بیوگرافی گادوین منشا و همسرش کیست و فرزندان +عکس پدر و مادر

بیوگرافی گادوین منشا و همسرش کیست و فرزندان +عکس پدر و مادر

بیوگرافی گادوین منشا و همسرش و عکس های همسر و فرزندان گادوین را در ادامه برای علاقه مندان اخبار داغ ورزشی و حواشی آن در مجله شبونه آماده کردیم.

بیوگرافی گادوین منشا و همسرش کیست و فرزندان +عکس پدر و مادر

بیوگرافی گادوین منشا و همسرش

گادوین منشا فوتبالیست نیجریه ای و بازیکن فعلی تیم پرسپولیس در دوم سپتامبر 1989 در لاگوس به دنیا آمده است.

بیوگرافی گادوین منشا و همسرش

 

مبلغ قراداد اولیه منشا با پرسپولیس ۳۶۰ هزاردلار می باشد و زبان فارسی را اصلا بلد نیست و نتوانسته است یاد بگیرد.

بیوگرافی گادوین منشا و عکس پدر و مادر

بیوگرافی گادوین منشا فوتبالیست و بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال

شروع فعالیت در رشته فوتبال

گادوین مانند هر بازیکنی از بچگی شروع به فوتبال کرده و به دلیل قدرت بدنی و پاهای قوی خیلی زود باشگاه ها و مربیان فوتبال در صدد جذب وی برآمدند.

عکس گادوین منشا و علی علیپور

بیوگرافی گادوین منشا فوتبالیست و بازیکن سابق پرسپولیس
منشا بطور حرفه ای در باشگاه های کامپوستلا و بلزن و موستا و در ایران نیز در پیکان تهران و پرسپولیس حضور داشته و گل های زیادی را به ثمر رسانده است.

نظر منشا درباره پرسپولیس

بازیکن سرخ پوشان درباره پیوستن به این تیم گفته است: در زمانی که من قصد پیوستن به این تیم را داشتم و در پیکان حضور بودم، نه تنها استقلال بلکه خیلی از تیم های ایرانی به من پیشنهادات خوبی دادند اما من بهترین انتخاب را داشتم.
چون گفتم می توانم در آن پیشرفت کنم.

بیوگرافی گادوین منشا فوتبالیست و بازیکن سابق پرسپولیس

عکس گادوین منشا در بین بازیکنان پرسپولیس

تیمی که از نظم تاکتیکی خیلی خوبی برخوردار است. تیم برانکو در دفاع و حمله عالی کار می کند و من این شیوه بازی را دوست دارم.

بیوگرافی گادوین منشا فوتبالیست و بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال

عنوان 10 گلزن برتر خارجی لیگ ایران

بازیکنان خارجی که در دوره های مختلف لیگ برتر ایران حضور داشتند بعضی جزء لیست گلزنی شدند که منشا نیز در همین لیست نامش به چشم می خورد.

بیوگرافی گادوین منشا و همسرش

اسامی ده گلزن برتر خارجی لیگ ایران

1-ادینهو در تیم مس کرمان:22 گل در سال 89
2-ادینهو در تراکتورسازی:20 گل در سال 93
3-فونیکه سی :در نفت آبادان:20 گل در سال 90
4-عمادرضا در تیم سپاهان:19 گل در سال 88
5-ابراهیم توره در تیم سپاهان:18 گل در سال 88
6-ابراهیم توره در تیم سپاهان:18 گل در سال 89
7-اشپیتیم آرفی در تیم پیام مشهد:18 گل در سال 87
8-دنی اولروم در تیم ابومسلم مشهد:17 گل در 85
9-ایگور کاسترو در تیم ذوب آهن:16 گل در سال 87
10-مهند المهدی در تیم نفت آبادان:15 گل در سال 78
11-گادوین منشأ در تیم پیکان:15 گل در سال 95

ماجرای گلزنی طارمی و منشا

بعد از پیروزی و قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر ۹۷ طارمی با فیلمی به منشا توهین کرده و گفته من در یک بازی چهار گل زدم اما تو در یک لیگ چهار تا گل زدی
کاربران فضای مجازی نیز به طارمی حمله کرده و گفتند شاید تعداد گل های گادوین زیاد نباشد اما کسی را دور نزده است.

جدایی گادوین منشا از پرسپولیس

بعد از خط خوردن از پرسپولیس گفت ابتدا وقتی این خبر به گوشم رسید، شوکه شدم، چون واقعاً باور نداشتم که برانکو مرا در اختیار باشگاه قرار داده است. البته خیلی زود با این قضیه کنار آمدم، به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای شرایط را پذیرفتم و حالا به آینده فکر می کنم.

بیوگرافی گادوین منشا و همسرش کیست و فرزندان +عکس پدر و مادر

گادوین منشا در پاسخ به این پرسش که آیا به خاطر عملکرد فنی از پرسپولیس کنار گذاشته شده یا مسائل دیگری در میان بوده است، تصریح کرد:

در این مورد من نباید پاسخ دهم. عملکرد من در پرسپولیس مشخص است. در هر بازی که برای این تیم به میدان رفتم تمام تلاشم این بود که در زمین بازیکنی مؤثر باشم. هواداران در این مورد بهترین قاضی هستند. آن ها می دانند منشا در سخت ترین روز ها پرسپولیس را ترک نکرد. در شرایطی که طلب زیادی از باشگاه داشتم و می توانستم خیلی راحت قرارداد خود را یکطرفه فسخ و کل پولم را بگیرم، اما این کار را به خاطر هواداران نکردم. الان هم ناراحت نیستم که چرا این کار را انجام ندادم و فقط انتظار دارم باشگاه در قبال من به تعهداتش مالی اش عمل کند.

بیوگرافی گادوین منشا و همسرش کیست و فرزندان +عکس و تصاویر

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع که عملکرد او در امر گلزنی در پرسپولیس برخلاف تیم سابقش پیکان خوب نبوده است، خاطرنشان کرد:

شاید برخی عملکرد یک مهاجم را فقط در گلزنی بدانند، اما واقعاً این طور نیست. من در ترکیب پرسپولیس تلاشم این بود که بازیکن مؤثری باشم و آمار دوندگی ام در زمین مشخص است. شاید برای اینکه صاحب توپ شوم مجبور بودم بار ها به عقب برگردم و حداقل بازیکنان کناری خود را صاحب موقعیت گل کنم. یک مهاجم برای اینکه گل بزند باید صاحب موقعیت شود، اتفاقی که برای من در پرسپولیس کمتر رخ داد. وظیفه ام در پرسپولیس خیلی متفاوت با پیکان بود و اصلاً نباید عملکرد من در این دو تیم با هم مقایسه شود.

بیوگرافی گادوین منشا و همسرش

بیوگرافی گادوین منشا و همسرش

ازدواج و عکس همسر گادوین منشا

منشا چند سالی است که ازدواج کرده متاهل می باشد.
او با یک زن سفید پوست ازدواج کرده و یک فرزند دارد.

بیوگرافی گادوین منشا و همسرش

عکس گادوین منشا و همسرش

خانواده او در ایتالیا زندگی می کنند و او با اولین مبلغ قراردادش با سفر به ایتالیا یک خودرو پورشه برای همسرش خرید.

آقای گلی گادوین منشا در لیگ برتر

در پایان رقابت‌های لیگ بیست و یکم، گادوین منشا مهاجم باتجربه نیجریه‌ای تیم مس رفسنجان با ثبت ۱۴ گل، آقای گل شد تا کفش طلا را از آن خود کند. منشا سابقه حضور در تیم‌های استقلال، پرسپولیس و پیکان را هم در کارنامه دارد.

در این بخش «کوین یامگا»‌فرانسوی از استقلال با ۱۰ گل دوم شد و «شهریار مغانلو» از سپاهان و «لوسیانو پریرا» از فولادخوزستان مشترکا در رتبه‌ سوم ایستادند.

همچنین «سعید صادقی» وینگر جوان گل گهر که عملکرد درخشانش موجب حضورش در تیم ملی شده هم ۱۴ پاس گل داد تا عنوان بهترین پاسور را از آن خود کند.

در این بخش «مهدی ترابی» از پرسپولیس با ۱۱ و «محسن آذرباد» از مس رفسنجان با ۱۰ پاس گل در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

 

پول دادم تا بتوانم به استقلال بروم!

گادوین منشا میگوید وقتی بازیکنی تصمیم می گیرد از تیمی مثل پرسپولیس به استقلال بیاید قطعاً شرایط و فضا برای او خیلی فرق می کند اما وقتی بازیکن حرفه ای است باید خودش را برای انتقال بزرگ آماده کند. یکی از مسائل مهمی که باعث شد من به استقلال بیایم جدای از بحث هواداران این تیم، اعتمادی بود که سرمربی تیم استقلال به من داشت. این موضوع برای من خیلی مهم است و می خواهم طوری در استقلال کار کنم که شفر به این اعتماد افتخار کند.

بیوگرافی گادوین منشا و همسرش کیست و فرزندان +عکس و تصاویر

می خواهم به هواداران بگویم این است که هنوز خیلی مانده بازیکنی شوم که خودم دلم می خواهد. من می خواهم به استقلالی ها ثابت کنم که چقدر می توانم به تیم کمک کنم. از اعتماد مردم به من ممنون هستم. هواداران همیشه با حضور در استادیوم از ما حمایت می کنند و من از آنها می خواهم از همه بازیکنان و کل تیم حمایت کنند. ما شانس زیادی برای موفقیت در لیگ داریم و تیم خوبی هستیم. ما کادر فنی خوبی داریم و با حمایت مردم می توانیم به موفقیت بیشتری برسیم. از آنها می خواهم در بازی پیش رو هم از تیم ما حمایت کنند و با حضورشان روحیه تیم را افزایش بدهند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *