بیوگرافی صدف صفرزاده معلم قائمشهری مازندرانی +کلیپ ها و اینستاگرام

بیوگرافی صدف صفرزاده معلم قائمشهری مازندرانی +کلیپ ها و اینستاگرام

بیوگرافی صدف صفرزاده

صدف صفرزاده معلم قائمشهری متولد ۲۷ بهمن ۱۳۷۲ بوده و فوق لیسانس میکروبیولوژی دارد که در زمینه اینفلوئنسر نیز فعالیت دارد او به دلیل پخش آهنگ گنگستر شهر آمل در کلاس درس اخراج شد و بعد از چند روز با وساطت آیت الله معلمی به بخشیده شد و به محل خود بازگشت.

قطع همکاری اموزش و پرورش

صدف صفرزاده در 22 اسفند 1402 ویدیویی از خود در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و مدعی شد که اموزش و پرورش از همکاری با او ممانعت میکند و تصمیمی ندارد که با او کار کند. او در این ویدیو میگوید من کارمند رسمی اموزش و پرورش نیستم و به صورت قراردادی با چند مدرسه غیرانتفاعی کار میکردم که حالا متوجه اموزش و پرورش نام من را در لیست سیاهش قرار داده است.

عکس های صدف صفرزاده معلم قائمشهری مازندرانی

به گفته خودش به دلیل علاقه زیادش به معلمی پا به این عرصه گذاشته است. صفرزاده معلم ریاضی پایه پنجم و ششم یک مدرسه غیرانتفاعی است که پیشتر به واسطه تدریس ریاضی با آهنگ‌ها و روش‌های خاص در فضای مجازی شهرت داشت.

هفته گذشته ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که منجر به واکنش‌های گسترده از طرف کاربران و حتی مقامات رسمی شد. صفرزاده در این ویدیو با چند تن از دانش‌آموزان خود در کلاس مدرسه آهنگ گنگستر شهر آمل را همخوانی کردند. آهنگی که به لحاظ محتوایی انتقادات بسیاری به آن وارد است و بیشتر نقد‌ها به این ویدیو این بود که چرا باید یک معلم در کلاس درس چنین آهنگ‌هایی را برای دانش‌آموزان خود پخش کند. البته لازم به ذکر است که این آهنگ از آهنگ‌های محبوب ناحیه مازندران است و بسیاری از مردم خطه شمال این آهنگ را در مراسمات و مجالس خود پخش می‌کنند.

صدف صفرزاده به عنوان بلاگر نیز شناخته می‌شود اما از بلاگر های متفاوت و خاص بوده که دارای شغل معلمی هست و ویدیو های او در صفحه اینستاگرامش آموزنده و کاربرد هستند و اخلاقی می باشد بر خلاف برخی از بلاگر ها در شبکه های اجتماعی که برای به دست آوردن فالوور دست به هرکاری ناشایستی می زنند اما خانم صدف صفرزاده به عنوان یک معلم در شبکه های اجتماعی فعالیت می کند و دارای فالوور های زیادی است شاید خانم صفرزاده نمی‌دانست که پخش یک آهنگ آملی باعث شهرت او در ایران شود و به این شدت مورد استقبال قرار بگیرد

بیوگرافی صدف صفرزاده معلم قائمشهری و همسرش +کلیپ ها و اینستاگرام

صدف صفرزاده کیست و الان کجاست

صدف صفرزاده متولد ۲۷ بهمن ۱۳۷۲ در قائمشهر بوده و معلم و اینفلوئنسر است.

در اواخر بهمن 1401 در فضای مجازی ویدیو هایش دست به دست شد علاوه بر معلمی در فضای مجازی فالوور های زیادی دارد و به عنوان بلاگر شناخته می شود.

بیوگرافی صدف صفرزاده معلم قائمشهری و همسرش +کلیپ ها و اینستاگرام

اخراج از مدرسه

در اواخر بهمن ۱۴۰۱ انتشار ویدیویی از این خانم در کلاس درس جنجال شد چرا که آهنگ مبتذلی (به گفته اموزش و پرورش مازندران) در کلاس برای دانش اموزان پخش کرده بود و باعث شد که در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شود و آموزش و پرورش مازندران دستور اخراج او را از مدرسه صادر کند.

بخشش به مناسبت عید مبعث

بعد از اخراج صدف صفرزاده در فضای مجازی واکنش هایی به وجود آمد برخی از کاربران اخراج او را بسیار سختگیرانه قلمداد کردند و بعد از گذشت دو روز آیت الله معلمی در نامه ای به آموزش و پرورش خواستار بازگشت این معلم به محل کارش شد و از آموزش و پرورش خواست که به مناسبت عید مبعث این دختر جوان را ببخشد که در نهایت این اتفاق افتاد و صدف صفرزاده به محل کارش بازگشت.

همچنین ببینید: بیوگرافی زینب کاظم‌ پور

ویدیو عذرخواهی

او همچنین ویدیویی از خود به اشتراک گذاشت و از پخش آهنگ در کلاس ابراز ندامت کرد حالا ویدیو های مختلف از او در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد او قبلاً به ساخت ویدیو های کوتاه می‌پرداخته است همچنین روش های خلاقانه تدریس در کلاس درس مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

نکته عجیبی که درباره صدف صفرزاده منتشر شده بود برچسب کودک آزاری برای این خانم معلم بود چرا که برخیها معتقد بودند که نباید تصاویر و ویدیو هایی از کودکان دانش آموز به اشتراک می گذاشت وقتی که آنها اجازه این کار را نداده اند و این اقدام صدف صفرزاده را نشانه سوءاستفاده از کودکان اعلام کردند.

بیوگرافی صدف صفرزاده معلم قائمشهری و همسرش +کلیپ ها و اینستاگرام

بعد از اخراج صدف صفارزاده از محل کار باشگاه نساجی اعلام کرد که حاضر است او در شورا امور فرهنگی این باشگاه استخدام کند.

فعالیت های معلمان در آن روزها بارها مورد قدردانی از سوی نهادهای مختلف و به ویژه آموزش و پرورش قرار گرفت و دور از انصاف است که دستگاه تعلیم و تربیت را به کلی مخالف شادی، ایجاد نشاط و به کارگیری روش های خلاقانه تدریس در کلاس های درس بدانیم، اما موج واکنش های منفی نسبت به وزارت آموزش و پرورش درباره پخش کلیپ معلم قائمشهری و دانش آموزانش که مشغول همخوانی یک ترانه محلی بودند، از جایی به راه افتاد که دستور اخراج این معلم از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان صادر و برخورد با وی از سوی رئیس مرکز روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اطلاع رسانی شد.

اگرچه محتوای ترانه مذکور برای گروه سنی دانش آموزان به ویژه در دوره دبستان، نامناسب و مبتذل است و برخورد با مدرسه و این معلم که برخی اقدام او را در راستای بلاگری و افزایش مخاطبانش در فضای مجازی دانسته اند، از سوی آموزش و پرورش ضروری بود، اما اقدام سلبی و یکباره در صدور دستور اخراج، ورق ها را برگرداند و بار دیگر آموزش و پرورش را که هنوز نتوانسته خود را با نیازهای روز کودکان و نوجوانان نسل جدید همسو کند، روش های تربیتی کارآمد را به کار بگیرد و با زبان نسل جدید با آنها سخن بگوید در سیبل انتقادات قرار داد.

بیوگرافی صدف صفرزاده معلم قائمشهری و همسرش +کلیپ ها و اینستاگرام

قانون آموزش و پرورش

رئیس شورای آموزش و پرورش مازندران متذکر شد: پخش موسیقی مبتذل و مروّج خشونت، پخش تصاویر دانش‌آموزان بدون اطلاع و رضایت والدین خلاف تمامی استانداردها ـ حتی آن کشورهای مدعی حقوق بشر ـ است و لذا انتظار این است که متولیان این امر اهتمام جدی در جلوگیری از ترویج مصادیق گفته‌شده داشته باشند.

همچنین ببینید: بیوگرافی سالومه شاهرخی همسر شهرام عبدلی

در مورد مسئله مدرسه مورد نظر، تنها برخورد صورت‌گرفته به‌خاطر پخش موسیقی یا استفاده از روش‌های فرح‌بخش تدریس نبوده است، بلکه فعالیت‌هایی همچون «آغاز با نشاط» که تأکید بر ساماندهی مراسم صبحگاه مدارس با رویکرد استفاده از توانمندی‌های دانش‌آموزان داشته و یا طرح «سه دقیقه با نشاط» که در کلاس درس موجب ایجاد موجی از شور و نشاط در دانش‌آموزان می‌گردد با قوت و به‌شکل وسیعی در حال اجراست.

ایجاد رشته‌های تخصصی موسیقی در هنرستان‌ها، برگزاری سرود‌های همگانی و گروهی و همچنین برگزاری دوره‌ها و جشنواره‌های روش‌های برتر تدریس با رویکرد آموزش روش‌های خلاقانه و اثربخش تدریس نیز از دیگر اقدامات تحول‌آفرین در آموزش و پرورش استان است که خود مبیّن نگرش این نظام پویا در مسیر ایجاد رشد و پیشرفت در مسیر هدایت و تعالی دانش آموزان عزیز است.

سبک خاص تدریس

استوری نوازندگی و فیلم تدریس ریاضی او در شبکه های اجتماعی بسیار کارآمد است و دست به دست دانش اموزان برای تدریس بهتر میچرخد . او اخیرا در صفحه شخصی خود موزیک و آواز منتشر کرده که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. این معلم به دانش آموزان خود یاد می دهد که چگونه اعداد مخلوط را به صورت خلاقانه به کسر تبدیل کنند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *