بیوگرافی سید حسین سید مهدی جاسبی نفر اول کنکور 1401 کیست +اینستاگرام

سید حسین سید مهدی جاسبی کیست بیوگرافی سید حسین سید مهدی جاسبی نفر اول کنکور 1401 همراه با عکس و اینستاگرام و تجارب موفقیت در کنکور ریاضی را در این صفحه بخوانید.

بیوگرافی سید حسین سید مهدی جاسبی نفر اول کنکور 1401 کیست +اینستاگرام

بیوگرافی سید حسین سید مهدی جاسبی

ایشان متولد تهران است و در کنکور سراسری علوم ریاضی 1401 موفق شد که رتبه اول را به خود اختصاص دهد.

او میگوید در هیچ کلاس کنکوری ثبت نام نکرده است و صرفا با پشتکار و تلاش در خانه به این مهم دست یافته است.

او فقط با حضور در کلاسه های مدرسه حضور پیدا کرده و به رتبه خوب امیدوار بوده اما فکرش را نمیکرده رتبه اول شود.

وی درباره انتخاب رشدته در دانشگاه میگوید فعلا تصمیمی قاطعی برای انتخاب رشته نگرده ام اما رشته کامپیوتر دانشگاه شریف را دوست دارم.

همچنین ببینید بیوگرافی امیرپارسا بهرامی نفر دوم کنکور ریاضی

سید مهدی جاسبی میگوید از پایه دهم به صورت جدی درس مدرسه را می خواندم اما از تابستان دوازدهم برای کنکور شروع کردم و میانگین ۹ ساعت مطالعه داشتم.

رتبه یک کنکور ریاضی ادامه داد: در کنکورهای آزمایشی رتبه تک رقمی کسب می کردم و به داوطلبان کنکور توصیه می کنم به خدا توکل کنند و با تلاش جدیت ادامه بدهند.

وی گفت: چون کلاس کنکور شرکت نکردم نمی توانم دقیق بگویم که آیا در رتبه برتر شدن تاثیر دارد یا خیر. به مهاجرت به هیچ عنوان فکر نمی کنم و قصد خدمت به کشور را دارم.

یپج های جعلی

در اینستاگرام پیج های جعلی زیادی به نام ایشان توسط افراد سودجور ایجاد شده است که همگی جعلی هستند. اگر شما از پیج اصلی وی اطلاعی دارید در قسمت دیدگاه پایین همین صفحه اعلام کنید تا در اختیار کاربران قرار بگیرد درباره رمز موفقیت و تجارب او سوال بپرسند

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا