بیوگرافی شهید هادی طارمی محافظ سردار سلیمانی +عکس

بیوگرافی شهید هادی طارمی محافظ سردار سلیمانی +عکس

بیوگرافی شهید هادی طارمی محافظ سردار سلیمانی +عکس های ایشان را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید

بیوگرافی شهید هادی طارمی

سرگرد هادی طارمی از مدافعان حرم و پاسداران دلاور کشورمان بوده که در سال 1358 در شهر ابهر متولد شده است او در بامداد جمعه 13 دی ماه 1398 به همراه سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در حمله تروریستی امریکا به شهادت رسید.

بیوگرافی شهید هادی طارمی محافظ سردار سلیمانی +عکس

وی به همراه شهید وحید زمانی نیا به عنوان محافظ سردار سلیمانی فعالیت میکردند که در نهایت در روز حمله راکتی امریکا به شهادت میرسند.

شهید هادی طارمی برادرش جواد نیز در جنگ تحملی شهید شده بود و خانواده انقلابی و عاشق ولایت فقیه دارد که همه جان به کف در خدمت نظام جمهوی اسلامی ایران هستند.

سی تا پیاز زندی شهید وحید طارمی

خانواده این شهید بزرگ اهل زنجان هستند که بعد از مدتی به تهران مهاجرت میکنند.

او زمانی 16 سال سن داشت به دلیل عشق به میهن و رهبر انقلاب به سپاه پاسداران پیوست و به دلیل ورزشکار بودن و امادکی جسمانی کاملی که داشت دوره های حفاظت شخصی را سپری کرد و در نهایت به عنوان محافظ فرمانده سپاه قدس افتخار همکاری را داشت.

همسر شهید هادی طارمی

ایشان چند سال پیش ازدواج کرده و دارای دو دختر چهار ساله و ۹ ساله به نام‌های «محیا» و «هانیه» است

بیوگرافی شهید هادی طارمی و همسر و دخترش

جزئیات تشییع شهید هادی طارمی محافظ سردار سلیمانی

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید هادی طارمی، از اعضای تیم حفاظت سپهبد شهید قاسم سلیمانی که همزمان با او در عملیات تروریستی آمریکایی‌ها به شهادت رسیده است، در روز سه‌شنبه ۱۷ دی‌ماه ۱۳۹۸ در تهران برگزار می‌شود.

این مراسم علاوه بر مراسم سراسری تشییع شهدا در محل سکونت شهید در محله یافت‌آباد تهران با حضور دوستان و همرزمانش برپا خواهد شد.

مراسم تشییع در روز سه‌شنبه از ساعت ۸:۳۰ صبح از میدان جانبازان واقع در بلوار الغدیر با حضور عموم مردم آغاز می‌شود و تا میدان الغدیر ادامه خواهد داشت.
سپس پیکر مطهر برای انجام مراسم خاکسپاری به گلزار شهدای تهران منتقل می‌شود.

مراسم شب وداع با پیکر مطهر شهید هادی طارمی نیز بعد از تشییع سراسری شهدا در تهران در روز دوشنبه، ۱۶ دی ماه ۱۳۹۸ از ساعت ۲۰ الی ۲۲ در مجموعه ورزشی فارابی واقع در بلوار الغدیر برگزار می‌شود.
این مراسم با ذکر مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) همراه خواهد بود.

بیوگرافی شهید هادی طارمی محافظ سردار سلیمانی +عکس

روایت پدر شهید طارمی از روحیات عجیب فرزندش

به گزارش مشرق نیوز: پدر شهید طارمی می‌گوید: همیشه انتظار شهادتش را داشتم، به‌خصوص این اواخر روحیاتی پیدا کرده بود. معلوم بود در حال پرواز است
کم حرف شده بود و با خضوع و خشوع نماز می‌خواند.
به مادرش گفتم کاری به او نداشته باش، این حالات رفتاری‌اش نشان می‌دهد که هادی در حال پرواز است.

محمدرضا طارمی، پدر شهید پاسدار هادی طارمی گفته: هادی از روزی که لباس سپاه را به تن کرد، آماده شهادت بود.
او حدود ۱۶ سال پاسدار بود و سال‌ها در تیم حفاظتی سردار قاسم سلیمانی حضور داشت. هرچند از مأموریت‌ها و رفت و آمدهایش برای ما چیزی نمی‌گفت و مخفیانه به مأموریت می‌رفت، اما از میزان انسش با سردار قاسم سلیمانی اطلاع داشتم

خبرگزاری فارس نوشت:

کاری نمی‌کرد کسی ناراحت شود

طبقه بالای خانه شهید طارمی مخصوص خانم‌ها است. داخل یکی از اتاق‌ها با مادر، همسر و دختر شهید هم‌صحبت می‌شوم. نگفته پیداست که در دل مادر عاشورایی برپاست. مادر پسرش را گل سرسبد معرفی می‌کند و می‌گوید: «هادی ۴۰ سال از خدا عمر گرفت اما به خاطر ندارم که یک‌بار هم مرا ناراحت کرده باشد. نه‌ تنها من بلکه در میان آشنایان هم هیچ‌کس خاطره بدی از او ندارد. در گفتار و رفتارش دقت فراوانی داشت تا مبادا دل کسی را بیازارد».

جگرم سوخت اما خدا را شکر

داخل اتاق نشسته‌ایم اما صدای گریه خانم‌ها را هرچند لحظه می‌شنویم. مادر شهید می‌گوید: «این‌ها همه صاحب‌عزا هستند». او قطره اشکی که بر گونه‌اش نشسته را پاک می‌کند و به صحبت‌هایش ادامه می‌دهد: «هادی عادت داشت که هر وقت من را می‌دید دست یا پایم را می‌بوسید. به من و پدرش خیلی احترام می‌گذاشت. جگرم سوخت وقتی خبر شهادت هادی را شنیدم اما شکر خدا که عاقبت‌به‌خیر شد».

بیوگرافی شهید هادی طارمی محافظ سردار سلیمانی +همسرش

مرد زندگی بود

همسر شهید سربه‌زیر انداخته و خاطرات زندگی مشترکشان را مرور می‌کند. آن‌ها ۱۴ سال پیش با همدیگر ازدواج کردند که حاصل پیوندشان ۲ دختر است. همسر شهید می‌گوید: «از همان ابتدا که او را دیدم دل‌بسته‌اش شدم. یقین داشتم که در کنار هادی خوشبخت می‌شوم و در همه این سال‌ها فهمیدم که اشتباه نکردم». همسر شهید بغض گلویش را فرو می‌دهد و در ادامه می‌گوید: «هادی هیچ‌وقت ناراحتم نکرد. اصلا” شخصیت هادی طوری بود که نمی‌توانست با حرف یا عملش کسی را برنجاند».

حرف بابا یادم نمیره

«محیا» دختر بزرگ شهید طارمی ۹ سال دارد. او عکس پدرش را دست گرفته و مدام به آن نگاه می‌کند. محیا می‌گوید: «دلم برای بابا خیلی تنگ‌شده. اما خوشحالم که جاش خوبه. بابام همیشه می‌گفت حواست باشه نمازت رو اول وقت بخونی. وقتی به سن تکلیف رسیدم برای من محراب خرید تا نمازم را آنجا بخوانم. من هم تلاش می‌کنم تا به حرف بابام گوش کنم و همیشه اول وقت نماز بخوانم». دختر کوچک شهید که ۳ سال دارد انگار هنوز خبر شهادت پدر را باور نکرده است. او در دنیای کودکانه‌اش به بازی مشغول است و خانم‌های سیاه‌پوش که داخل خانه نشسته‌اند با دیدن فرزندان شهید بغضشان می‌شکند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. سرزمین من ایران شهر من ابهر

    با سلام شهید بزرگوار هادی طارمی اهل شهرستان ابهر هستند و خانواده بزرگوارشون از ابهر کوچ کرده اند به سمت تهران ابهر با زنجان 100کیلومتر فاصله دارد اقای محترم سعی کن به ذهنت بسپاری دیار ایهررود با زنجان کلی فاصله فرهنگی دارد ما دارای تمدن کهن هستیم ما سرزمین ابهر را زمانی که مغولان حمله کردند و بانوان ما بخاطر ابرو خودشان را کشتند ما همان مردم ابهر هستیم که سال 96شهرمان شلوغ شد کفن پوش بیرون امدیم ما دیار ابو بکر ابهری ما سرزمین اثیر الدین ابهری ما دارای قلعه تپه و قلعه دارااز شهر ما ابهربیشتر بنویس و نیز شهیدان خوبش از اباذر فیروزی بنویس از شهید ملک محمدی فرمانده یگان دریایی لشگر17بنویس از شهید حجمان حاج غلامرضا عطوفی بنویس برای مردم ایران بنویس ابهر نگو شهیدان ابهر زنجانی اند ما هویت داریم ابهر هویت ماست

    • شاداب شهابی

      سلام اینقدر ناسیونالیست بودن خوب نیست.
      تعصب به وطن داشته باش.
      جگر طلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *