بیوگرافی شهید مهدی احمدی سرباز مرزبان +ماجرای شهادت توسط طالبان

بیوگرافی شهید محمد مهدی احمدی سرباز مرزبان +ماجرای شهادت توسط طالبان

شهید مهدی احمدی کیست

شهید محمد مهدی احمدی سرباز مرزبان پاسگاه مرزی ساسولی اهل خراسانی شمالی بوده و در درگیری روز گذشته با طالبان مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید وی ممجرد بود.

بیوگرافی شهید مهدی احمدی سرباز مرزبان +ماجرای شهادت توسط طالبان

صبح روز گذشته عناصر طالبان اقدام به تیراندازی به سمت پاسگاه مرزی ساسولی در محدوده زابل کرده که متاسفانه ۲ نیروی مرزبان شهید و ۲ شهروند دیگر زخمی شدند.

نیروهای مرزبانی نیز متقابلاً اقدام به مقابله کرده که تاکنون از تلفات طرف مقابل آماری منتشر نشده است. هفته قبل نیز فرمانده پاسگاه مرزی ساسولی توسط عناصر طالبان به شهادت رسیده بود.

بیوگرافی شهید مهدی احمدی سرباز مرزبان +ماجرای شهادت توسط طالبان

شهید محمد مهدی احمدی از شهدای درگیری امروز با طالبان، مجرد و ساکن استان خراسان شمالی بود.

ماجرای شهادت

سخنگوی وزارت کشور طالبان امروز در ارتباط با تنش مرزی نیروهای این گروه با ایران مدعی شد: در ولایت نیمروز نیروهای مرزبانی ایرانی به طرف افغانستان شلیک کردند که با واکنش متقابل مواجه شدند!

به گزارش خبرگزاری آوا، «عبدالنافع تکور» سخنگوی وزارت کشور طالبان امروز در پیامی توییتری روایت خود از درگیری مرزی نیروهای این گروه با مرزبانان ایرانی را تشریح کرد.

به گزارش آوا، سخنگوی وزارت کشور طالبان در این خصوص ادعا کرد: امروز در مربوطات ولایت نیمروز نیروهای سرحدی (مرزبانی) ایرانی به طرف افغانستان شلیک کردند که با واکنش متقابل مواجه شدند!

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *