بیوگرافی شیما جهانگیری بازیگر نقش سیما در سریال فوق لیسانسه ها +تصاویر

بیوگرافی شیما جهانگیری بازیگر نقش سیما در سریال فوق لیسانسه ها

بیوگرافی شیما جهانگیری بازیگر نقش سیما خواهر سینا در سریال فوق لیسانسه ها +تصاویر اینستاگرام او را در ادامه این بخش مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی شیما جهانگیری بازیگر نقش سیما در سریال فوق لیسانسه ها +تصاویر

بیوگرافی شیما جهانگیری

بازیگر توانمند تئاتر و تلویزیون کشورمان بوده که در ۸ اریبهشت ۱۳۷۲ در شهر تهران چشم به جهان گشوده است وی در رشته معماری تحصیل کرده و توانسته که از دانشگاه رودهن تحصیلات خود را به پایان رسانده و لیسانس این رشته را اخذ نماید.

این خانم هنرمند مهارت بازیگری را در کلاس های آقای امین تارخ بازیگر و بازیگردان پیشکسوت سیما و تلویزیون به دست آورده است.

بیوگرافی شیما جهانگیری بازیگر نقش سیما در سریال فوق لیسانسه ها +تصاویر

فعالیت های بازیگری

شیما جهانگیری بعد از اینکه مهارت بازیگری را نزد اقای امین تارخ کسب کرد در چند نمایش و تئاتر به صورت حرفه ای به فعالیت پرداخته و توانست استعداد خود را در زمینه بازیگری نشان کارگردانان کشورمان بدهد.

وی با ورود به تئاتر کار هنری خود را شروع کرده و یکب از بازیگران مطرح و خوب عرصه تئاتر می باشد
وی در کارنامه هنری خود بازی در نمایش‌های راپورت های شبانه دکتر مصدق و میراث و مدآ و نمایش او و ….. را دارد.

بیوگرافی شیما جهانگیری بازیگر نقش سیما در سریال فوق لیسانسه ها +تصاویر

درخشش در نقش سیما در سریال فوق لیسانسه ها

مهمترین و جدی ترین کار تلویزیونی شیما جهانگیری بازی در نقش سیما خواهر سینا در سریال فوق لیسانسه ها میباشد که حبیب عاشق او شده بود و تلاش میکرد که دل سیما را به دست آورد ولی هر سری اتفاقاتی برای او رخ میداد که جذابیت و طنز این مجموعه را افزایش میداد.

سریال فوق لیسانسه ها توسط آقای سروش صحت کارگردانی شده و مورد استقبال مردم قرار گرفته است و بدون شک بازی بسیار خوب خانم شیما جهانگیری به خوبی دیده شده است.

بیوگرافی شیما جهانگیری بازیگر نقش سیما در سریال فوق لیسانسه ها +تصاویر

عکس های اینستاگرام شیما جهانگیری

بازی در کنار چهره های شاخصی سینما و تلویزیون همچون هوتن شکیبا و بیژن بنفشه خواه به تجربه این خانم هنرمند تاثیر زیادی داشته است.

پخش سریال تلویزیونی فوق لیسانسه‌ها از جمعه ۱۷ آبان از ساعت ۲۰:۴۵ آغاز شده است و باز پخش آن ۱:۰۰ بامداد ،۱۰ صبح و ۱۴ و ۳۰ بعد از ظهر روز بعد است.

شیما جهانگیری بازیگر نقش سیما در سریال فوق لیسانسه ها +تصاویر

استقبال مردم از سریال فوق لیسانسه ها با حضور سیما

سریال فوق لیسانسه ها با داستان مشابه فصل قبل هنوز هم توجه زیادی از مخاطبان تلویزیونی را به خود جلب کرده است

بازی خانم شیما جهانگیری بازیگر نقش سیما خواهر سینا در سریال فوق لیسانسه ها یکی از بهترین تجارب این خانم هنرمند بوده که در این مجموعه به دست آورده است.

بازی او بدون شک همانند ویترینی در فروشگاه در معرض دید قرار گفته و میتواند سکوی پرتابی برای او به سوی موفقیت بیشتر در عرصه هنر باشد.

شیما جهانگیری بازیگر نقش سیما در سریال فوق لیسانسه ها +تصاویر عکس جنجالی شیما جهانگیری بازیگر نقش سیما در سریال فوق لیسانسه ها +تصاویر بیوگرافی شیما جهانگیری بازیگر نقش سیما در سریال فوق لیسانسه ها +تصاویر

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *