بیوگرافی شهید روح الله عجمیان کیست فیلم شهادت در کرج +عکس

شهید روح الله عجمیان کیست

روح‌ الله عجمیان متولد ۲۰ بهمن ۱۳۷۴ در کرج بوده و ۱۲ سال سابقه عضویت در بسیج را داشت او سالها در حوزه ۴۱۷ شهدای کمالشهر فعالیت تمام وقت داشت تنها بسیجی بوده که در این حادثه در محله کمالشهر جانش را از دست داد و به شهادت رسید.

بعد از شهادت روح االله عجمیان تعدادی افرادی که در قتل ایشان دست و نقش داشتند محاکمه شدند و برخی از آنها به اعدام محکوم شدند. شهادت روح اللهه عجمیان جنجال زیادی را به همراه داشت و قوه قضایی به جدیت پیگیر شهادت او شد.

بیوگرافی شهید روح الله عجمیان کیست و ماجرای شهادت در کرج +عکس

شهید روح الله عجمیان کیست بیوگرافی و فیلم ماجرای شهادت و عکس تصاویر روح الله عجمیان یکیاز بسیجی های محله کمالشهر کرج که در اغتشاشات آبان 1401 توسط اغتشاشگران به شهادت رسید.

ایشان برای مقابله با معترضان به همراه جمعی از بسیجیان به خیابان آمد که مورد حمله قرار گرفت و به شکل دلخراشی به قتل رسید بعد از گذشت چند روز گفته شد که قاتلان شناسایی و دستگیر شده اند درنهایت حکم اعدام برای آنها صادر شد.

بیوگرافی شهید روح الله عجمیان

روح‌ الله عجمیان متولد ۲۰ بهمن ۱۳۷۴ در کرج بوده و ۱۲ سال سابقه عضویت در بسیج را داشت او سالها در حوزه ۴۱۷ شهدای کمالشهر فعالیت تمام وقت داشت تنها بسیجی بوده که در این حادثه در محله کمالشهر جانش را از دست داد و به شهادت رسید.

بیوگرافی شهید روح الله عجمیان کیست و ماجرای شهادت در کرج +عکس

روح الله عجمیان از شهدای مدافع امنیت و وطن بوده که در دوازدهم آبان ۱۴۰۱ در اغتشاشات به شهادت رسید تعدادی از اراذل و اوباش در این اغتشاشات به حمله کرده و بعد از پاره کردن لباس هایش در نهایت گلوی او را بریدند و به شهادت رساندند.

ماجرای شهادت

در ۱۲ آبان ماه بود که در حوالی بهشت سکینه کرج تعدادی از اراذل و اوباش و اغتشاشگران اقدام به تجمع و شعار و غیر اخلاقی سر می‌دادند و مزاحمتی برای مردم ایجاد کرده بودند آنها با بستن مسیرهای عبور و مرور خودروها جلوگیری می‌کردند.

همچنین ببینید:

بیوگرافی آرمان علی وردی و شهادت طلبه بسیجی با شکنجه

فیلم کامل لحظه شکنجه و شهادت شهید آرمان علی وردی 

روح‌الله عجمیان به همراه گروهی از بسیجی ها برای مقابله با این اغتشاشگران در محل حضور پیدا کردند که متاسفانه شهید عجمیان به دست اغتشاشگران افتاده و ضربات متعدد چاقو به کمرش به شهادت رساندند  یکی از دوستان شهید بسیجی می‌گوید که روح الله در محاصره اغتشاشگران قرار گرفت و سپس او را مورد شکنجه قرار دادند و سپس با ضربات چاقو به کمرش شهید کردند.

تحقیقات میدانی نشان میدهد که شهید عجمیان در بلوار بهشت سکینه کمالشهر به شهادت رسیده است سردار علیرضا حیدری نیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی در این باره می گوید مطمئناً قاتلان را دستگیر خواهیم کرد او در دیدار با خانواده این شهید گفت لقمه حلال شما باعث شد که این جوان انقلابی باید بیاید و در راه انقلاب و نظام به شهادت برسد.

بیوگرافی شهید روح الله عجمیان کیست و ماجرای شهادت در کرج +عکس

مادر شهید روح‌الله عجیمیان میگوید:

مادر شهید روح‌الله نیز در گفت‌وگو با سردار حیدرنیا ضمن ابراز انزجار و خشم خود از اغتشاشگران و داعشی‌های وطنی بیان کرد: «سید روح‌الله آرزوی شهادت داشت و همواره دوست داشت به عنوان مدافع حرم، پای در سرزمین شام بگذارد و از حریم و حرم آل‌الله دفاع کند. اما تقدیر به گونه‌ای رقم خورد که به دست آشوبگران داخل کشور به شهادت برسد.»

مادر این شهید ادامه داد: «وقتی پسرم تصاویر شهدا را می‌دید، گریه می‌کرد و می‌گفت: این بندگان خدا چه گناهی کردند که خون آن‌ها اینگونه به ناحق ریخته می‌شود؟»

همچنین ببنیید:

بیوگرافی بسیجی شهید مجید یوسفی و فیلم لحظه شهادت

برادر شهید نیز در این گفت‌وگو تصریح کرد: «سید شور حسینی داشت. آن زمان که داعشی‌ها در سوریه بودند علاقه داشت تا به عنوان مدافع حرم با آن‌ها بجنگد. اما قسمت او نشد و خدا خواست که مدافع وطن شود.»

وی خطاب به قاتلان برادرش گفت: «اگر این اشرار، سید ما را به شهادت رساندند، او سه برادر دیگر دارد و ما اجازه نمی‌دهیم که نه خون او و نه خون هیچکدام از شهدا پایمال شود.»

دادگاه قاتلان شهید عجمیان

اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده ضاربان شهید روح الله عجمیان صبح امروز نهم آذر ماه در استان البرز آغاز شد.

نماینده دادستان در بخشی از کیفرخواست قرائت شده در صحن علنی دادگاه گفت: با توجه به شکایت اولیای دم شهید سید روح الله عجمیان، گواهی پزشکی قانونی، بازسازی صحنه جرم، اظهارات و اقاریر صریح متهمان مبنی بر ارتکاب جرایم، کشف آلات و ادوات جرم از متهمان، بازبینی تلفن همراه متهمان و کشف مطالب مجرمانه در آن‌ها، تصاویر منتشره مبنی بر به شهادت رساندن بسیجی شهید سید روح الله عجمیان، از ریاست دادگاه تقاضای اعمال اشد مجازات برای متهمان و صدور احکام متناسب با جرایم متهمان را دارم.

بیوگرافی شهید روح الله عجمیان کیست و ماجرای شهادت در کرج +عکس

شهید سید روح‌الله عجمیان، متولد ۲۰ بهمن سال ۱۳۷۳ از بسیجیان حوزه ۴۱۷ شهدای کمالشهر کرج بود که روز پنجشنبه ۱۲ آبان ماه در جریان اغتشاشات و ناامنی‌های آزاد راه کرج – قزوین در محدوده بهشت سکینه (س) کرج با ضربات چاقو برخی اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

۱۴ آبان ماه و ۲ روز بعد از این حادثه حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز از دستگیری تعدادی از عوامل شهادت این بسیجی خبر داد.

به گفته رئیس کل دادگستری استان البرز تعدادی از اراذل و اوباش که با استفاده از چاقو، قمه، پنجه بوکس و سنگ در به شهادت رساندن بسیجی سید روح الله عجمیان در روز پنجشنبه ۱۲ آبان ماه در کمالشهر کرج نقش داشتند با دستورات قاطع قضایی، توسط اداره کل اطلاعات استان البرز شناسایی و بازداشت شدند.

بیوگرافی شهید روح الله عجمیان کیست و ماجرای شهادت در کرج +عکس

۲۱ آبان ماه و ۹ روز بعد از این جنایت کیفرخواست متهمان پرونده شهادت روح الله عجمیان صادر شد.

به گفته رئیس کل دادگستری استان البرز «افساد فی الارض از طریق ارتکاب جرایم متعدد علیه امنیت کشور و حمله به مامورین نیروی مقاومت بسیج و فراجا و جنایت علیه تمامیت جسمانی افراد که موجب اخلال شدید در نظم عمومی و ناامنی در کشور و منتهی به شهادت بسیجی حافظ امنیت، سید روح الله عجمیان شد»، «اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرایم علیه امنیت کشور» برخی از اتهامات متهمان است که در کیفرخواست قید شده است.

امروز چهارشنبه ۹ آذرماه و ۱۸ روز بعد از صدور کیفرخواست اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده ۱۵ نفر در شعبه اول دادگاه انقلاب استان البرز به ریاست حجت الاسلام و المسلمین سید موسی آصف الحسینی با حضور مستشاران دادگاه، وکلای متهمان، متهمان و همچنین پدر، مادر و بستگان بسیجی شهید سید روح الله عجمیان آغاز شد.

در دادگاه امروز ۳ نفر از ۱۵ متهم پرونده ۱۷ سال سن دارند.

براساس ماده ۳۱۵ قانون آیین دادرسی کیفری پرونده  افراد بالغ زیر ۱۸ سال که اتهام آنها در صلاحیت رسیدگی در دادگاه انقلاب است و با تعدد قضات رسیدگی می‌شود باید، در شعبه یک دادگاه کیفری یک استان ویژه رسیدگی به جرایم نوجوانان رسیدگی شود.

روایت پدر شهید عجمیان

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل شهید مدافع امنیت روح‌الله عجمیان که در روز ۱۲ آبان سال جاری به طرز دلخراشی توسط اغتشاشگران در کرج به شهادت رسیده بود، ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت به خانواده وی، از مقام شامخ این شهید والامقام تجلیل کرد.

پدر شهید عجمیان در این دیدار با بیان اینکه فرزندم کار ثابتی نداشت و کارگر روزمزد بود، اظهار داشت: روز حادثه مادرش هر چی به او تماس می‌گیرد جواب نمی‌دهد وقتی خودم تماس گر‌فتم به ما پاسخ درستی ندادند؛ به پایگاه بسیج مراجعه کردم که متوجه شهادت پسرم شدم.

شهید سید روح‌الله عجمیان، متولد ۲۰ بهمن سال ۱۳۷۴ در کوهدشت لرستان و از بسیجیان حوزه ۴۱۷ شهدای کمالشهر کرج بود که سابقه عضویت ۱۲ ساله در بسیج را داشت. این شهید والامقام، پنجشنبه هفته گذشته در جریان آشوب آزادراه کرج ـ قزوین در محدوده بهشت سکینه کرج با ضربات چاقو برخی اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فیلم لحظه شهادت

تعدادی از اراذل و اوباش که با استفاده از چاقو، قمه، پنجه‌بوکس و سنگ در به شهادت رساندن بسیجی سید روح‌الله عجمیان در روز پنجشنبه ۱۲ آبان‌ماه در کمال‌شهر کرج نقش داشتند با دستورات قضایی، توسط اداره‌کل اطلاعات استان البرز شناسایی و بازداشت شدند.

رئیس قوه قضائیه بارها به رسیدگی سریع، قاطعانه و مطابق موازین قانونی پرونده متهمان اغتشاشات اخیر بویژه کسانی که مرتکب جنایت شدند و به جان و مال مردم تعرض کردند، تاکید کرده است.

رئیس قوه قضائیه در جلسه شورای عالی قضایی روز دوشنبه چهارده آبان با اشاره به رسیدگی‌های سریع و قاطعانه و قانونی به پرونده عناصر اغتشاشات اخیر، بیان داشت: تعدادی از اغتشاشگران محکوم به حبس و بعضاً زندان‌های طویل‌المدت شدند و احکام تعداد دیگری که مفسد و محارب بوده و اقدام به قتل و ایجاد ناامنی با سلاح گرم و سرد کرده بودند نیز بعضاً تایید شده و به زودی اجرا خواهد شد.

رئیس عدلیه تصریح کرد: رسیدگی به پرونده برخی از عناصر اغتشاشات واقعاً در زمان کوتاهی انجام شد؛ پرونده موردی که در مشهد رخ داده بود و دو نفر به وضع فجیعی به شهادت رسیده بودند، در مدت کوتاهی و منطبق با قانون رسیدگی شد و عوامل این جنایت محاکمه شدند و پرونده مربوطه به دیوان عالی کشور رفته است.

وی افزود: حکم پرونده جنایت رخ داده در کرج نیز امروز صادر خواهد شد و پرونده‌های مربوط به اصفهان نیز در شرف آماده شدن است.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

‫39 دیدگاه ها

  1. شهیدی که قبل از شهادت شهید بود
    گمنام بود و گمنام ماند
    مظلوم بود و مظلوم ماند
    به آرزویش رسید
    التماس دعا
    # مماشات -بی-مماشات

  2. با سلام ودرود خدا. بر سالا ر شهیدان. امام حسین علیه السلام از خانواده شهید روح الله عجمیان. خواهش می کنیم. نبخشن. این که دارن میگن. جو گیر شدن همش دروغه. اینا همش. از ترس هست. اینو میگن. اگر. ببخشین. به دشمن جولان بیشتری. داده میشود. دست بوس همه‌ی خانواده های شهدای امنیت و همه‌ی شهدای عزیز هستم.

  3. خدا ریشه ظلم و ادمکش و بکنه . چجوری دلشون اومد این جوونا اینطور از بین ببرن . بسیجی ‌که همه جا پیشمرگ مردمه . هرجا سیل بیاد زلزله بیاد جنگ بشه صف اول دفاع از مردمه . خیلی بیوجدانی و خونخواری میخواد که یه جوون از خود گذشته را بقتل برسونی . خدا به سزای عمل کثیفتون برسوندتون

    1. برادر ما، دعا کن بحال ما …
      انشاءالله که قاتلان تو و باعثانش روی آرامش رو در دنیا و آخرت نبینند.

  4. خاک تو سر وحشی این جماعت کنن، خدا پدر داعش رو بیامرزه، والا داعش هم اندازه این اغتشاشگرها وحشی نیست.

  5. ترحم بر انسان بی رحم نباید بشود. کربلا تکرار میشود. کل ارض کربلا

  6. باخواندن این مطلب بدنم لرزید
    شهید سید روح‌الله عجمیان
    اللهم عجل لولیک الفرج
    خدایا شهادت نصیب
    بفرما
    فاتحه و صلوات نثارش میکنم

  7. وای به حال این مملکت که یه پزشک قاتل و جانی باشه .. قره حسنلو از متهمان قتل شهید عجمیان

    1. حیف از خاک که بر سر چنین پزشکی بره
      چقدر این شهید پاک سیما هست
      واون پزشک وحشی و زنش کریه هستن

  8. خداوند این شهید بزرگوار را با جدش سید الشهدا محشور گرداند.
    با دیدن تصویرش دلم خیلی شکست.

  9. شادی ارواح شهدای اسلام خصوصا شادی روح پاک شهید بسیجی مان سید روح الله عجمیان که از سادات بوده اند صلوات !
    دنیا جای ماندن نیست خوشا آنان که با شهادت از دیار فانی به مکان باقی رفتند ،
    خدا بزودی به حساب ظالمان و ستمگران که دل به این دو روز دنیا خوش نموده اند خواهد رسید !

    1. ۱۰۰ نفر مثل یه گَلّه‌ کفتار ریختن سر یه نفر….. واقعا شما دنبال چی بودید؟؟بجز وحشی‌گری و قتل و کفتارصفتی… گلوی بچه‌ی مردم رو چرا بریدید؟؟؟ به چه انگیزه‌ای؟؟

  10. خوشا به سعادتت برادرشهیدم مظلومیتت از نگاه دریایی موج میزند

  11. اگه این جنایت کاران و داعشین داخلی رو قصاص نکنید در جرمشون شریک هستید

  12. باید با اراذل اوباش و معاندین نظام برخورد عبرت آمیزی نمود تا جرات نداشته باشند هر غلطی که میخواهند انجام بدهند لذا اشد مجازات برای برهم زنندگان امنیت جامعه اسلامی یم خواست عموی است

  13. روحش شاد به آرزوش رسید لطفا قاتل کیان پیرفلک ۸ساله رو درایذه که اصلا آرزوی شهادت نداشت رو هم پیداکنید

    1. این که قاتلان این شهید سریع پیدا شدند به خاطر این بود که از نزدیک با دست و پا و سلاح سرد و سنگ این شهید عزیز به شهادت رسیده بود و عاملین خودشون و یا تماشاگران هم زمان فیلم هم گرفته بودند و فیلمش پخش شده بود، همچنین در روز روشن ابتدای اتوبان کرج قزوین بوده فضای باز بوده حتما ریز پرنده های نظامی و امنیتی هم شناسایی می کردن، ولی کیان پیر فلک در ایذه با سلاح گرم در حالی که ماشین در حال حرکت بوده تیر خورده و هیچ فیلم و مدرک و موقعیت شبیه کرج نداشته.

  14. انشالله در قیامت با مولایش رهبر انقلاب محشور شود و تمام سرکوبگران را به سرنوشت ایشان و شربت شهادت نائل آورد

    1. شما هم همینطور به سرنوشت قاتلین ایشون دچار بشید و با خداتون آمریکا و اسرائیل و منافقین و پهلوی و … محشور بشید همان طور که در دنیا گوش و چشمتون و فکر و خیالتون دربست در اختیار اونا و رسانه هاشون بود.

  15. شهادتت مبارک
    جنگ بین حق و باطل تا قیامت ادامه داره وحشی هایی که اینگونه ایشان را به شهادت رسوندید گیرم که با بسیج و نظام مشکل دارید پس وجدان و انسانیتتون کجا رفت واقعا که همیشه عاشورا و همه جا کربلاست …خدایا قدرت تشخیص حق از باطل رو از ما مگیر

  16. میدونی وقتی اعدالت نباشه وجدان نباشه
    برادر معترض بالای طناب دار
    وبرادر فدایی در خون
    اعتراض مرگ وبسیجی مرگ خواهند دید
    ودرآخر وراس ظلم وظالمان با خون مردم به ظلم ودروغ ادامه میدن

    1. بردار معترض؟؟ بیخود حرف مفت نزن. از کی تا حالا 4 وحشی دهاتی شدن معترض.

  17. محصولات دامداران رو همه تحریم کنید چون مالکان و سهامداران اون از دراویش داعشی هستن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا