۰ بازی ملی در این فوتبال مدیریت کند یا رئیس فدراسیون فوتبال شود. این خط و این هم نشان!

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *