بیوگرافی وحید زمانی نیا محافظ و بادیگارد سردار سلیمانی +شهادت

بیوگرافی شهید وحید زمانی نیا محافظ سردار سلیمانی +شهادت

بیوگرافی وحید زمانی نیا محافظ و بادیگارد سردار سلیمانی +شهادت ایشان را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

شبانگاه پنجشنبه 12 دی ماه 1398 پهپاد امریکایی در یک اقدام تروریستی فرمانده سپاه قدس ایران را به شهادت رساند.

حمله راکتی این پهپاد به خودروی حامل سردار سلیمانی و همراهانش باعث به شهادت رسیدن انها شد.

بیوگرافی شهید وحید زمانی نیا محافظ سردار سلیمانی +شهادت

بیوگرافی وحید زمانی نیا

یکی از این افراد شهید وحید زمانی نیا بوده که به گفته برخی از رسانه ها محافظ سردار سلیمانی بوده است که در این عملیات تروریستی به شهادت رسدیه است.

ایشان متولد 1371 در تهران بوده که به دلیل مسلط بودن بر دفاع شخصی و فنون رزمی و نظامی به عنوان محافظ سردار سلیمانی فعالیت میکرده است که متاسفانه در شبانگاه پنجشنبه 12 دی ماه 98 توسط آمریکایی ها به شهادت میرسد.

نحوه شهادت

در حالی که فرودگاه های عراق توسط پیمانکاران امریکایی اداره میشود رفت و آمد همه افراد در این فرودگاه ها زیر نظر امریکایی ها میباشد و همین موجب شده که حضور سردار سلیمانی و همراهانش به گوش تروریست های امریکایی برسد و نقشه ترور انها را بکشند.

در نهایت با یک پهپاد هدایت شونده نقطه زن خودروی حامل وحید زمانی نیا محافظ سردار سلیمانی هدف راکت از سوی این پهپاد گرفته میشود و همه انها به درجه رفیع شهادت نائل میگردند.

بیوگرافی شهید وحید زمانی نیا محافظ سردار سلیمانی +شهادت

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام مهمی شهادت سردار بزرگ و پرافتخار اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان بویژه مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس را تبریک و تسلیت گفتند و با تأکید بر اینکه انتقام سختی در انتظار جنایتکاران حادثه دیشب خواهد بود، خاطرنشان کردند: خط جهاد و مقاومت با انگیزه مضاعف ادامه خواهد یافت، همه دلبستگان مقاومت خونخواه شهید سلیمانی هستند و ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ‌تر خواهد کرد.

همچنین ببینید: بیوگرافی شهید هادی طارمی محافظ سردار سلیمانی

حمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در بیانیه‌ای با اعلام انزجار و محکومیت شدید اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیرو‌های آمریکایی در به شهادت رساندن سردار سرفراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا، نیرو‌های مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم بزرگ ایران و خانواده بزرگوار ایشان و نیرو‌های مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت گفت.

شهید هادی طارمی؛ دومین همراه سردار سلیمانی در عراق

شهید سرگرد پاسداری «هادی طارمی» متولد ابهر همراه سردار سلیمانی، اظهار کرد: شهید طارمی فرزند رضا طارمی ساکن تهران بوده و اصالتاً اهل روستای قمچ‌آباد شهرستان ابهر هستند.

همچنین ببینید: فیلم گریه رهبر انقلاب حین اقامه نماز بر پیکر سردار سلیمانی

مراسم گرامیداشت یاد و نام شهیدان «قاسم سلیمانی» و «هادی طارمی» و دیگر همرزمان عزیزشان همزمان با سایر استان‌ها در زنجان نیز برگزار خواهد شد.
تصاویری از سردار حسین پور جعفری، سرگرد پاسدار هادی طارمی و سرهنگ پاسدار شهرود مظفری‌نیا، شهدای ایرانی حمله تروریستی آمریکا در کنار سردار سلیمانی منتشر شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *