فلسفه لوگوی باشگاه رم چیست ؟ هویت دو کودک لوگو

فلسفه لوگوی باشگاه رم چیست و هویت دو کودک لوگو و سانسور لوگوی باشگاه رم و عکس بدون سانسور این لوگو را در ادامه در مجله شبونه با جزئیات کامل بخوانید.

فلسفه لوگوی باشگاه رم چیست

در اقدامی تعجب انگیز و جنجالی برنامه ورزشی شبکه سه ،لوگوی باشگاه رم را سانسور را کرد و واکنش های جنجالی را در محافل بین االمللی بپا کرد.
در برنامه ورزش شبکه زمانی که کارشناس برنامه صحبت می کرد عکس گرگ و دو کودک درون لوگو که در حال شیر خوردن بودند سانسور شد.

فلسفه لوگوی باشگاه رم چیست

عکس سانسور شده لوگوی رم

بازی بارسلونا و آس رم از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از شبکه سه گزارش شد که بینندگان تلویزیونی زمان پخش این بازی و زمانی که کارشناس برنامه در حال صحبت بود، متوجه سانسور قسمتی از لوگوی باشگاه آس رم شدند.
لوگوی تیم ایتالیایی متشکل از یک گرگ و دو کودک است که آن دو کودک در حال شیرخوردن از آن گرگ ماده هستند.

همچنین ببینید :بیوگرافی عادل فردوسی پور و  سردار آزمون و نگار خیابانی

 

لوگوی بدون سانسور

فلسفه لوگوی باشگاه رم چیست

دو کودک درون لوگو چه کسانی هستند

دو کودک در لوگوی باشگاه رم رمولوس و رموس دو برادر دوقلویی هستند که ماده گرگی به آنها شیر می‌دهد و آنها را از مرگ نجات داده و بزرگ می شوند و با تشکیل قدرت آمولیوس بر فراز تپه ی پالاتین، شهر رم را برپا می کند و نخستین پادشاه رم می‌شوند.
واقعی ترین داستان در مورد مرگ اين دو برادر هم اين گونه است كه رمولوس پس از چندی برادرش را به دلیل گذر از قانون می‌کشد و خود نیز در طوفانی سخت میمرد.

فلسفه لوگوی باشگاه رم چیست

واکنش ها به سانسور لوگوی رم

این اقدام هم در ایران و هم در مجامع جهانی واکنش های زیادی داشته و سانسور بخشی از این لوگو توسط صدا و سیما بازتاب جهانی داشته و توئیتر سایت بی‌بی‌سی اسپورت و ورزنامه کوریلا دلا اسپورت هم به این موضوع پرداختند.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا