بیوگرافی شهره بیات داوره بین المللی شطرنج +مهاجرت شهره بیات

بیوگرافی شهره بیات داور بین المللی شطرنج +مهاجرت شهره بیات

بیوگرافی شهره بیات داوره بین المللی شطرنج +مهاجرت و تصاویر او را درا دامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی شهره بیات

ایشان یکی تنها زن داور بین المللی در شطرنج ایران بوده که در 23 اسفندماه 1365 در شهر رشت چشم به جهان گشوده است او از چهره های مطرح جهانی شطرنج بوده که سوابق بسیار زیادی در کارنامه خود دارد و توانسته افتخارات زیادی را در شطرنج به دست اورد.

بیوگرافی شهره بیات داور شطرنج +مهاجرت شهره بیات

 

او اولین زن ایرانی بوده که به عنوان داور بین المللی در شطرنج فعالیت دارد که حالا خبر میرسد تصمیم گرفته که تغییر تابعیت داده و برای فیده فعالیت داشته باشد.

سوابق

شهره بیات دارای مدرک A آسیا است و همچنین به عنوان مدرس شطرنج فعالیت دارد که در کشورهای اروپایی به عنوان مربی کار میکند و تا کنون برای کشور فرانسه و اسپانیا مربیگری کرده است.

بیوگرافی شهره بیات داور شطرنج +مهاجرت شهره بیات بدون حجاب

او همچنین مسابقات مهم جهانی را داوری کرده است که مهمترین آنها فینال قهرمانی شطرنج جهان بوده است

این خانم همچنین به عنوان استاد فدراسیون جهانی شطرنج محسوب میشود و سابقه دبیری فدراسیون شطرنج ایران را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد.

که اواخر مهر ماه ۱۳۹۷ بنا به دلایلی نامشخص از سمت خود استعفا کرد و سپس در سال ۲۰۱۹ به عنوان عضو ارشد کمیته داوران فدراسیون جهانی شطرنج و مدرس فیده انتخاب شد.

مهاجرت شهره بیات داور شطرنج +عکسهای بدون حجاب شهره بیات

ماجرای مهاجرت شهره بیات

پدرشهره بیات صبح جمعه ۲۰ دی در گفت و گویی تازه با ایسنا ضمن تایید مهاجرت و عدم بازگشت دخترش گفت: مصاحبه قبلی من عین واقعیت بود، اما در این مدت مسائلی بین ما مطرح شد که او نگران ادامه فعالیتش شده بود لذا تصمیم گرفت که به کشور بازنگردد و با کمک فدارسیون جهانی کار ماندنش در یک کشور دیگر را دنبال کند.

بیوگرافی شهره بیات داور شطرنج +مهاجرت شهره بیات بدون حجاب

او بیان کرد: باتوجه به تلاش‌های زیادی که من و مادرش و حتی رئیس فدارسیون ایران انجام دادیم تا او به ایران برگردد، اما دخترم حاضر به برگشت نیست. من سه روز تلاش کردم که برگردد، ولی او این تصمیم را ندارد. تمام تلاش‌ها را انجام دادیم و خودش به این نتیجه رسیده که برنگردد برایش بهتر است.

همچنین ببینید: ماجرای مهاجرت کیمیا علیزاده

پدر شهره بیات افزود: من به عنوان پدر تا یک جایی می‌توانستم اصرار کنم. دخترم ازدواج کرده و برای خودش تصمیم می‌گیرد و من نمی‌توانم برای او تصمیم بگیرم.

بیوگرافی شهره بیات داور شطرنج +مهاجرت شهره بیات

واکنش رئیس فدراسیون شطرنج

بیات داور شطرنج ایران بی حجاب در مسابقه قهرمانی بانوان جهان شرکت کرده است.

مسابقه شطرنج قهرمانی بانوان جهان میان دو شطرنج‌باز برتر از روز ۵ ژانویه آغاز شده؛ مسابقه‌ای که در دو مرحله به میزبانی شانگهای چین و ولادیوستوک روسیه برگزار می‌شود. در این مسابقه «جو ون جون» از چین و «الکساندرا گوریاچکینا» از روسیه در ۱۲ دور برابر هم قرار می‌گیرند.

بیات دبیر پیشین فدراسیون شطرنج کشورمان به عنوان سرداور در این رویداد مهم حضور دارد.

این سرداور ایرانی که نامش در سایت رسمی فدراسیون جهانی نیز آمده و قرار است ۵ هزار دلار نیز به عنوان حق‌الزحمه دریافت کند، بدون رعایت حجاب در تصویری که روی سایت فیده منتشر شده، دیده می‌شود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *