بیوگرافی سید کاظم موسوی نماینده مجلس اردبیل و همسرش +سوابق

بیوگرافی سید کاظم موسوی نماینده مجلس اردبیل و همسرش +سوابق

بیوگرافی سید کاظم موسوی نماینده مجلس اردبیل و همسرش +سوابق و تحصیلات و پیج اینستاگرام او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی سید کاظم موسوی نماینده مجلس اردبیل و همسرش +سوابق

بیوگرافی سید کاظم موسوی

سید کاظم موسوی نماینده مجلس حوزه انتخابی اردبیل و نمیر و سرعین می باشد او موفق شد در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی با به دست آوردن ۵۹ هزار و ۵۱۶ رای از مجموعه ۲۱۶ هزار رای نزدیک به ۲۸ درصد آرا از آن خود کند و به مجلس یازدهم را پیدا نماید.

وی متولد ۱۳۴۷ در شهرستان گرمی در استان اردبیل می باشد.

بیوگرافی سید کاظم موسوی نماینده مجلس اردبیل و علی دایی و همسرش +سوابق

تحصیلات سید کاظم موسوی

در رشته حقوق جزا و جرم شناسی تحصیل کرده است و فوق لیسانس این رشته را اخذ نموده است.

سوابق

سید کاظم موسوی قبلاً نیز در دوره هشتم نماینده مجلس شده بود از دیگر سوابق او می توان به مشاور وزیر دادگستری در امور ایثارگران و کارشناس ارشد سازمان بازرسی کل کشور اشاره کرد.

بیوگرافی سید کاظم موسوی نماینده مجلس اردبیل و همسرش +سوابق

علاقمندان به موسیقی از ایران بروند

از جنجال های آقای موسوی می‌توان به مسئله ممنوعیت آلات موسیقی اشاره کرد او گفته بود که در جمهوری اسلامی ایران چه لزومی دارد که برای آلات موسیقی ارز دولتی خرج شود وقتی که مردم به کالاهای اساسی نیازمند هستند نباید آلات موسیقی را وارد کشور کنید و برای آن ارز دولتی اختصاص دهیم این در حالی است که در آذر ۱۴۰۰ ورود آلات موسیقی به کشور ممنوع شده است.

بیوگرافی سید کاظم موسوی نماینده مجلس اردبیل و همسرش +سوابق

سیدکاظم موسوی، نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم نایب اول رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم در رابطه ممنوعیت ورود ابزارآلات موسیقی به دیده بان ایران گفت: ورود آلات موسیقی به کشور به صلاح نیست چون کشور ما جمهوری اسلامی است. چرا باید با وجود این همه شهدا و علمایی که داریم آلات موسیقی به کشور وارد شود؟ موضوع آلات موسیقی و لوازمی از این قبیل آقندر مهم نیستند که ما حتی برای آن وقت و ارزی خرج کنیم.

پیج اینستاگرام seyedkma

بیوگرافی سید کاظم موسوی نماینده مجلس اردبیل و همسرش +سوابق

حمله به علی دایی

حجت الاسلام سید کاظم موسوی نماینده اردبیل در مجلس‌ شورای اسلامی در رابطه با ماجرای فوت یک دختر نوجوان در حوزه انتخابیه خود در گفت و گو با سایت دیده‌بان ایران ادعاهای عجیبی را مطرح کرد و گفت: موضوع کشته شدن دختر دبیرستانی از کل دروغ است و این فرد خودکشی کرده است.

در روزهای گذشته اخباری از اردبیل منتشر شده که در پی حمله نیروهای امنیتی به مدرسه شاهد این شهر یک دختر نوجوان زخمی شد و پس از انتقال به بیمارستان فاطمی اردبیل به‌دلیل خونریزی داخلی فوت کرد، همچنین ۱۰ دانش‌آموز مجروح و ۷ دانش‌آموز هم دستگیر شدند.

پس از این اخبار علی دایی اسطوره فوتبال ایران با انتشار چند مطلب در فضای مجازی اعلام کرد که این خبر صحت دارد، اما سید کاظم موسوی نماینده اردبیل در مجلس با رد ادعاهای این مربی فوتبال اعلام کرد که ماجرای مرگ این دانش آموز به طور کل دروغ است و فرد فوت شده ارتباطی با مسائل مدرسه شاهد ندارد.

در همین رابطه سید کاظم موسوی نماینده اردبیل در مجلس‌ شورای اسلامی در گفت‌وگو با دیدبان ایران گفت: موضوع کشته شدن دختر دبیرستانی از کل دروغ است. ماجرا از این قرار است که پدر این دختر، دو سال پیش نامزد این دختر را به قتل می‌رساند و طبق قانون محکوم به اعدام شده که حدودا یک ماه پیش حکم قصاص اجرا میشود. ادعاهایی که آموزش و پرورش و برخی رسانه ها درباره این دختر مطرح می کنند اصلا درست

کاظم موسوی همچنین خاطر نشان کرد: این دختر اصلا دانش‌آموز نبوده و بر سر اتفاقی که رخ داده، با خوردن قرص خودکشی کرده است. اصلا به جهنم که قرص خورده و مُرده است!

بیوگرافی سید کاظم موسوی نماینده مجلس اردبیل و همسرش +سوابق

پاسخ علی دایی به سید کاظم موسوی

علی دایی، نوشت:

درود به مردم شریف ایران

* با توجه به جوسازی‌های اخیر صدا و سیما، برخی خبرگزاری‌ها و مجلس لازم دانستم مطلبی را با شما عزیزان در میان بگذارم. آقای سید کاظم موسوی نماینده اردبیل در مجلس، سوالی برایم پیش آمده است که امیدوارم جوابش را از شما بگیرم، در کدامین ورزشگاهی که شما ساخته اید من به اینجا رسیده و دیده شده ام که باید پاسخگوی شما باشم و، اما صحبت از امنیت گردید که تأمین امنیت وظیفه هر دولتی می‌باشد.

* و با توجه به صحبت‌های عموی اسرا پناهی در صدا و سیما که عامل مرگ را بیماری مادرزادی و نارسایی قلب عنوان می‌نماید، (اینجانب قبول ندارم) که در بیمارستان فاطمی اردبیل اتفاق افتاده است پس خودکشی دختر نازنین شهرم صحت ندارد و شما راست نمی‌گویید.

* آقای موسوی شما نماینده مردم اردبیل در مجلس هستید یا سخنگوی دولت؟ اگر از مشکلات و کمبود‌های شهر و مردم اردبیل خبر داشتید، چرا خاموش بودید و خاموش مانده اید؟ چرا در مجلس و دولت صدای مردم شهرتان نبودید که اگر بودید کار به اینجا ختم نمی‌شد.

* در پاسخ به اخبار منتصب به اینجانب در صدا و سیما و برخی از خبرگزاری‌ها لازم به ذکر می‌دانم اطلاعات من از زادگاهم اردبیل کامل می‌باشد و اگر به صحت مسئله‌ای نرسم هیچگاه اظهار نظر نمی‌کنم. از این پس به یک اجماع برسید بعد آن خبر را منتشر نمایید تاریخ ثابت کرده، می‌کند و خواهد کرد چه کسانی دروغگو هستند من خودم را اسطوره نمی‌دانم و بار‌ها گفته ام من از جنس همین مردمم.

بیوگرافی سید کاظم موسوی نماینده مجلس اردبیل و همسرش +سوابق

سید کاظم موسوی از چهره‌های سیاسی کشورمان بوده که در حال حاضر به عنوان نماینده مردم اردبیل و نیر و نمین و سرعین در دوره یازدهم فعالیت می‌کند و همچنین در دوره هشتم نیز همین سمت را داشته است.

کاظم موسوی موفق شد در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مجلس به فعالیت بپردازد

ایشان در طول دوران فعالیت خود حواشی و جنجال هایی را به همراه داشته است که می‌توان مهمترین آن را به ممنوعیت ورود آلات موسیقی اشاره کرد او در آذر ۱۴۰۰ گفته بود ورود آلات موسیقی به کشور مصلحت نمی باشد چرا که ما یک کشور اسلامی هستیم و کسی که به دنبال موسیقی است بهتر است از ایران برود بعد از این صحبت های او انتقادات بسیار زیادی از جامعه موسیقی به راه افتاد که مهمترین آن محمد دلاوری مجری تلویزیونی بود که بر روی آنتن زنده تلویزیون گفت شما به چه حقی برای مردم تعیین تکلیف می کنید مگر سرود ملی را با دبه می زنند آن کسی که باید از بین مردم برود تفرقه انداز است البته بعد از انتقادات زیاد کاظم موسوی این مصاحبه را تکذیب کرد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *