بیوگرافی صبا سلیمانی دختر علی سلیمانی و همسرش + عکس و اینستاگرام

بیوگرافی صبا سلیمانی دختر علی سلیمانی و همسرش + عکس و اینستاگرام

بیوگرافی صبا سلیمانی دختر علی سلیمانی و همسرش + عکس و اینستاگرام او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی صبا سلیمانی دختر علی سلیمانی و همسرش +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی صبا سلیمانی

صبا سلیمانی متولد دهه هشتاد بوده حاصل ازدواج علی سلیمانی و سهیلا جوادی دو بازیگر مطرح سینما و تلویزیون می باشد

پدر و مادر او در سال ۱۳۷۶ با یکدیگر ازدواج کردند و ثمره ازدواجشان خانم صبا سلیمانی شد صبا در رشته هنر تحصیل می کند

بیوگرافی صبا سلیمانی دختر علی سلیمانی و همسرش +عکس و اینستاگرام

او علاقه بسیار زیادی به بازیگری دارد با توجه به فعالیت پدر و مادرش در عرصه بازیگری او هم به حرفه بازیگری آمده و در چند نمایش نیز به ایفای نقش پرداخته است

فوت پدرش

درباره زندگی شخصی او میتوان گفت که پدرش در ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ بر اثر بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت و در حال حاضر با مادرش زندگی می کند درباره اینکه آیا ازدواج کرده یا خیر اطلاعات چندانی در دسترس نمی باشد

بیوگرافی سبا سلیمانی (صبا سلیمانی) دختر علی سلیمانی و همسرش +عکس و اینستاگرام

علی سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون چند روزی بود که در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان فیروزگر بستری بود و با کرونای دلتا دست و پنجه نرم می‌کرد. اولین بار علی مسعودی این خبر را در برنامه “سریالیست” مطرح کرد.

از جمله آثاری که علی سلیمانی به ایفای نقش پرداخته است می‌توان به فیلم‌های سینمایی چون “بی‌پولی”، “نجات یافتگان”، “قارچ سمی”، “خاله سوسکه” و….. اشاره کرد و از جمله آثار تئاتری‌اش هم باید از کارگردانی و بازیگریش در دو اثر به نام «مردی در آینه» و «مکعب» نام برد.

بیوگرافی سبا سلیمانی (صبا سلیمانی) دختر علی سلیمانی و همسرش +عکس و اینستاگرام

سوابق بازیگری

سبا تک فرزند خانواده است و مانند پدر و مادرش وارد عرصه بازیگری شده و تاکنون در چندین نمایش بازی کرده است که از جمله میتوان به نمایش های سفر به آینده ، مکعب ، خاموشان ، سفر به آینده و … اشاره کرد که نویسندگی و بازیگری را بر عهده داشته است

او همچنین در سال ۹۷ در فیلم سینمایی مدیترانه به کارگردانی هادی حاجتمنددر کنار مهراوه شریفی نیا ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی سبا سلیمانی (صبا سلیمانی) دختر علی سلیمانی و همسرش +عکس و اینستاگرام بیوگرافی سبا سلیمانی (صبا سلیمانی) دختر علی سلیمانی و همسرش +عکس و اینستاگرام

پیج اینستاگرام

در اینستاگرام میتوانید با ایدی saba_soleymani_ این هنرمند را دنبال کنید.

دختر علی سلیمانی، در مراسم خاکسپاری پدرش، در سخنانی احساسی، شرایط جامعه را سخت و دردناک توصیف کرد و با این‌حال از مردم حاضر در بهشت زهرا خواست به‌خاطر آرامش و شادی روح پدرش، شادی و امید را از این‌ مراسم به یادگار ببرند. او همچنین تاکید کرد زبانِ پدرش هست و از همه حلالیت خواست.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم تشییع پیکر علی سلیمانی، بازیگر شناخته‌شده تئاتر، سینما و تلویزیون که دیروز در اثر عوارض ابتلا به کرونا درگذشت، امروز جمعه ۲۲ مرداد در بهشت زهرا تهران برگزار شد.

برگزاری این مراسم که به‌صورت زنده از لایوِ چندین صفحه در اینستاگرام قابل مشاهده بود، علی‌رغم درخواست چندین و چندباره سهیلا جوادی، همسر زنده‌یاد علی سلیمانی از مردم برای عدم حضور در بهشت زهرا، با تجمع علاقه‌مندانِ او همراه بود.

پوشیدن لباس سفید در تشییع پدرش

بد نیست صحبت های سبا سلیمانی را در روز خاکسپاری ببینید

سبا دختر علی سلیمانی در سخنانی گفت: پدرم با اسم علی به دنیا آمد و با عشق او زیست و هم قدم شد تا خدا. من صدای سلامی را که پدرم به حضرت علی داد را شنیدم . شنیدم که او می گفت: “به خدای کعبه رستگار شدم.”

او خطاب به پدرش ادامه داد: امروز تن تو بذر می دهد. ما بدن تو را به خاک می سپاریم و در زمین می کاریم تا سبز شوی و سبز بمانی.دختر علی سلیمانی از طرف مادرش که به دلیل تاثر شدید امکان سخن گفتن نداشت، از همه ابراز همدردی‌هایی که در این دو روز تسلی خاطر آنان بوده، قدردانی کرد.

او با اشاره به شرایط بحرانی کرونا و شمار قربانیان این ویروس اضافه کرد: شرایط جامعه دردناک است. قطعا افراد شبیه ما بی شمار هستند. در سالن تدفین کسانی زیادی مانند من جسم پدر را به خاک سپرده اند ولی می دانند که روح پدران شان در کنارشان است.

صبا سلیمانی با یادآوری اینکه پدرش همواره امیدوار و پر انرژی و شاداب بوده است، اضافه کرد: اگر در سختی‌ها بمانیم هنر است. زندگی با همه دشواری ها ادامه دارد. خوب باشید و خوب بمانید . اگر می خواهید پدرم مثل همیشه آرام و شاد باشد، از اینجا شادی و امید را به یادگار ببرید. او همیشه به امیدبخشی ایمان داشت حتی وقتی این کار سخت بود. او شعری را به یاد پدرش خواند و از جانب پدرش از همگان حلالیت خواست.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *