بیوگرافی شیما نیاورانی بازیگر ایرانی سوئدی و همسر و فرزندانش +اینستاگرام

بیوگرافی شیما نیاورانی بازیگر ایرانی سوئدی کیست

بیوگرافی شیما نیاورانی بازیگر ایرانی سوئدی و همسر و فرزندانش +اینستاگرام و سوابق هنری او را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی شیما نیاورانی

ایشان از بازیگران ایرانی مقیم سوئد میباشد که در سالهای اخیر توانسته با هنرنمایی در سریال وفیلم های سوئدی و امریکایی حضوری موفق را داشته باشد.

بیوگرافی شیما نیاورانی بازیگر ایرانی سوئدی و همسر و فرزندانش +اینستاگرام

این خانم هنرمند در 7 ژوئیه 1989 (35 ساله) در تهران متولد شد ولی در سن نوجوانی به همراه خانواده به سوئد مهاجرت کردند و در انها در رشته موسیقی و سپس بازیگری به تحصیل پرداخت و توانست در سن 20 سالگی وارد تئاتر توئد شود و استعداد بالای خود را در این عرصه به نمایش بگذارد

بعد از حضر موفق در تئاتر پپیشنهادات زیادی از سوی فیلمسازان هالیوود به او شد و در فیلم و سریالهای زیادی بازی کرد.

همچنین ببینید: بیوگرافی آوا دارویت بازیگر ایرانی ایتالیایی

شیما نیاورانی در زمینه موسیقی نیز فعال و حرفه ای است و در سال 2010 در موسیقی نیز توانست به موفقیت برسد و در برخی فیلم ها وسریالهایی که بازی میکند کار نوازندگی یا خوانندگی را هم انجام میدهد.

دریافت جایزه Guldbagge سوئد

شیما نیاورانی به همراه بهار پارس که برای دریافت جایزه Guldbagge برای نقش اول و دوم نامزد بودند، در گفتگویی با بخش فارسی رادیو سوئد درشب گذشته در محل مراسم، از احساس خود پس از اهدای جوایز و اهمیتی که نامزدشدن برای این جایزه برایشان داشته گفته اند.

بیوگرافی شیما نیاورانی بازیگر ایرانی سوئدی کیست

شیما نیاورانی درحال بازی در یک مجموعه تلویزیونی ست که پخش آن از ماه فوریه شروع می شود. او کارموسیقی نیز می کند و به زودی کارهای خود را منتشرخواهدکرد. او دراین گفتگو از حضور هرچه بیشتر زنان، چه بازیگر و چه کارگردان در سینمای سوئد درسال گذشته و ساختن فیلم هایی که زنان، نقش اول آنها را دارند اظهاررضایت و خوشحالی کرده است.

سوابق

در سریال همه چیز می افتد بازی در نقش Maiken

در فیلم سینمایی نانوایی بازی در نقش بیوه Queck

در فیلم جنگجویان عشق

بازی در شخصیتهای کمدی در نمایشهای طنز رادیو سوئد P3

بازی در سریال کمدی Boy Machine

بازی در نقش اول در فیلم او امشب دوباره وحشی است

بازی در فیلم زندگی در فاگرویک در سال ۲۰۰۹

بازی در فیلم عینک کراکل در سال ۲۰۱۴

شیما در بیش از ۴۰ فیلم و سریال حضور داشته و در ژانر های مختلف بازی کرده است. البته بشیما یشتر در ژانر کمدی در فیلم‌ها و سریال‌ها حضور دارد و به خاطر شخصیت کمدی خودش نیز در نمایش‌های طنز رادیو سوئد هم کار می کند.

او در آثاری، چون فیلم (نانوایی) ساخته برتولت برشت در نقش بیوه بازی کرد .

در سال ۲۰۰۸، در نقش اصلی هدویگ در فیلم دزد و بازی در فیلم شنل قرمزی نقش ایفا کرده است.

او نمایشنامه ملکه کریستینا، ریگولتو و نمایش ناتبی دربارهٔ قتل ناتبی و در فیلم جنگجویان عشق سیمون استاهوس، سریال زندگی در فاگرویک … ایفای نقش کرده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *