بیوگرافی سیمین مشهدی منصوری معلم فداکار گلبهاری +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی سیمین مشهدی منصوری معلم فداکار گلبهاری +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی و زندگینامه سیمین مشهدی منصوری معلم فداکار +عکس و اینستاگرام و علت درگذشت و فوت سیمین مشهدی منصوری و اهدای اعضای بدنش را در این صفحه ببینید..

بیوگرافی سیمین مشهدی منصوری

سیمین مشهدی منصوری یکی از معلمان فداکار کشورمان بوده که متاسفانه در کلاس دچار حادثه مغزی می شود و جانش را از دست می دهد خانواده‌اش اعضای بدن او را به بیماران نیازمند اهدا می‌کنند کار بسیار زیبایی که جان چند بیمار را نجات داد.

او اهل شهر گلبهاران در مشهد بود.

بیوگرافی سیمین مشهدی منصوری معلم فداکار گلبهاری +عکس و اینستاگرام

خانم سیمین مشهدی منصوری دارای دکترای زبان و ادبیات فارسی بوده و در مرحله دفاع رساله بود که متاسفانه عمرش به دنیا باقی نماند.

فرزند ایشان در حال گذراندن ترم آخر تحصیلات دانشگاه فرهنگیان است معلم فداکار موفق شد با مرگ خود جان چند بیمار را نجات بدهد.

✅ همچنین ببینید: بیوگرافی آرمین بشرویه مرد نقره ای ایران

روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی در این باره می گوید معلم فداکار در شب قدر بیست و سومین روز رمضان کاری بسیار زیبا انجام داد و با اینکه جان خود را از دست داده با اهدای اعضای بدنش جان چند بیمار را نجات داد که به زندگی برگرداند و این نشانه بارز یک معلم فداکار است که خانم منصوره و بعد از فوتش اقدام به فداکاری کرد و باید الگوی فداکاری در بین معلمان و دانش‌آموزان از درس بگیرند

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *